چادر مسافرتی فیت 12 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
8%
4,020,000
3,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فیت 12 نفره در نمایندگی تهران اینتکس با قیمت ارزان در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی ارزان و ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی فیت 12 نفره ، شرکت ایران خاوران تولیدات بسیاری با کیفیت بسیار مناسب تولید می کند چادر های مسافرتی این شرکت تحت برند F.I.T دارای ویژگی های بسیاری است و در انواع مختلف با ظرفیت های متفاوت تولید می شود. چادر مسافرتی 12 نفری یکی از این تولیدات در نوع عصایی می باشد ، جنس بده این چادر از پارچه شمعی برزنتی و جنس پایه های چادر مسافرتی از آلمینیوم می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. این چادر در حالت درازکش ظرفیت 6 نفر را دارا می باشد و ابعاد مناسبی نیز دارد. طول چادر 320 سانتی متر ، عرض آن 280 سانتی متر و ارتفاعش نیز 180 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار قابل توجهی می باشد . 

چادر مسافرتی فیت 12 نفره

چادر های مسافرتی را شما می توانید برای داشتن یک اقامت راحت و ایده آل در طبیعت استفاده کرده به همین دلیل بوده این گروه از محصول از جمله پرفروش ترین تجهیرات کمپینگ و سفری به شمار می روند. چادر مسافرتی فیت 12 نفره یک نمونه از این محصولات بوده که به دلیل ابعاد بزرگی که داشته برای استفاده خانواده ها مناسب بوده و رویه ای ضدآب و باداوم دارد. از سوی دیگر به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید از این چادر مسافرتی به راحتی در تمامی مقاصد سفر خود استفاده کرده و لذت ببرید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر می خواهید یک محصول استاندارد و ایمن را برای سفر های خانوادگی و دوستانه خود انتخاب کنید ، با ما همراه شوید.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

مهم ترین بخشی که در زمان انتخاب چادر مسافرتی نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده مربوط به بخش طراحی بدنه و مشخصات ظاهری محصول می باشد. علاوه بر این مشخصات ظاهری محصول میزان فضایی که برای استفاده در اختیار دارید را مشخص کرده و از سوی دیگر در صورت استاندارد بودن می تواند کارایی چادر مسافرتی شما را افزایش دهد. در همین راستا بیان می کنیم که چادر مسافرتی فیت 12 نفره یک نمونه از چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 320 سانتی متر و عرض آن معادل با 280 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد با هر میزان ارتفاع قد بتوانند در بخش داخلی آن به راحتی تردد کنند. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا بخش داخلی این چادر مسافرتی برای استفاده 12 نفر بزرگسال در اقامت های کوتاه مدت و زمان نشستن مناسب بوده اما برای اقامت های طولانی مدت و زمان درازکش تنها می تواند 6 الی 7 نفر بزرگسال را در خود جای دهد. البته این میزان ظرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز صورت پذیرد. وزن بدنه این محصول نیز تنها 6 کیلوگرم بوده و مجهز به ساک حمل برای جا به جایی ساده تر می باشد.

بدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده تا بتواند در زمینه افزایش کارایی محصول در زمان ورزش باد و بارش برف و باران موثر واقع شود. مدل طراحی ظاهری این چادر مسافتری مستطیل شکل و سایز بزرگ در واقع از نوع گنبدی بوده که در این مدل تمامی بخش دیواره و سقف محصول در امتداد یکدیگر و با یک شیب ملایم قرار داده شده تا موجب می شود ظاهر این چادر مسافرتی نیم دایره شکل به نظر برسد. این نوع طراحی بدنه می تواند تا میزان قابل توجهی از شدت قدرت باد کاسته و از سوی دیگر در زمینه میزان ضدآب بودن ساختار این محصول نیز موثر واقع شود. زیرا از تجمع باران در بخش سقف جلوگیری کرده و این قطرات به سمت زمین سرازیر می شوند. این چادر مسافرتی fit در بخش ابتدایی خود مجهز به درب ورود و خروج استاندارد بوده و بر روی دیواره های خود دارای سه عدد پنجره می باشد. به همین دلیل بوده که در بخش داخلی این محصول از گردش ازادانه هوا و نور کافی در زمان استفاده لذت خواهید برد.


مشخصات فنی چادر مسافرتی

از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای مشخصات چادر مسافرتی که هم نوع محصول و هم کیفیت جنس بدنه آن را تعیین کرده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید غالبا چادر های مسافرتی را با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده ای که داشته به سه گروه عصایی ، فنری و اتومات طبقه بندی می کنند. چادر مسافرتی فیت 12 نفره یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی عصایی به شمار می رود. در طراحی این چادر مسافرتی از میله هایی باریک و کوتاه استفاده شده که در قسمت ابتدایی و انتهایی آن ها آهنربا وصل شده است. برای ایجاد سازه های محصول لازم بوده این میله های باریک را با استفاده از انرژی مغناطیسی آهنربا به یکدیگر متصل کرده و در نهایت این سازه های ساخته شده را در بخش های تعبیه شده بر روی رویه اصلی محصول قرار دهید. چادر های مسافرتی عصایی استحکام بدنه بالاتری داشته اما در مقابل برای راه اندازی و جمع اوری نیاز به صرف انرژی و وقت بیشتری نیز دارد.

چادر مسافرتی فیت 12 نفره یک محصول ایده آل برای استفاده در چهار فصل سال می باشد. رویه اصلی این چادر مسافرتی را از پارچه دولایه شمعی و برزنتی تولید کرده که ضدآب بوده و عایق دما به شمار رفته به طوری که در زمان سرما از خروج دمای گرم داخلی به بیرون جلوگیری خواهد کرد. کف محصول نیز از نوع پارچه شمعی دولایه بوده تا در زمان بارش از ورود آب و رطوبت خاک به داخل چادر مسافرتی اجتناب شود. سازه های استاندارد و سبک این محصول نیز که طول عمری بالا داشته از جنس آلومینیوم ضدزنگ تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید از این چادر مسافرتی در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، دشت و...با آسودگی خاطر استفاده کنید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فیت 12 نفره می توانید به صورت حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی به وب سایت اینتکس تهران رفته تا این چادر مسافرتی اورجینال را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
عصایی
طول
320 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت F.I.T
ظرفیت دراز کش 6 نفر
دارای توری در پنجره و درب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...