وان بادی کودک طرح نمو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 77.5 سانتی متر
  • ارتفاع: 18 سانتی متر
  • عرض: 52 سانتی متر
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک طرح نمو یکی از بهترین وان های بادی ساخته شده برای کودکان است که دارای طراحی بی نظیر و همچنین ساختاری متفاوت نسبت به سایر محصولات بادی

وان بادی کودک طرح نمو یکی از بهترین وان های بادی ساخته شده برای کودکان است که دارای طراحی بی نظیر و همچنین ساختاری متفاوت نسبت به سایر محصولات مشابه دارد که این ویژگی ها به این وان بادی برتری بخشیده است.این وان بادی  از سری وان های بادی تولید شده در طراحی های جدید و کودک پسندانه با بدنه دو لایه که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد که استفاده از این جنس در این محصول باعث شده تا مقاومت آن نسبت به ضربه و فشار افزایش یابد و  مقاومت خوبی در برابر فشار های وارد شده از سوی کودک به بدنه داشته و در برابر دمای مختلف آب نیز مقاومت کافی را خواهد داشت.این وان بادی که بر روی خود دو جای مخصوص قرار دادن وسیله های مختلف و بطری آب داشته و برای راحتی مصرف کننده کف آن را به صورت بادی طراحی کرده اند. طراحی این محصول مناسب سلیقه ی کودکان علاوه بر این یک تکیه گاه بادی نیز در داخل بدنه تعبیه شده که طرح نمو را در خود دارد. شما می توانید این محصول بی نظیر را از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

وان بادی کودک طرح نمو

وان بادی کودک طرح نمو در زمان استفاده قابلیت بسیاری را ایجاد می نماید و در طرحی زیبا و خاص تولید شده است و این خاصیت زیبایی ظاهری در علاقه مندی افراد به آن موثر بوده و قسمت های گوناگون آن نیز برای راحتی استفاده ایجاد شده است. این قسمت ها به صورت مجزا و یا به محصول متصل می باشند و برای کودکان و راحتی آن ها جذاب است. علاوه بر این موارد نقطه قوت و قابل توجه این وان بادی طراحی ظاهری آن است و طرح هایی که به شکل شخصیت انیمیشن نمو می باشد و با چاپی مطمئن و تضمینی بر بدنه قرار دارد و از بین نمی رود. وجود وزن کم بدنه نیز در کارایی آن و محل های استفاده از آن بسیار موثر می باشد و می تواند برای هر محلی آن را مناسب کند. تمامی کودکان تمایل به آب تنی و بازی با آب دارند و می توان به وسیله این وان بادی برای آن ها تمامی این بازی ها را فراهم کرد. در ادامه ویژگی های این محصول آمده است که آن را مطالعه کنید.


بدنه ای چند تیکه و مفید

در تصویر محصول مورد نظر مشاهده می شود که بدنه از تکه های مختلفی ایجاد شده است و هر تکه برای منظور خاصی ایجاد شده است. بخش های مختلف آن همگی برای راحتی کودکان در زمان بازی می باشد و می تواند سبب افزایش میزان بازی آن ها شود علاوه بر آن بدنه دارای نرمی و لطافت نیز می باشد و طراحی بر آمده داشته و و سطح کف آن نیز این ویزگی ها را دارد به همین دلیل می توان بدون تحرک و لیز خوردن و نیز در حالت سکون در داخل وان بادی قرار گرفت و برای کودکانی که سن کم تری دارند نیز وان بادی را مناسب می کند. برای لذت بردن در داخل این محصول می توان پاها را در بخشی نرم قرار داد و همچنین نشیمن نرم آن نیز سبب بر طرف شدن خستگی و یا جلوگیری از خستگی افراد شود.


تکیه گاه بادی و راحت

در یک سوی بدنه تکیه گاه بادی واقع شده است که نرم و قابل منعطف بودن بوده و می توان آن را جا به جا کرد. این بخش به شکل ماهی نمو می باشد و رنگ زمینه ای آبی داشته که این ماهی با رنگ نارنجی خود در وسط آن قرار گرفته است. بر روی این تکیه گاه بادی سرخود نیز طراحی های برآمده وجود دارد و در زمان استفاده کمر را دچار راحتی می کند و با تکیه بر آن هیچ گونه دردی حس نمی شود. این تکیه گاه ارتفاع مناسبی نیز برای استفاده کودکان داشته و می توانند به راحتی به آن تکیه دهند. علاوه بر این مطالب بدنه به شکل مستطیل است و دیواره های لایه ای دارد. این دیواره نیز نرمی و راحتی زیادی داشته و برای تکیه دادن مناسب می باشد و کودکان در زمان بازی و حمام کردن در داخل وان بادی به این بخش ها نیز می توانند تکیه دهند.


جا لیوانی و جا بطری

در سوی دیگر محصول بخشی موجود است که بر روی ان دو عدد حفره بزرگ وجود دارد و به منظور قرار گیری بطری و لیوان آب و نوشیدنی ایجاد شده است. این بخش ها برای کودکان می تواند محل قرار گیری شیشه شیر آن ها باشد و در زمان بازی به مدت طولانی امکان استفاده از این نوشیدنی ها برای آن ها مهیا می باشد و می توانند در هر زمان از آن استفاده کنند. قابل دسترس بودن آب و نوشیدنی در زمان بازی و در محیط حمام برای والدین قابل توجه می باشد و از نظر آن ها یکی از مهم ترین مزیت های این وان بادی می باشد و راحتی بسیاری را در زمان بازی برای کودکان فراهم می کند و تمامی امکانات را برای آن ها آماده می سازد.


روشی مطمئن برای خرید وان بادی

یکی از روش های مطمئن و مناسب خرید وان بادی کودک طرح نمو تماس با مرکز فروش محصولات بادی اینتکس تهران است که محصول را در اسرع وقت به درب منزل شما ارسال می نمایند و شما می توانید به راحتی آن را در حمام منزل نصب نمایید.

نوع
خانگی
طول
77.5 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
عرض
52 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 6 تا 36 ماه
دارای کف بادی
دارای تکیه گاه بادی
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ظرفیت
15 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...