وان حمام بادی ژله ای اینتایم

yt ۰۳۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 82 سانتی متر
  • ارتفاع: 63 سانتی متر
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 

یک وان بادی حمام جدید با طراحی منحصربفرد ، این محصول توسط شرکت اینتایم ساخته و تولید می شود. این محصول با داشتن تکیه گاه باعث خواهد شد تا هنگام استفاده خستگی احساس نکنید . این محصول به طوری طراحی شده است که نیم تنه ی شما در داخل آن قرار می گیرد و بالا تنه ی آن از قسمت بالایی آن که پوشیده نیست بیرون می ماند. این نوع محصول همچنین دارای جای لیوان و کوسن برای راحتی هرچه بیشتر شما می باشد. جنس وان از pvc  ساخته شده است که از کیفیت مناسبی برخوردارست و دربرابر دماهای مختلف آب مقاوم می باشد. وزن محصول بسیار سبک می باشد که در هنگام جابجایی و حمل و نگهداری مشکل ساز نخواهد بود و این کار راحت خواهد بود . این وان حمام بادی برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. شما عزیزان می توانید با تماس با همکاران ما در شرکت و یا مراجعه به سایت اینتکس محصول را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید . 

وان بادی بزرگسال با کف ژله ای و باد شو تولید جدید کارخانه اینتایم میباشد که به تازگی به بازار امده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است . جنس بدنه ای وان از پی وی سی درجه یک ساخته شده است . این وان درب دار بوده و به وسیله زیبی که بر روی وان نصب شده میتوان ان را باز و بسته نمود .در حالت بسته بودن درب وان اب داخل وان گرم میماند .در قسمت بغل وان بادی دریچه تخلیه وجود دارد که به وسیله یک شلنگ میتوان اب وان را تخلیه نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید وان بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

وان حمام بادی ژله ای اینتایم

وان حمام بادی ژله ای اینتایم شامل محیطی راحت برای حمام کردن و کارایی های متعدد می باشد و فضای بزرگی را برای این کار ها مهیا می سازند و با توجه به این که دارای بدنه ای فابریک و اورجینال است می تواند طول عمر بالایی نیز داشته باشد و برای زمان های طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد. این محصول به رنگ صورتی می باشد که علاقه مندی تمامی دختر خانم ها را افزایش می دهد و تمایل آن ها را به خرید این محصول طبی بیش تر می کند. علاوه بر آن راحتی که در زمان استفاده از محصول فراهم می شود در هیچ محصول طبی وجود ندارد و با تکیه بر این ویژگی می توان آن را برای تمامی افراد تهیه کرد و حتی به عنوان هدیه برای عزیزان خود خریداری نمود. این وان حمام بادی خصوصیات منحصر به فردی دارد که آن را از محصولات مشابه متمایز کرده است و آن را تبدیل به یک محصول بی نقص و ایمن برای حمام کردن در فضای منزل کرده است. برای آشنایی بیش تر با این وان حمام بادی با ما همراه باشید.



تکیه گاهی ایمن و راحت

این وان بادی حمام دارای یک تکیه گاه بادی می باشد که راحتی بیش تری را در زمان حضور افراد در محصول ایجاد می سازد و می تواند برای آن ها شرایط آرامی را در ارتباط با آب فراهم کند. این وان بادی با تکیه گاه خود جزو محصولات طبی قرار می گیرد و می توان برای آسایش و دور کردن درد های پا و کمر از آن بهره گرفت. این تکیه گاه بادی به صورت مجزا باد می شود و ابعاد آن به گونه ای است که گردن و سر را می گیرد و دقیقا می توان این بخش های بدن را به آن تکیه داد. به این طریق ستون فقرات حالت استاندارد خود را حفظ می نماید و می تواند از بروز مشکلات کمری جلوگیری کند و با افزایش تایم حمام کردن افراد دچار خستگی نشوند. یک عدد بالش بادی سرخود نیز بر روی این تکیه گاه قرار گرفته است و کارایی و میزان استفاده از وان بادی را افزایش می دهد و می توان از آن در ساعات بیش تری لذت برد.


محلی برای تخلیه وان بادی

در قسمت پایینی وان حمام بادی که به زیبایی تمام طراحی شده است دریچه ای قرار دارد که محل خروجی آب است. این دریچه به شما کمک می کند تا بعد از اتمام حمام و یا تفریحات آبی خود بدنه را از آب تخیله نمایید و به این صورت برای استفاده مجدد آب تمیز و تازه ای درون آن پر کنید. به این طریق بعد از تخلیه بدنه افراد قادر به تمیز کردن بخش داخلی می باشند و می توانند به راحتی و با کشیدن دستمال نمدار این محیط را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک نمایند. از آن جایی که محیط حمام رطوبتی می باشد محل مناسبی برای رشد باکتری ها است بنابراین پس از هر بار استفاده باید به تخیله آب داخلی اقدام نمود و همچنین فضای محصول را پاک کرد و از تکثیر هر گونه باکتری جلوگیری نمود.


روش پر کردن بدنه

در ابتدای کار شما نیاز به یک عدد پمپ بادی دارید تا بدنه را به میزان لازم از باد پر نمایید. این پمپ بادی را در محفظه ورودی باد قرار می دهید و در این زمان به طور خودکار بدنه شروع به باد کردن می کند و به میزان مورد نیاز باد می شود. پس از باد شدن نوبت به آن می رسد که داخل محصول را از آب پر نمایید. این کار به وسیله اتصال شلنگ آب شهری به بدنه انجام می گیرد و در زمانی بسیار کم انجام می گیرد و شما می توانید به سرعت پس از راه اندازی از وان حمام بادی استفاده نمایید.

وان حمام بزرگسال کف ژله ای محصولی خاص و منحصر به فرد از شرکت اینتایم می باشد که جزو جدید ترین محصولات بادی این شرکت است و توانایی استفاده تمامی افراد را دارد و می تواند در حمام منزل به صورت دائمی نصب و راه اندازی شود و به این ترتیب افراد با پرداخت هزینه ای کم می تواند حمام منزل خود را مجهز به انواع وسایل کنند. این وان بادی به صورت تاشو می باشد و قابلیت آن را دارد که در محل های کوچک به صورت خالی بودن از باد قرار بگیرد. همچنین این محصول بخش های مختلفی نیز دارد و همگی در کنار هم محصولی راحتی برای لذت بردن افراد از تایم حمام خود را فراهم کرده اند. قسمت های تشکیل دهنده و مفید این وان بادی همگی برای منظور خاصی ایجاد شده اند و در شرایط بازی و حمام کردن راحتی را برای افراد فراهم کرده اند. اگه قصد خرید این وان حمام بزرگ را دارید محتویات بعدی را مطالعه نمایید.

ساختمانی بزرگ و محکم

بدنه محصول به صورت لایه ای ساخته شده است و در سه لایه بزرگ بر روی هم تشکیل شده اند. این لایه ها با ضخامت بسیاری هستند و هر کدام به صورت مجزا از یکدیگر باد می شوند. این نوع طراحی زمانی مفید و موثر جلوه می دهد که در صورت امکان آسیب بر روی لایه ای از بدنه آسیب به تمامی محصول منتقل نمی شود و می توان سریعا به ترمیم و برطرف کردن این مشکل پرداخت و با اطمینان از بخش های دیگر از ادامه روند خرابی جلوگیری کرد. به علاوه بخشی نیز به عنوان پشتی در یکی از اضلاع محصول قرار دارد که ارتفاع مناسبی داشته و محلی برای تکیه دادن افراد است. این بخش نیز راحتی بسیاری دارد و قابلیت منعطف بودن نیز شامل حال آن می شود و می توان برای مدت زمان طولانی مشغول به حمام کردن در داخل این وان بادی شد. ابعاد مورد نظر این محصول آن را برای استفاده تمامی سنین آماده کرده و امکان راه اندازی آن را در حمام به طور دائمی ایجاد نموده است و شما می توانید این وان بادی را جایگزین وان های دیگر با جنس های مختلف کنید.

رویه محصول برای حفظ رما

در برخی از موارد افراد تمایل دارند ابتدا محیط را آماده کنند و میزان آب معین را فراهم سازند و سپس بعد از مدتی که محیط حمام گرم تر شد به استفاده از وان بادی بپردازند. در این گونه موارد لازم و ضروری است که از رویه بدنه استفاده شود. بر روی دهانه محصول و بخش بالایی آن روکشی قرار دارد که در زمان نیاز کشیده و یا جمع آوری می شود. این رویه به وسیله زیپ در جای خود قرار می گیرد و می تواند قبل از استفاده از وان بادی آب درون آن را برای مدت زمان زیادی در دمای مطلوب حفظ کند و از سرد شدن آن نیز جلوگیری نماید. این رویه می تواند در زمانی که افراد داخل وان بادی هستند کشیده شود و آرامش زیادی را به بدن افراد در ارتباط با آب ببخشد و از درد های استخوانی جلوگیری کند.

حمل آسان

بدنه مورد نظر از پلاستیک فشرده ای با وزن ناچیز تشکیل شده است و در زمان آماده شدن برای استفاده نیز پر از باد می باشد که وزن کمی را به خود اختصاص می دهد. به این گونه می توان در هر زمانی آن را بدون باد و یا در صورت پر بودن به نقاط مختلف منتقل کرد و با این انتقال از وجود محصول در فضا های مختلف بهره مند شد. در این صورت وان بادی را در مسافرت نیز می توان با خود به همراه داشت و از وجود آن لذت برد.


راهی مناسب برای خرید محصول

در صورت علاقه مندی به این وان حمام بادی ژله ای اینتایم می توانید هم اکنون با همکاران ما در نمایندگی فروش محصولات اینتکس تهران تماس حاصل نمایید و این محصول را خریداری کنید.

نوع
خانگی
طول
157 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
ظرفیت
295 لیتر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ارتفاع بلند
قابل استفاده برای تمام سنین
دارای یک کوسن بادی
دارای روکش
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سازنده
اینتایم
نوع پمپ
پمپ دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...