استخر بادی با عمق زیاد کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 905 لیتر
  • قطر: 905 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق زیاد یکی از استخر های بادی جدید با قیمت ارزان نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی با عمق زیاد یکی از استخر های بادی جدید و با کیفیت می باشد که طراحی و ساختار کاملا متفاوتی در مقایسه با سایر استخر های بادی دارد. بدنه این استخر بادی کودک دارای دیواره هایی ستونی بوده که بسیار زیباست و نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. هلاوه بر این استحکام بیشتری نیز دارد که باعث می شود استفاده از این استخر برای طولانی مدت محیا باشد. این نوع ساختار در قسمت داخلی و بیرونی بدنه رعایت شده است. کف استخر بادشو نبوده اما این مزیت را به همراه دارد که بتوانید در تمامی سنین و تمامی اوزان از استخر استفاده کنید. به علاوه ظرفیت 905 لیتری و قطر دو متری استخر آن را به یکی از بزرگ ترین استخر های بادی تولید شده تا به امروز تبدیل می کند که می توانید آن را به سادگی و با خالی کردن باد آن حمل کنید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

این استخر بادی با توجه به ارتفاع 80 سانتی متری که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای آب درمانی کودکان و همچنین بزرگسالان می باشد که ساخته شده از برترین متریال بازار است . در ساختار بدنه این محصول از متریالی به نام پی وی سی استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید دارد و از این رو می توانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید . به همین خاطر اگر به دنبال خرید استخر بادی برای باغ و ویلای خود هستید این محصول یکی از برترین پیشنهادها برای شما می باشد . گفتنی است که علاوه بر نور خورشید با توجه به تست های صورت گرفته این استخر بادی قابلیت راه اندازی در مناطق شمالی کشور با شرجی و رطوبت بالا را نیز دارد . وزن این استخر بادی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد نشان از سبک بودن آن می باشد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز جا به جا کنید .

بدنه این استخر بادی به صورت سراسری ساخته شده از پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که در کنار استحکام فوق العاده ، وزن سبکی را نیز برای محصول به همراه داشته است . برای راه اندازی هر چه راحت تر این محصول در بخش هایی از بدنه دریچه های انتقال باد تعبیه شده است که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و مدت زمان راه اندازی آن سه الی چهار دقیقه می باشد که وقت زیادی را از شما صرف نمی کند . میزان بالای آبی که درون این استخر بادی جای می گیرد باعث شده تا برای تخلیه هر چه راحت تر آن در بخش پایین بدنه ، دریچه تخلیه آب تعبیه شود که قابلیت اتصال به شیلنگ را دارد و از آب داخلی می توانید در جهت آبیاری درختان نیز استفاده کنید .


استخر بادی کودک با عمق زیاد

استخر های بادی کودک دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. این استخر ها برای استفاده در هر گونه فضایی از آپارتمان تا ویلا و باغ های بزرگ ساخته شده اند. فقط کافی است تصمیم بگیرید تا در چه محیطی می خواهید استخر بادی کودک را قرار دهید. برای خرید آسوده و راحت، سایت فروشگاهی اینتکس تهران اقدام به توزیع انواع این استخر های بادی با بالاترین تنوع و ارزان ترین قیمت نموده است. تمامی نمونه های موجود در ایران را می توانید در سایت اینتکس تهران مشاهده نمایید و به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین اطمینان حاصل کنید محصولی که دریافت می کند اصل بوده و 48 ساعت فرصت تست و تعیر دارد. استخر بادی کودک با عمق زیاد یک استخر بادی متفاوت و کم جا است که در ادامه سایر مشخصات آن را بیان می کنیم. 


طراحی ظاهری متفاوت 

این استخر بادی طراحی متفاوتی از دیگر استخر ها دارد. استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و دارای کفی بادی می باشد. دیواره های استخر به صورت بسیار ضخیم بوده تا بتوانید در داخل استخر بادی تکیه دهید و استراحت کنید. تفاوت ظاهری این استخر بادی در مقایسه با نمونه های مشابه استخر های گرد نحوه ساخت دیواره می باشد. دیواره اغلب استخر های بادی گرد دارای خطوط افقی بوده و یا از لایه های بادی افقی تشکیل شده است. اما در این استخر بادی خطوط دیواره به صورت عمودی می باشند. وجود این خطوط عمودی بر روی دیواره استحکام دیواره را تا حد زیادی بالاتر می برد. استخر بادی به رنگ قرمز زیبا می باشد. بر روی دیواره استخر بادی نیز یک عدد دریچه باد تعبیه شده است که می توانید استخر را در زمان کوتاهی باد کنید. این خطوط عمودی در دیواره داخلی استخر نیز وجود دارد که در هنگام تکیه دادن به بدنه استخر بسیار راحت می باشد و انعطاف دیواره را بیش تر می کند. بدنه این استخر بادی مشابه جکوزی طراحی شده است و ظاهری طبی دارد. 


مشخصات ظاهری استخر بادی 

استخر بادی با عمق زیاد دارای قطر 905 سانتی مترمی باشد. ارتفاع این استخر بادی 80 سانتی متر است به گونه ای که در نمونه های مشابه ارتفاع این گونه استخر ها به 30 سانتی متر می رسد. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 905 لیتر می باشد. با توجه به ظرفیت بالای این استخر بادی خالی کردن آب استخر دشوار به نظر می رسد. برای راحت بودن این کار، تولید کننده در کف استخر یک دریچه تخلیه آب تعبیه کرده است که توسط آن به راحتی و در زمان کوتاهی می توانید آب استخر بادی را تخلیه کنید. وزن استخر بادی 5 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید و جابه جا نمایید.


موارد مصرف استخر بادی 

با توجه به شبیه بودن بدنه استخر بادی به جکوزی و هم چنین زیاد بودن ارتفاع این استخر، به علاوه طبی بودن دیواره و کف استخر بادی، از این استخر بادی برای آب درمانی درسالمندان و کسانی که مشکلاتی مانند درد استخوان و ... دارند می توانید استفاده کنید. این استخر بادی به راحتی در حمام منزل جای می گیرد و برای استفاده در هر فضایی، هر چند کوچک، مناسب است. هم چنین کیفیت بدنه استخر به گونه ای می باشد که استفاده مداوم از آب گرم در داخل استخر باعث پایین آمدن کیفیت بدنه نخواهد شد. این استخر بادی را برای کودکان بالای 3 سال نیز می توانید خریداری نمایید. 


طول عمر بالای استخر بادی 

این استخر بادی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. بدنه استخر بادی دو لایه می باشد که در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد. به همین دلیل استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. به همراه این استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات و یک عدد دفترچه راهنما وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. 


روش خرید 

برای خرید استخر بادی با عمق زیاد با ارزان ترین قیمت به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و این استخر بادی کاربردی را سفارش دهید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
905 لیتر
قطر
905 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار بدنه دو لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
طراحی بدنه مشابه جکوزی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...