وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی از محصولات بادی با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی یکی از سری محصولات بادی بسیار پر کاربرد می باشد که برای استحمام کودک می توان از آن استفاده نمود. فرم کلی این محصول به شکل مستطیلی بوده و داری رنگ بدنه آبی و سفید می باشد که بدنه آن طرح دار می باشد. این وان بادی دارای یک عدد نشیمنگاه بوده که دارای یک عدد پشتی نیز می باشد که کودک می تواند درون آن نشسته و پاهای خود را دراز کند. این محصول می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای کودکان درون حمام باشد که از به وجود آمدن خطر سُر خوردن آن ها درون حمام جلو گیری می کند و سبب می شود که والدین با خیال راحت کودک خود را به حمام ببرند. این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع دمای آب داشته و هیچ گونه تغییر حالتی نمیدهد. شما می توانید این وان بادی بسیار با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.


وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی

وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی یکی دیگر از محصولات برتر سال می باشد که بدنه ای فوق العاده نرم داشته و قدرت منعطف بودن بسیاری دارد. این محصول باعث ایجاد یک فضای راحت و نرم برای حمام کودکان می شود و در زمان های طولانی قادر به استفاده مداوم است. قسمت های تشکیل دهنده این وان بادی برای آسایش و رفاه کودکان در نظر گرفته شده است و و می توان در حمام منزل این تجهیزات را برای بازی کودکان مهیا ساخت. وان بادی کودک را در بسته بندی کوچک می توان تهیه نمود و به سرعت در زمانی کوتاه آن را آماده استفاده و بهره برداری کرد. با استفاده از این وان بادی می توانید کودکانی را که ترس از حمام دارند و با آب دوست نیستند را علاقه مند به بازی با آب نمایید و فضای حمام آن ها را متنوع تر کنید. برای آشنایی بیش تر با این محصول دسته بندی زیر را مطالعه کنید.


داشتن حفره ای به عنوان جا لیوانی 

در بخشی از بدنه که لبه آن می باشد و در پایین محصول قرار دارد دو عدد حفره ایجاد شده است که یکی برای قرار دادن لیوان است و دیگری برای قرار دادن خوراکی و خوردنی در زمان بازی است. به این طریق می توان در زمان بازی نیز کودکان را مشغول خوردن نمود و در صورت تشنگی نیز می توان این مشکل را رفع نمود. در زمان بازی در محوطه حمام همواره ممکن است آب بدن بیش تر تعریق شود و باعث خشکی بدن شود. کودکان نیز دارای حساسیت بسیاری هستند و با بازی در حمام بدن آن ها بیش تر خشک می شود بنابراین لازم است در هر زمانی برای آن ها مقداری خوردنی فراهم کرد و آب و نوشیدنی نیز برای این مواقع در دسترس قرار داد. علاوه بر آن کودکان کوچک می توانند شیشه شیر خود را در این قسمت ها قرار داده و در زمان نیاز مشغول نوشیدن آن شوند.


کف موج مانند

برای جلوگیری از سر خوردن کودکان و ایجاد امنیت لازم در زمان حمام کردن بخش کف بدنه به صورت موج مانند ساخته شده است که می تواند کودکان را به حالت استاندارد در وان بادی قرار دهد و از رسیدگی آسیب به آن ها جلوگیری می کند. علاوه بر جلوگیری از سر خوردن کودکان در زمان استفاده از این وان بادی راحتی و نرمی بسیاری را حس می نمایند و می توانند در آن تمامی امکانات لازم را برای حمام کردن داشته باشند. برای تکیه دادن به محصول در زمان قرار گیری در داخل آن و نیز قرار دادن دست ها در جایی مطمئن دیوراه های نرم در دور بدنه موجود است که ضخامت زیادی داشته و ارتفاع مطلوبی را ایجاد می کنند. این دیواره در دو رنگ و دو طرح می باشد و دوام و کیفیت بالایی نیز دارند و در مجموع طول عمر وان بادی را افزایش می دهند.


بخش مهم و راحتی بدنه

یکی دیگر از قسمت های بدنه که برای راحتی افراد تهیه شده است و آن ها را می تواند برای یک استراحت و لذت بردن در فضا های آبی آماده کند تکیه گاه بادی است که در یک سوی محصول وجود داشته و قابل جا به جا شدن نیز می باشد. این بخش بر روی خود طراحی های بر آمده و فرو رفته دارد که کمر را در آرامش کامل قرار می دهد و در زمان بازی می توان به آن تکیه داد و در امنیت کامل کودکان را برای بازی آماده کرد. وجود این تکیه گاه بادی برای زمانی است که می خواهید کودکان کوچک را در وان بادی حمام دهید. این بخش می تواند ایمنی لازم برای این کودکان را مهیا سازد و سطح کارایی بالایی را فراهم می کند و می تواند برای آن ها جذاب باشد.


خرید

در صورت تمایل به خرید وان بادی کودک مستطیلی به همراه پشتی به شرکت بزرگ انتکس تهران مراجعه کرده و از این طریق اقدام به خریداری و تهیه محصول نمایید.

نوع
خانگی
طول
105 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
عرض
75 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
دارای دو جای مخصوص اشیا
ساخت شرکت Sesame Street
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...