وان بادی کودک طرح میکی ماوس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح میکی موس از جدید ترین وان های بادی تولید شده با طراحی و رنگبندی کودک پسندانه و شیک

وان بادی کودک با طرح میکی ماوس از محصولات جدید شرکت اینتکس  می باشد که ساخت سال 2017 میباشد که فروش موفقی را در بازار تجربه کرد و  توانسته به یکی از بهترین استخر های بادی کودک هم از نظر طراحی هم از نظر  ساختار تبدیل شود.همچنین این محصول از جدید ترین وان های بادی تولید شده با  طراحی و رنگبندی کودک پسندانه و شیک که از طراحی بدنه مستطیلی برخوردار می  باشد.  از ویژگی های خوب این وان بادی داشتن جای مخصوص بطری آب و همچنین  اشیای مختلف بوده و از کف بادی برای نشستن راحت فرزندان شما بهره مند است.  این وان بادی به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی با پمپ های  باد محصولات بادی می باشد.این وان حمام بادی دیواره های بادی بزرگی داشته که  امکان استفاده برای سنین زیر 3 سال را به راحتی فراهم خواهد کرد. محصولی که  ساخته شده از جنس PVC طرح چرم بوده و از بدنه ای با ساختار دو لایه  برخوردار است.در طرح استفاده شده در این استخر بادی میتوان شکل های مختلف انیمیشن میکی موس را مشاهده کرد که شخصیت مورد علاقعه کودکان بوده و آنها  از بازی کردن با آن لذت خواهند برد .

وان بادی کودک طرح میکی ماوس

وان بادی کودک طرح میکی ماوس محصولی جذاب می باشد که دارای بدنه ای عروسکی است و شامل بخش های مهم و قابل توجهی می باشد که همگی در مجموع این محصول خاص و منحصر به فرد را تولید کرده اند و در کنار هم برای آرامش و لذت بردن کودکان در ارتباط با آب گرد هم آمده اند. این محصول بدنه ای ضخیم دارد و از اشکال ثابت و بدون تغییر تشکیل شده است و می تواند با وجود زیبایی ظاهری سبب شوق و اشتیاق کودکان در زمان مواجع با آن شود. علاوه بر آن بدنه بادی و نرم است و خاصیت شکل پذیری بسیاری دارد و می تواند به راحتی افراد در زمان استفاده کمک کند و کودکان را در زمان طولانی در داخل بدنه بادی به بازی مشغول کند. از آن جایی که وان بادی برای کودکان زیر سه سال می باشد تمامی آیتم های ایمنی را رعایت نموده است و برای آن ها محصولی بی نقص را پدید آورده است و افراد می توانند با خریداری آن در منزل خود محیط خاصی برای کودکان مهیا سازند. مطالب زیر را مطالعه نمایید.


دو لایه بودن کف بدنه

یکی از برترین ویژگی های این وان بادی زیبا که به شکل مستطیل می باشد کف آن است که دو لایه بوده و از یک لایه بادی تشکیل شده است که به صورت جداگانه راه اندازی می شود و قادر به ارائه بهترین کیفیت و موقعیت به افراد می باشد. این بخش بادی نرم و لطیف است و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و بر روی خود طراحی موج مانندی دارد که موازی با هم بوده و سبب افزایش راحتی این وان بادی می شود و با استفاده از آن بدن حس خوشایندی به خود می گیرد و در راحتی آن نیز نقش بسیار زیادی دارد چرا که کودکان برای استفاده در این محل یا بر روی آن می نشینند و یا به حالت درازکش قرار می گیرند. بخش مورد بحث کل کف محصول را پر می کند و در هر نقطه از وان بادی این ویژگی های گفته شده نمایان می گردد و حس این راحتی در طول محصول بادی ایجاد شده است.


طراحی بدنه به صورت فانتزی

با توجه به آن که وان بادی برای مخاطبینی می باشد که کودک هستند می بایست طراحی فانتزی و خاصی نیز داشته باشد و به این ترتیب در نظر آن ها جذاب واقع شود تا آن ها راغب به بازی کردن و استفاده ازاین محصول شوند. این وان بادی نیز دارای بدنه ای به شکل فانتزی می باشند که بر روی آن طرح هایی از میکی ماوس وجود دارد و این طرح ها نیز با ضمانت بر روی بدنه حک شده اند و غیر قابل تغییر می باشند و رنگ آن ها نیز در گذر زمان تغییر نمی کند و به شکل ثابت باقی می ماند. رنگبندی بدنه نیز متنوع می باشد و باعث می شود اشتیاق حمام کردن و آب تنی برای کودکان ایجاد شود و آن ها را تمایل به وقت گذرانی در محیط های آبی می کند. رنگ های به کار رفته برای این چاپ ها خاص و ثابت بوده و از مواد غیر سمی ساخته شده است و برای بدن کودکان خطرناک نمی باشد.


بدنه ای ضد تعریق و ضد حساسیت

وان بادی با طولانی شدن مدت استفاده کیفیت خود را به اثبات می رساند و باعث ارائه بهترین خدمات می شود. این محصول بدنه ای توخالی دارد که در داخل آن هوا گردش دارد و به همین منظور می تواند از تعریق جلوگیری کند و مانع از گرم شدن بدنه می شود. با نبود تعریق حساسیت نیز رخ نمی دهد و کودکان می توانند با خیالی آسوده از این محصول بهره مند شوند. علاوه بر آن جنس بدنه نیز از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است که حساسیت نیز به طور کلی رخ نمی دهد.


روش خرید

برای دستیابی به این وان بادی کودک طرح میکی ماوس می توانید در هر زمان با شماره های مربوط به نمایندگی مرکزی اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع
خانگی
طول
105 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
وزن بسته بندی: 750 گرم
دارای جای مخصوص بطری
دارای طراحی و رنگ کودک پسندانه
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
45 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...