وان حمام بادی دو نفره بزرگسال

intime 77643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 128 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان حمام بادی دو نفره بزرگسال یکی از محصولات جدید و با طراحی دوست داشتنی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول دارای بدنه ای ساخته شده از PVC

وان بادی حمام دو نفره بزرگسال مستطیلی یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس  می باشد که با طراحی دوست داشتنی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این  محصول دارای بدنه ای ساخته شده از PVC می باشد که فشار وارده از 170 لیتری  را به سادگی تحمل می کند. این وان بادی طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی  داشته و مستطیلی می باشد. به علاوه کف آن بر خلاف بسیاری از وان ها که ساده  هستند، بادی می باشد. ساختار دیواره های این محصول سه طبقه بوده و ترکیبی  از رنگ آبی روشن و تیره است. برای تخلیه آب آن نیز در قسمت کف وان یک عدد  دریچه قرار داده شده که در مدت زمان بسیار کوتاهی حجم آب 170 لیتری را  تخلیه می کند .

وان حمام بادی بزرگ سال مستطیلی

وان حمام بادی دو نفره بزرگ سال مستطیلی جزو برترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت بزرگ اینتکس می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است و در این زمان کم بعد از تولید و ورود به بازار توانسته تمامی مخاطبین خود را راضی نگه دارد و هیچ گونه نارضایتی گزارش نشده است. علت رضایت مندی افراد خریدار این است که محصول با مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و به این طریق در محل استفاده خود برای عوامل گوناگون سازگاری های لازم را داشته و می تواند مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین در ظاهر نیز طراحی فانتزی و خاص داشته که مورد توجه افراد قرار می گیرد و هر چه بیش تر تمایل به داشتن این محصول پیدا می کنند. ابعاد آن نیز برای استفاده تمامی افراد در نظر گرفته شده است و این هماهنگی به صورت دقیق انجام شده است و می تواند وزن آن ها را نیز تحمل کند. در صورت علاقه مندی به خرید این وان حمام بادی به مطالب زیر توجه کنید.


دائمی بودن استفاده از وان حمام بادی

محصول مرود نظر دارای ابعادی است که مناسب برای قرار گیری در حمام های مختلف می باشد و برای قرار گیری احتیاج به مساحت گسترده ای ندارد. این محصول را در حمام منزل می توان به راحتی نصب نمود و از آن استفاده کرد. برخی از افراد تمایل دارند که در هر بار استفاده از وان بادی آن را راه اندازی کرده و سپس پس از استفاده آن را جمع آوری کنند. این کار هم دشوار می باشد و وقت زیادی را برای حمام کردن به خود اختصاص می دهد. علاوه بر آن نیازمند حوصله فراوانی است. بنابراین تولید کننده و طراحان این محصول باکیفیت بدنه را به گونه ای تنظیم نموده اند که قابل استفاده مداوم در داخل حمام باشد و با یکبار راه اندازی و قرار دادن در فضای حمام بتوان همیشگی از آن استفاده کرد و جایگزین وان های دیگر نمود. به این صورت در طولانی مدت و به صورت مداوم این وان بادی حمام قادر به دسترسی و استفاده می باشد و افراد می توانند از وجود آن لذت ببرند.


مورد استفاده در هر دمایی

همان طور که در ابتدا گفته شد بدنه دارای سازگاری های لازم نسبت به محل استفاده خود می باشد و در این گونه فضا ها قادر به ارائه خدمات به افراد می باشد. به همین دلیل در حمام با هر دمایی از خود مقاومت نشان می دهد و از کیفیت آن کاسته نمی شود و می تواند بهترین کارایی را عرضه کند. این بدنه در دماهای زیاد و در ارتباط با آب داغ نیز غیر قابل تغییر است و بی کیفیت نمی شود و همچنین دچار آسیب نیز نشده و بدون تغییر برای استفاده تمامی افراد در دسترس قرار می گیرد. در داخل این وان حمام بادی آب با هر دمایی می توان استفاده کرد و از آن جایی که بدنه از جنس پلاستیک فشرده می باشد و توخالی نیز است اما با این کار و این نوع استفاده از بین نرفته و صدمه ای ان را تهدید نمی کند.


دریچه خروجی آب

برای استفاده دائمی در محیط حمام بخشی بر روی بدنه ایجاد می شود که استفاده از محصول را راحت کرده و در دفعات می توان به راحتی از آن بهره مند شد. این بخش در واقع دریچه خروجی آب است که در بخش کف قرار داشته و برای تمیز کردن وان بادی و نیز تعویض آب آن می توان از این بخش کمک گرفت و در فرصتی کم آب درون آن را تخلیه نمود. این کار از سختی راه اندازی مجدد بدنه می کاهد و زمان کمی نیز از افراد می گیرد و کارایی محصول را بالا تر می برد.


خرید

برای خرید این وان حمام بادی دو نفره بزرگ سال مستطیلی می توانید به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه نمایید و یا از طریق تماس با مراکز فروش اینتکس تهران محصول را به آسانی سفارش دهید.

نوع
خانگی
طول
128 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای کف بادی
دارای دریچه تخلیه آب
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
اقلام همراه
بسته تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
170 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...