وان حمام بادی مستطیلی کف بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 128 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی مستطیلی کف بادی یکی از وان های بادی بسیار عالی می باشد که از هر نظر یکی از محصولات بسیار خوب برای کودکان و بزرگسالان است.

وان بادی  مستطیلی کف بادی یکی از وان های بادی بسیار عالی می باشد که از هر نظر یکی  از محصولات بسیار خوب برای کودکان و بزرگسالان است. این محصول دارای رویه  ای از جنس پی وی سی می باشد و مقاومت خوبی در برابر ضربه  و آب دارد.  ساختار بدنه به صورت سه طبقه بوده و از سه محفظه باد جداگانه ساخته شده  است. که باعث می شود بتوانید میزارن ارتفاع وان را تا 50 سانتی متر به صورت  دلخواه تنظیم کنید. ظرفیت آب آن نیز نهایت 185 لیتر است. یکی از برترین  های این وان بادی کف بادشو آن است که باعث می شود راحتی بیشتری حین استفاده  از آن داشته باشید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی بسیار  مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی عرضه خریداری نمایید . 

وان حمام بادی مستطیلی کف بادی

وان حمام بادی مستطیلی کف بادی یکی دیگر از محصولات بادی می باشد که در ساده ترین نوع طراحی وجود دارد اما در بطن این سادگی کاربرد های فراوانی وجود دارد. ساختمان این وان بادی به شکل مستطیل است که ابعاد کوچکی داشته و می توان آن را در حمام های کوچک نیز جای داد علاوه بر آن می توان برای استفاده و حمل دشواری را تحمل نکرد و به راحتی این کارها انجام می گیرد. رنگ بدنه این محصول یکی از نقاط قوت آن در علاقه مندی افراد مختلف می باشد که دو رنگ است و بر روی بخش بیرونی آن طرح های زیبایی حک شده است که رنگی ثابت دارد و بدون تغییر در زمان استفاده می ماند و می توان برای سال های زیاد از این وان بادی به صورت استفاده در روزهای اول استفاده کرد. تمامی بخش های این وان بادی با ضمانت ساخته شده است و محصول دارای درجه کیفی بالایی می باشد و می توان با تکیه بر این مطالب محصول را خریداری کرد. برای آشنایی بیش تر با ما همراه باشید.


قابلیت بدنه و کیفیت مطلوب آن

بدنه محصول بادی و توخالی است و با این ویژگی وزن سبکی را به خود اختصاص می دهد و باعث می شود تا به راحتی جا به جا شده و از داخل حمام به خارج آن هدایت شود. این محصول مناسب استفاده کودکان می باشد و برای آن ها محلی برای راحتی و بازی مهیا ساخت. موارد استفاده از این وان بادی بسیار زیاد می باشد و در خشکی و در داخل حمام مورد استفاده قرار می گیرد. به این علت بدنه دارای سازگاری کامل با فضا می باشد و می تواند وزن افراد و وزن آبی که درون آن پر می شود را تحمل کند. با این بدنه دوام زیادی شامل حال محصول می شود و می تواند با این دوام و طول عمر بالا محصول را برای کودکان و نوجوانان و لذت بردن آن ها تهیه نمود. درجه کیفی بالای بدنه از بروز حادثه نیز جلوگیری می کند و بدنه را از هر گونه آسیب مصون می دارد.


دو رنگی بدنه

ظاهر محصولات در علاقه مندی افراد نقش بسیار زیادی دارد و می تواند سبب جذب آن ها به محصول شود. این بدنه در وان بادی نیز دو رنگ می باشد و جذابیت بسیار بالایی را فراهم نموده است تا با تکیه بر این جذابیت بتوان کودکان را راغب به حمام کردن و دوستی با آب نمود. در بخش داخلی رنگ آبی تیره قرار دارد که با پر شدن آب در داخل آن رنگ زیبایی به خود می گیرد و می تواند آب دریا را برای افراد تداعی کند. بخش بیرونی نیز که از طراحی لایه ای تشکیل شده است به رنگ آبی کم رنگ می باشد و بر روی آن نیز طرح هایی به شکل فیل های کوچک قرار دارد و می توان برای کودکان خاص بودن را ایجاد نماید. رنگ این طرح ها آب یتیره و زرد و سفید می باشد و این ترکیب می تواند در ذهن همه افراد قرار بگیرد و میزان علاقه مندی آن ها را بیش تر کند.


استفاده از محصول به عنوان استخر توپ

با در دست داشتن تعداد زیادی توپ رنگی پلاستیکی می توان این وان بادی را پر از توپ کرد و آن را به حالت استخر توپ کرد و به بازی کودکان کمک بسیاری نمود. به این ترتیب مورد استفاده از آن تغییر کرده و سرگرمی کودکان نیز متفاوت می شود. این نوع استفاده در اتاق کودکان امکان پذیر است و می توان وان بادی را در این محل های نصب و راه اندازی نمود و زمان کودکان را صرف بازی مهیج توپ کرد.


نحوه خریداری

در زمان خرید وان حمام بادی مستطیلی کف بادی شما می توانید به صورت غیر حضوری به وب سایت شرکت معتبر اینتکس تهران مراجعه کنید و به این طریق محصول را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه کنید.

نوع
خانگی
طول
128 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 6 تا 36 ماه
دارای کف بادی
ساختار بدنه سه لایه
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراه
بسته تعمیرات، دفترچه راهنما
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
ظرفیت
185 لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...