وان بادی کودک پایه بلند

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک با ارتفاع بلند یکی از شیک ترین و کاربردی ترین وان های بادی کودکان با عمق و ارتفاع بالا

وان بادی کودک  با ارتفاع بلند یکی از شیک ترین و کاربردی ترین وان های بادی کودکان با  عمق و ارتفاع بالا بوده که به تازگی به بازار عرضه شده است که با طراحی خوب  و جنس باکیفیت بدنه توانسته در بازار موفق ظاهر شود و مورد استقبال بسیاری  از والدین و کودکان واقع شود.این محصول کیفیت فوق العاده بالایی داشته که  ساخته شده از جنس PVC وینیل با ساختار بدنه دو لایه می باشد به همین دلیل  تحمل بالایی در مقابل فشار و ضربه دارد و همچنین وزن بسیار سبکی دارد. این  محصول تولید شده در سه رنگ مختلف صورتی ، سبز و آبی بوده که مناسب سنین 6  تا 36 ماه می باشد. این محصول دارای کف بادی بوده تا هنگام نشستن روی آن  احساس راحتی بالایی را برای فرزندان شما به ارمغان آورد. این وان بادی به  همراه خود یک پمپ باد، بسته تعمیرات اینتکس و همچنین لوله پلاستیکی برای تخلیه آب داشته تا یک محصول کامل را برای مصرف کننده فراهم کند .

وان بادی کودک پایه بلند

وان بادی کودک پایه بلند از جمله پر فروش ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی شرکت بزرگ اینتکس می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی بسیار در ظاهر خود دارای دوام و طول عمر بالا در شرایط آبی و در ارتباط با رطوبت می باشد و می تواند محصولی خاص با طول عمر بالا به شمار بیاید. این وان بادی مناسب کودکان می باشد و با وجود رنگ بدنه آن که به رنگ صورتی است بیش تر مورد پسند کودکان قرار می گیرد و آن ها را خوشحال و شاد می کند. این محصول می تواند یک هدیه بسیار با ارزش برای کودکان باشد و باعث خشنودی آن ها در زمان بازی با آب شود. در طول بازی در وان بادی می توان از نقاط مختلف بدنه نهایت استفاده را نمود چرا که بدنه به شکل مستطیل است و قادر به ایجاد فضایی باز و بزرگ را می کند و در برخی موارد نیز می تواند دو کودک را در خود جای دهد. مزیت های این محصول بی نظیر به صورت زیر دسته بندی شده است:


 طراحی دیواره و راه اندازی آن

محصول مورد نظر که دارای شکل مستطیلی می باشد دیواره ای لایه ای دارد و در ارتفاعی بلند مورد پسند کودکان قرار می گیرد و می تواند برای آن ها امکان بازی های مهیج را فراهم سازد. این دیواره رنگی کدر داشته که جزو زیبایی ها و جذابیت های محصول به حساب میاید و بر روی این دیواره کدر و صورتی رنگ اشکالی نیز چاپ شده است که رنگ های متنوعی داشته و کودکان را به خود جذب می کند. محصول مورد نظر با داشتن چنین دیواره ای می تواند به صورت جداگانه راه اندازی شود. به گونه ای که در هر لایه از بدنه محفظه ورودی باد وجود دارد که امکان باد کردن هر کدام به صورت جداگانه وجود دارد و می توان آن ها را به میزان مورد نیاز پر از باد کرد. این طراحی برای آن است که در صورت کم بودن باد و یا کم شدن باد در هر لایه بتوان لایه بعدی را از آسیب حفظ نمود و از کم شدن باد کلی محصول جلوگیری کرد. 


کف بادی و ژله ای

بخشی که در واقع تحمل وزن افراد به علاوه حجم آب مورد نیاز برای استفاده از وان بادی را تحمل می کند کف محصول نامیده می شود که حالتی ژله ای داشته و به صورت بادی می باشد و قابلیت باد کردن آن به صورت جداگانه نیز وجود دارد. این بخش از وان بادی خود دارای برآمدگی هایی در درون است که نرمی و لطافت بسیاری دارد و می تواند در زمان حضور کودکان در داخل وان بادی آن ها را از شرایط راحت بهره مند سازند و بتوانند در مدت زمان طولانی از بازی کردن خسته نشوند. همچنین پا ها نیز بر روی چنین طراحی هایی از بدنه قرار می گیرد و تجربه ای منحصر به فرد را برای کودکان ایجاد می کند. این محصول برای کودکان سه تا شش سال مناسب است بنابراین تمامی نکات ایمنی نیز در آن رعایت شده و محصولی خوب را ارائه می دهد.


شلنگ تخلیه آب

بر روی بدنه وان بادی بخشی به نام محل تخلیه آب وجود دارد که به مانند یک شلنگ می باشد و در زمان نیاز تمامی آب های موجود در بدنه را تخلیه می کند و باعث خالی شدن بدنه می شود. در این زمان افراد قادر به تمیز کردن بدنه می باشند و یا می توانند وان بادی را برای استفاده مجدد در زمانی دیگر آماده سازند. این شلنگ تخلیه آب به سرعت قادر به این کار می باشد و می تواند در زمانی کوتاه تمامی حجم آب داخل محصول را تخلیه کند. 


خرید

روش های متعددی برای خرید وان بادی کودک پایه بلند وجود دارد که از بین آن ها روش غیر حضوری بهتر و مناسب تر است و می تواند در زمانی کوتاه رخ دهد و برای افراد پر مشغله که زمان خرید ندارند خرید از فروشگاه محصولات بادی به صورت آنلاین بسیار مناسب است.

نوع
خانگی
طول
145 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 6 تا 36 ماه
دارای کف بادی
دارای رنگبندی
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراه
بسته تعمیرات، دفترچه راهنما ، شلنگ تخلیه آب
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
215 لیتر
نوع پمپ
پدالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...