استخر و پارک بادی آکواریومی بست وی

کد bestway 53052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 190 لیتر
  • طول: 239 سانتی متر
  • عرض: 206 سانتی متر
3,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری پارک بادی آکواریومی بست وی با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی  فروش استخر بادی در ایران

استخر و پارک بادی آکواریومی بست وی یکی از زیبا ترین و محبوب ترین مجموعه های بازی کودک می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . جنس بدنه این مجموعه بازی از پی وی سی چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار می باشد . همچنین در بخش های کف و کناری این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا استحکام آن را بیش از پیش افزایش دهد . درون این مجموعه بازی علاوه بر استخر ، سرسره و اقلام بادی بازی نیز موجود می باشد که می تواند در جهت سرگرم کردن کودک نیز نقش بسزایی را ایفا کند . به همراه این محصول بادی برای شما عزیزان نیز یک عدد برچسب تعمییرات ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید . پارک بادی آکواریومی بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

معمولا استخر ها به صورت ساده و یا به صورت پارک آبی ساخته می شوند که مدل فوق یعنی استخر و پارک بادی آکواریومی بست وی ، در دسته بندی پارک آبی کودکان قرار می گیرد . برای شناخت این نوع از استخر های بادی با مدل های ساده ، در ابتدا باید به وسیله های بازی همراه محصول دقت داشته باشید . سرسره بادی اولین چیزی است که در یک پارک آبی کودک وجود دارد و می تواند نظر شما و کودکان را جلب کند تا متوجه شوید که این استخر در واقع پارک آبی کودکان خواهد بود . بست وی و اینتکس دو شرکت پیشرو در زمینه ساخت و تولید استخر بادی می باشد که استخر هایی را با طراحی های پارک آبی تولید کرده است . این طراحی ها می تواند بسیار کاربردی باشد و بتواند شرایط ایده آلی را برای کودکان فراهم کند تا در یک فضای بزرگ تر و استخر بزرگ تر بتوانند آب تنی کنند . 

مساحت استخر و پارک های آبی اغلب بزرگ است و عمقی نسبتا کوچک دارد . این طراحی می تواند باعث شود تا تمامی سنین کودکان بتوانند از آن استفاده کنند . حتی اگر کودک شما سن کمی دارد ، با توجه به عمق پایین در استخر بادی ، کودک شما به بهترین شکل می تواند از استخر استفاده کرده و لحظه های شادی را برای خود رقم بزند . همانطور که اشاره شد ، این استخر بادی طول و عرض بزرگی دارد و اگر بخواهیم آن را اعلام کنیم ، این استخر بادی در حالت راه اندازی شده خود دارای طول 239 سانتی متری و عرض 206 سانتی متری ساخته شده است ، این ابعاد یک ابعاد فوق العاده است . ارتفاع استخر بادی 86 سانتی متر است ، ولی اشتباها فکر نکنید که عمق استخر این مقدار است ، بلکه این ارتفاع ، ارتفاع آن درخچه ای است که در لبه استخر بادی قرار داده شده است . 

پارک بادی آکواریومی بست وی

پارک بادی آکواریومی بست وی یکی از مجموعه های بادی و تفریحی زیبا بوده که در سال جدید میلادی توسط این کمپانی بزرگ طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به استحکام بالای بدنه قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده می باشد. .این محصول باتوجه به امکانات بالا و اسباب بازی های مجزای بادی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای زیبا و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان دارای طراحی بدنه ای شاد و مطابق روحیات ان ها بوده تا مورد علاقه این گروه از مصرف کنندگان قرار بگیرد. از سوی دیگر محصول معرفی شده یک تضمین مطمئن برای ایمنی کودک در زمان بازی می باشد. بر همین اساس پارک بادی آکواریومی بست وی یک نمونه موفق به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که بدنه ای زیبا و ابی رنگ و یک طبقه طراحی شده است. در یک بخش محصول یک سرسره بادی سرخود با نمای دلفین وجود دارد. در کنار این سرسره یک درختچه بادی سرخود بر روی لبه محصول تعبیه شده که در واقع اب1پاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. این ابپاش به سادگی و با اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی خواهد شد. در داخل بسته بندی این محصول یک دلفین بادی پرتابل وجود داشته که بر روی لبه این استخر در هر مکانی که مدنظر شما بوده متصل می شود. به علاوه این مجموعه دارای حیوانات اکواریومی زیبا و مجزایی از جمله هشت پا و ماهی و ستاره دریایی برای بازی کودک می باشد. از این محصول تمامی کودکان بالاتر از دو سال با اسودگی خاطر می توانند استفاده کنند.

جنس بدنه

افارد در زمان خرید همواره در پی محصولی هستند که در مقابل هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. بر همین اساس توجه به مرغوبیت جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصول نیز با رویه ای از نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای نرمی و انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا می باشد. بخش کناری این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح دار است. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده بر ان از نوع پی وی سی دو لایه می باشد. شما می توانید به راحتی این محصول را در فضای باز و در تمامی شرایط جوی اب و هوایی استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این استخر بادی با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 239 سانتی متر و عرضی معادل 206 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سرسره ان بالغ بر 86 سانتی متر محاسبه می شود. شما می توانید این محصول را در زمان سفر نیز همراه خود ببرید زیرا وزن بدنه ان تنها 4 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول در مرحله اول ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول ان را باد کنید. در مرحله اخر تنها کافی ست ان را به داخل مخزن اصلی محصول جاری کرده و ابپاش سرخود ان را به یک شلنگ ان متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره ان جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

پارک بادی آکواریومی بست وی یک مجموعه شاد و ابی برای تفریحات کودکان در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده بوده که از استقبال خوبی در میان مصرف کنندگان برخوردار شده است. برای خرید این محصول تنها کافی ست به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید

نوع
خانگی
ظرفیت آب
190 لیتر
طول
239 سانتی متر
عرض
206 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی بادی مجزا
دارای عروسک بادی
دارای آبپاش بادی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، عروسک بادی
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...