استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 213 لیتر
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس با بالاترین سطح کیفی از فروشگاه اینتکس به همراه بسته تعمیرات

استخر بادی کودک عمیق اینتکس از سری محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و جذاب است که برای اغلب افراد به خصوص کودکان محبوب است . این استخر بادی کودک به صورت 4 لایه ساخته شده است یعنی از روی هم قرار گرفتن 4 حلقه بادی مستطیلی شکل تشکیل شده است که به خوبی بر روی هم سوار و پرس شده اند به همین دلیل درزی برای خروج آب بر روی آن وجود ندارد . این ساختار 4 لایه ای که موجب شده ارتفاع استخر بالا تر برود مقاومت دیواره ها را در برابر فشار آب نیز افزایش داده است . این محصول دارای چهار دریچه هوا بوده و در صورت آسیب دیدن یکی از لایه ها دیگر قسمت های استخر دچار مشل نخواهد شد . جنس استفاده شده در ساخت این محصول pvc است ، این جنس از برترین اجناس برای محصولات بادی به ویژه محصولاتی که با آب سر و کار دارند مناسب است چرا که کاملا ضد آب است ، همچنین از آن جا که از مواد غیر سمی تشکیل شده است ضرری برای انسان ندارد . ابعاد بزرگ محصول این اجازه را می دهد تا چندین کودک به صورت همزمان از استخر استفاده کنند . وزن کلی محصول تنها 3 کیلوگرم بوده و حجم بسته بندی آن نیز بسیار کم است به همین دلیل شما می توانید به سهولت محصول را جابجا کنید و حتی آن را در سفر ها به همراه خود ببرید . این محصولات به خوبی قابل تعمیر هستند فلذا در همین راستا فروشگاه استخر بادی اینتکس در کنار محصول بسته تعمیرات قرار داده است .

استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس

از محبوب ترین انواع استخر های بادی کودک، سری استخر های بادی کم جا با طراحی های ساده و رنگ آمیزی جذاب می باشند. استخر هایی که به سادگی قابلیت راه اندازی را دارند و در هر فضایی بتوان از آن ها استفاده کرد. این استخر های بادی به شکل های متفاوتی مانند مستطیلی و گرد ساخته می شوند که خریدار با توجه به فضای مورد استفاده نسبت به انتخاب اقدام می کنند. استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس یک استخر بادی زیبا با کاربری فوق العاده می باشد که دارای محبوبیت بالایی است. این استخر بادی دارای ویژگی های بی شماری بوده که آن را برای استفاده کودکان مناسب می کند. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس  | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری دریایی

استخر بادی عمیق دارای ظاهری مستطیلی شکل می باشد. این استخر بادی دیواره ای با ارتفاع بلند و چهار لایه دارد که از ویژگی های انحصاری این محصول به شمار می رود. دارا بودن این ارتفاع بلند در میان استخر های بادی بسیار کم می باشد. هر یک از لایه های این دیواره دارای یک دریچه باد مجزا برای باد کردن است که این به استحکام دیواره کمک شایانی می کند. این استخر بادی دارای دیواره ای به صورت شفاف بوده که از طریق آن با زیبایی تمام، آب داخل استخر قابل دیدن می باشد. بر روی این دیواره شیشه ای، تصاویر موجودات دریایی فانتزی و کف دریا وجود دارد. طراحی ظاهری این استخر بادی دقیقا فرم دریا را تداعی می کند. کفی استخر بادی نیز به صورت طبی ساخته شده است. این کفی به صورت بادشو بوده و یک دریچه باد بر روی آن وجود دارد. دیواره استخر به صورت پهن ساخته شده است که کودک به راحتی می تواند به آن تکیه بدهد. پهن بودن دیواره باعث انعطاف بالاتر و راحتی بیش تر برای کودک می شود و هم چنین در صورت برخورد کودک با دیواره، استخر بادی به خوبی تعادل خود را حفظ می کند. طراحی استخر بادی به گونه ای می باشد که بالاترین سطح ایمنی را از هر لحاظ برای کودک فراهم کند. طراحی این استخر بادی به گونه ای است که برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر دوستداشتنی و مناسب می باشد. 


اندازه های ظاهری استخر بادی

استخر بادی مستطیلی دارای طول 140 سانتی متر و عرض 97 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی برابر با 60 سانتی متر است. استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 3 سال طراحی شده است و رده سنی وسیعی را دربر می گیرد. وزن محصول فوق معادل 3 کیلوگرم می باشد. استخر بادی گنجایشی معادل با 213 لیتر دارد. 


مواد به کار رفته

استخر بادی مستطیلی از بهترین مواد اولیه تولید شده است. در ساخت این استخر بادی تمامی استاندارد های روز دنیا لحاظ شده است تا محصولی بی عیب و نقص را شاهد باشیم. استخر بادی مستطیلی از رویه ای از جنس پلاستیک فشرده منعطف تولید شده است که برای استفاده در هر محیطی مناسب می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. به دلیل کیفیت بدنه می توان از آن در فضاهای باز و در برابر نور مستقیم آفتاب استفاده کرد. دلیل استفاده از این جنس بدنه سبک بودن و انعطاف بالا و استحکام آن می باشد. در صورتی که نکات نگه داری را رعایت بفرمایید استخر بادی دارای طول عمر بالایی بوده و شما را تا سال ها از خرید استخر جدید بی نیاز می کند. استخر بادی دارای روکش طرح چرم می باشد که در برابر نور آفتاب مقاوم است و قرار دادن استخر بادی به مدت طولانی در برابر آفتاب، به بدنه استخر آسیبی وارد نمی کند. در صورت آسیب دیدن استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک مستطیلی عمیق اینتکس با قیمتی ارزان می توانید وارد سایت اینتکس تهران شده و این استخر بادی را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
213 لیتر
طول
140 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...