وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • قطر: 160 سانتی متر
  • ارتفاع: 112 سانتی متر
  • سازنده: اینتایم
1,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون با برترین قیمت و کیفیت از نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با ضمانت اصالت کالا

وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون از سری وان های بادی کودک زیبا و پر طرفدار می باشد که  دارای عمق بالایی می باشد و توسط برند اینتایم روانه بازارهای جهانی شده  است . این وان بادی دارای ساختار لایه ای می باشد که به صورت 5 لایه ساخته  شده است و از استحکام بالایی در برابر فشار آب برخوردار می باشد . جنس رویه  این وان حمام بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در  برابر فشتر و ضربه برخوردار می باشد . همچنین برای بالاتر بردن کیفیت و  استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که  خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین  وزن این وان بادی کودک 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است  و همچنین با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده در محیط هایی با  فضای کم می باشد . وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون با برترین کیفیت و  قیمت در نمایندگی محصولات بادی  اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید  آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  تحویل بگیرید .

وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون

وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون برای استفاده کودکان زیر سه سال می باشد و طراحی بسیار خلاقانه و فانتزی دارد و برای علاقه مندان به آب بازی بسیار مناسب است. این وان بادی عمق زیادی دارد و برای ایجاد کارایی بالا به این گونه طراحی شده است و رنگبندی آن نیز به گونه ای است که تمامی کودکان را سر شوق و اشتیاق می آورد. برای استفاده از این محصول می توان حمام منزل خود را آماده کرد و پس از نصب از آن بهره مند شد و یا می توان در محیط خشکی مانند حیاط یا در حاشیه استخر از این محصول برای کودکان استفاده کرد و به این گونه محوطه بازی ایمنی را برای آن ها مهیا کرد تا بدون هیچ گونه احتمال آسیبی مشغول به آب بازی شوند و ساعت ها به این کار مشغول باشند. به همین منظور در ادامه به معرفی این وان بادی کودک می پردازیم تا شما با اطلاعات کافی این محصول را برای کودکان خود خریداری نمایید.


مزیت عمق زیاد آن

همان طور که گفته شد این وان بادی دارای عمق بسیار زیادی از نظر کودکان می باشد که به صورت استوانه ای بلند است و دور تا دور را دیواره ای لایه ای تشکیل داده است. این دیواره ضخامت بالایی دارد و باعث استحکام بدنه می شود و می تواند محصول را به صورت ثابت بر روی سطح نگه دارد. اما عمق بالای محصول می تواند کودکان را در شرایطی ایمن و محافظ نگه دارد و در صورت بازی های آبی  و مهیج آن ها را در این محوطه به صورت سلامت حفظ کند. علاوه بر آن برای کودکانی که کوچک تر هستند و توانایی نگه داری خود را ندارند می تواند سبب شود تا به صورت ایستاده در داخل وان بادی قرار گیرند و سر آن ها نیز بیرون از آب قرار بگیرد. به همین جهت بدنه باعث می شود کودکان در آب فرو نروند و امکان ایستاده بودن آن ها فراهم باشد. 


ظاهر خاص و جذاب محصول

استوانه ای که دارای ارتفاع بالا است و در واقع بدنه اصلی وان می باشد در این طراحی که شبیه به حلزون است بدن و لاک آن را تشکیل می دهد که عمق زیادی را نیز ایجاد نموده است. بر روی قسمتی از دیواره نیز سر حلزون ایجاد شده است که تشکیل یک عروسک بادی را می دهد که سبب سرگرم شدن کودکان در زمان آبتنی می شود و می تواند برای آن ها جذاب باشد. این سر بزرگ دارای رنگ صورتی می باشد و بر روی آن طرح هایی از چشم و دهان وجود دارد که رنگی ثابت داشته و تغییر ناپذیر است و می تواند ظاهر محصول را به تشابه بیش تری با حلزون برساند. این حلزون دو شاخک سبز نیز داشته و با رنگ بدنه هماهنگ شده است و تشکیل یک محصول خاص را داده است. بخش بیرونی بدنه با بخش درونی آن تفاوت رنگ داشته و خود نوعی طراحی فانتزی به حساب می آید. این بخش در درون خود رنگ صورتی داشته و لبه های دیواره نیز طرح های جذاب و کارتنی حک شده است و بر روی زمینه ای زرد قرار دارند و بخش بیرونی نیز به رنگ سبز با شاخک های حلزون هماهنگی دارد.


مقاومت در برابر دمای بالا

بدنه وان بادی به صورت مقاوم می باشد که برای استفاده در حمام سازگاری های لازم را ایجاد نموده است. این بدنه با ضخامت بالا در برابر دمای زیاد مقاوم است و از بین نمی رود و می تواند ظاهر خود را در طول سال های استفاده حفظ کند. این دمای بالا شامل دمای محیط و آب درون آن می شود. آب داغی که در داخل محصول ریخته می شود می تواند هر دمایی داشته باشد چرا که بدنه در برابر این عوامل سازگاری دارد و به صورت ثابت از برهم خوردن ظاهر خود و کیفیت خود جلوگیری می کند.


روش خرید وان بادی

شما می توانید وان بادی کودک عمق زیاد طرح حلزون را برای استفاده و لذت بردن کودکان خود خریداری نمایید و آن را به صورت اینترنتی از فروشگاه محصولات بادی اینتکس تهران تهیه نمایید و در زمانی کم آن را آماده استفاده کنید.

نوع
خانگی
قطر
160 سانتی متر
ارتفاع
112 سانتی متر
سازنده
اینتایم
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان استخر
پرتابل
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، پمپ باد
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سنین مورد استفاده
تا 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...