وان حمام بادی ارتفاع بلند شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 145 سانتی متر
  • ارتفاع: 76 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
3,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی شفاف یکی از وان های تولید شده برای حمام می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده کودکان در رده سنی 6 ماه تا سه سال دارد و حتی بزرگسال

وان بادی شفاف یکی از وان های تولید شده برای حمام می باشد که ابعاد بسیار مناسبی  برای استفاده کودکان در رده سنی 6 ماه تا سه سال دارد و حتی بزرگسالان نیز  می توانند استفاده کنند. دیواره های این استخر از چهار طبقه متفاوت ساخته  شده است و به صورت جداگانه باد می شود که منجر به وجود ویژگی تنظیم ارتفاع  در این وان بادی می شود. بر روی دیواره شفاف که تم رنگی آبی دارد اشکال  حیوانات آبی و دلفین قرار داده شده است که بسیار زیبا بوده و می تواند نظر  شما را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این محصول از وینیل ساخته شده.  ماده وینیل انعطاف بسیار خوبی دارد و در محصولاتی که با آب به صورت مستقیم  در ارتباط هستند بیشتر از وینیل استفاده می شود. این وان بادی دارای دریچه  تخلیه بوده و راه اندازی و جمع کردن آن برای مصارف بعدی کاملا ساده و بدون  مشکل انجام خواهد شد . شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و  ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

وان بادی شفاف که به صورت مستطیل طراحی شده . این وان بادی با طرح اکواریوم یکی دیگر از محصولات  زیبای کارخانه اینتایم میباشد .رنگهای این وان سبز و ابی میباشد . در بسته  بندی این محصول یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که به شما کمک میکند که در صورت صدمه دیدن بدنه آن را به راحتی تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . وان حمام بادی طوری ساخته و تولید شده است که لایه های پی وی سی ۳ لایه روی هم قرار گرفته و تعداد طبقات بدنه به ۴ طبقه افزایش یافته است که این امکان ، برای عمیق شدن وان بادی کاربرد دارد ، مارک این محصول اینتایم بوده که یک برند معروف در کشور چین میباشد و محصولاتی از این قبیل را تولید و عرضه مینماید. 

یکی از ویژگی هایی که بدنه این وان بادی را جذاب تر و خاص تر کرده است طرح هایی می باشد که بر روی دیواره محصول چاپ شده است و می توان بدون تغییر رنگ و بدون آسیب باقی بماند و در طول مدت زمان استفاده از وان بادی مانند روز اول باشد. این طرح ها با رنگ هایی چاپ شده اند که غیر سمی بوده و در ارتباط با پوست بدن کودکان حساسیت ایجاد نمی کند و پوست را دچار آسیب نمی نماید. به این طریق بدنه سازگار با کودکان و نوجوانان می باشد و در زمان استفاده طولانی مدت هیچ مشکلی شامل حال آن ها نمی گردد.

وان حمام بادی ارتفاع بلند شفاف

وان حمام بادی ارتفاع بلند شفاف طراحی خاص و منحصر به فرد داشته و برای کودکانی که علاقه مند به ورزش ها و تفریحات آبی هستند مناسب است. این کودکان در داخل منزل شرایط بازی و تفریح را نداشته و برای این گونه فعالیت ها می بایست به محل های سرپوشیده و عمومی مراجعه کنند اما با فراهم کردن این محصول بادی و زیبا با پرداخت هزینه ای اندک می توان این وان بادی را به صورت مداوم در داخل منزل خود داشت و از وجود آن بهره مند شد و تمامی نیاز های کودکان را بر طرف کرد. این وان بادی برای استفاده در محوطه های مختلف سازگاری های لازم را ایجاد نموده است و قادر به داشتن مقاومت بالا در قرار گیری بر روی سطوح مختلف است و می تواند باعث تخیله انرژی کودکان در ارتباط با آب بشود. جهت اطلاع از شرایط داشتن این محصول و نوع خریداری و نیز نصب و راه اندازی آن به مطالب پایین توجه کنید.


جایگزین مناسب به جای وان های مختلف

در سال های اخیر محصولات بادی توانسته جایگاه خود را در بین افراد پیدا کند و در بین علاقه مندان به تفریحات آبی توانسته طرفداران بسیاری ایجاد سازد. در طی این زمان ها افراد ویژگی های به خصوص محصولات بادی را شناخته و درک کرده اند و سبب علاقه مندی بسیار تمامی افراد شده اند. به همین منظور می توان این وان بادی را نیز جایگزین مناسبی به جای وان های پلاستیکی و یا وان های بتنی که به صورت تو کار در منزل ساخته می شوند و نیازمند هزینه و صرف وقت بسیاری هستند باشند. این وان بادی شرایط نگه داری آسانی دارد و نیز حمل آن نیز به راحتی ایجاد می گردد و می توان آن را به نقاط مختلف حمام منتقل کرد و یا در هر بار استفاده آن را به داخل و خارج حمام هدایت کرد. آسان بودن استفاده از وان های بادی نسبت به سایر وان ها می تواند نکته ای قابل توجه برای استفاده کننده ها باشد و بتواند علاقه مندی آن ها را به این گونه محصولات بالا ببرد. 


بازی های مهیج و پر انرژی

وان بادی دارای بدنه ای با ارتفاع بلند می باشد که به شکل مستطیلی است و دیواره ای لایه ای دارد و می تواند در حمام فضای کمی را اشغال کند. اما با وجود چنین محصولی افراد قادر به فراهم کردن بازی های مختلف و مهیج برای کودکان هستند و می توانند برای آن ها شرایطی ایمن و راحت را برای فعالیت ایجاد سازند و بتوانند وقت کودکان را نیز به بهترین شکل تنظیم نمایند. این وان بادی با ارتفاع بلند می تواند در زمان پر بودن از آب سبب فرورفتگی کودکان به داخل آب شود اما در کنار این محصول خاص و منحصر به فرد حلقه بادی قرار دارد که به وسیله آن هم کودکان می توانند بر روی سطح آب قرار گیرند و هم قادر به بازی و تفریح می باشند و در طی زمان حضور در داخل بدنه وان بادی شرایط لازم برای تخلیه انرژی کودکان وجود دارد. 


جذابیت ظاهری وان بادی

یکی از جذابیت هایی که در ظاهر این محصول سبب علاقه مندی بیش تر افراد به آن می شود و رغبت آن ها به خرید را افزایش می دهد داشتن بدنه ای شیشه ای و شفاف است که بر روی آن طرح های زیبا و خلاق به کار رفته است و سبب ایجاد محصولی فانتزی شده است. این بدنه در زمان پر بودن از آب می تواند جلوه به خصوصی پیدا کند و برای کودکان یک محصول خاص و منحصر به فرد به شمار بیاید و در زمان بازی نیز می توانند از درون وان بادی اطراف را نیز مشاهده کنند. 

وان مربعی شفاف اینتایم با ظاهری متفاوت از محصولات دیگر به تازگی طراحی و تولید شده است و توانسته محبوبیت بسیاری در بین افراد ایجاد نماید. این محصول بدنه ای به شکلی خاص دارد و علاقه مندی افراد را به خود بیش تر کرده است و ظاهر زیبای آن می تواند وان بادی را برای هدیه دادن به افراد گوناگون مناسب کند. علاوه بر این موارد بدنه دارای دیواره های بلندی است که مورد استفاده کودکان و نوجوانان است و افراد بلند قد را نیز در خود جای می دهد و می توانند در این وان بادی راحتی کامل را حس نمایند. وان بادی حمام دارای رنگ بندی خاصی نیز می باشد که بدنه را منحصر به فرد کرده و سبب جذابیت ظاهر حمام شما می شود. چرا که می توان آن را به صورت مداوم در داخل حمام قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. برای آشنایی بیش تر با این محصول به موارد زیر توجه کنید.

قابل استفاده در فصول گرم سال

وان بادی حمام بیش ترین کاربردی که دارد در محیط حمام منزل شما می باشد که در گوشه ای از آن نصب و راه اندازی شده و برای استفاده کودکان و نوجوانان به کار می رود. اما با وجود دیواره های محکم و بلند و نیز نبود بخشی برای خروج آب و همچنین سازگاری بدنه با محیط می توان آن را در محیط های بیرون و در فضای باز استفاده کرد و به این طریق از وجود آن لذت برد. در حیاط خانه و یا ویلا و در مسافرت ها قابل حمل و جا به جایی بوده و می توان آن را در این مکان ها نیز پر از آب نمود و در فضای باز کودکان و نوجوانان را مشغول آب بازی کرد و وقت آن ها را به بهترین شکل ممکن پر نمود. به این طریق آن ها شادی و نشاط را در هر زمانی می توانند داشته باشند و در هر مکان امکان استفاده از وان بادی مهیا می باشد. استفاده از این وان بادی در فضای باز در فصول گرم سال مناسب تر است چرا که در گرما آبتنی حس خوشایندی به افراد می بخشد و باعث کاهش حرارت و دمای بدن آن ها می شود.

دیواره های شیشه ای و شفاف

وان بادی به صورت مستطیل طراحی شده است که دارای چهار دیواره می باشد و هر کدام اضلاع آن را تشکیل می دهند. این چهار دیواره مسطح نمی باشد و به صورت شکل خاصی قرار گرفته اند. در واقع این بخش به صورت لایه های خمیده در کنار هم قرار دارد که به صورت موازی می باشند و این دیواره های با استحکام را می سازند و به این طریق محصولی مقاوم و زیبا را خلق می کنند. دیواره ها به شکل شیشه ای می باشند و امکان مشاهده محیط اطراف از درون محصول وجود دارد همچنین این دیواره شیشه ای باعث زیبایی فوق العاده ای در بدنه شده است و شفافیت بسیار زیادی دارد و در هر محیطی مطلوبیت زیادی را فراهم می کند. 


روش خرید وان بادی

در صورت علاقه مندی به خرید این وان حمام بادی ارتفاع بلند شفاف شما می توانید به نمایندگی محصولات بادی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجعه کنید و با کیفیت گفته شده محصول را برای فرزند خود تهیه نمایید.

نوع
خانگی
طول
145 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
شفاف
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 6 تا 36 ماه
دارای کف بادی
دارای ساختار بدنه دو لایه
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراه
بسته تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
215 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...