استخر بادی کودک پنچ لایه اینتکس

کد intex 30010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 130 لیتر
  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک پنچ لایه اینتکس از نمونه استخر های بادی کودک با عمق بالا است که با قیمت مناسب به همراه بسته تعمیرات به فروش می رسد.

استخر بادی کودک پنچ لایه اینتکس از سری استخر های بادی کودک با عمق نسبتا بالا است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است ، این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات اینتکس می باشد که شما می توانید استخر های دیگر را با این آرگونومی ساخت اما با طرح های دیگر آن را نیز خریداری کنید ، در فروشگاه اینتکس این محصول به همراه سایر استخر های بادی کودک پنج لایه با طراحی رویه متفاوت به فروش می رسد که می توانید آن ها را مشاهده و خریداری کنید . این محصول از جنس pvc تولید شده و کیفیت آن بالاست ، pvc خصوصیات بسیار عالی داشته و در برابر ضربه ، فشار ، وزن ، رطوبت و ... مقاوم است ، این محصول دارای پمپ باد نبوده اما می توان آن را با استفاده از پمپ های باد مجزا باد کرد . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 3 کیلوگرم می رسد ، همچنین ابعاد بسته بندی کم آن این اجازه را می دهد تا به سهولت استخر را جابجا کنید . ظرفیت این استخر نیز 130 لیتر بوده و به سرعت می توانید این حجم را پر یا خالی کنید . در کنار محصول بسته تعمیرات قرار گرفته است که در صورت آسیب دیدن استخر می توانید با استفاده از آن اقدام به ترمیم محصول کنید .

استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

استخر های استوانه ای با توجه به تفاوت هایی که نسبت به سایر استخر های بادی کودک دارد ، می توان گفت که یک استخر خاص بوده و برخی از مشتریان و کودکان به دنبال این نوع از استخر بادی می باشند . این استخر ها که به دلیل چند لایه بودن ، ارتفاع بیشتری دارند ، استخر های عمیقی را تشکیل می دهند که کودک می تواند در داخل آن شناور بماند . توجه داشته باشید که در ساخت استخر بادی عمیق ، محدودیت وجود دارد و شرکت های سازنده استخر بادی مانند برند اینتکس که تولید کننده این استخر عمیق می باشد ، برای اینکه بدنه و دیواره های استخر به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و فشار آب مقاومت خوبی را داشته باشد ، در قطر کوچک تری ساخته شده است . قطر این استخر بادی 80 سانتی متر است ، در حالی که ارتفاع آن 60 سانتی متر می باشد . این ارتفاع معمولا در ساخت استخر های بادی بزرگسال و خانوادگی استفاده می شود ، ولی در اینجا می بینیم که استخر برای کودکان خردسال ساخته شده است . 

رده سنی دقیق این استخر بادی ، کودکان سنین زیر 3 سال می باشد ، برای همین این عمق می تواند برای این رده سنی کودکان ، عمق زیادی باشد ، ولی نگران نباشید ، چرا که کودک شما قرار نیست دست تنها و بدون لوازم از استخر استفاده کند ، برای همین یک حلقع گردنی برای استخر در نظر گرفته شده است که کودک می تواند توسط آن بر روی آب شناور بماند و به راحتی دستان و پاهای خود را حرکت دهد . این کار می تواند برای کودکان بسیار لذت بخش و دوست داشتنی باشد . شما نیز بهتر است که در هنگام بازی کودکان مراقب آن ها باشید . این ساختار پنج لایه در استخر بادی ، باعث شده است تا استخر به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند و ارتفاع زیاد آب ، باعث نشود که لایه های زیرین استخر دچار آسیب دیدگی شود . این محصولات همگی از نظر کیفیتی در رده های بسیار بالایی قرار دارند و فروشگاه اینتکس نیز با ضمانت آن را به فروش می رساند .

استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس استخری بسیار دوست داشتنی با عمق نسبتا بالا برای کودکان سنین پایین می باشد که می تواند وسیله ای سرگرم کننده و مفرح برای آن ها باشد تا در کنار والدین به بازی و آب تنی بپردازند . همچنین استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس به دلیل داشتن ابعاد نسبتا کوچک در داخل حمام نیز قابل استفاده خواهد بود تا بدین ترتیب بتوانید از محصول به عنوان یک وان بادی کودک استفاده کرد . توجه داشته باشید که می توانید داخل استخر را نیز با توپ های رنگی کوچک پر کنید تا کودک به جای استخر آب ، یک استخر توپ بسیار عالی داشته باشد . در ادامه بیشتر با استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس آشنا خواهید شد . 

ساخت و تولید استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

ساخت و تولید استخر بادی اینتکس به بهترین شکل و به صورت پنج لایه ساخته شده است که با توجه به ارتفاعی که محصول دارد ، این ساختار می تواند دوام بدنه را دوچندان کند . استخر های بادی نیاز است تا دوام بالایی داشته باشند . این استخر اگرچه عمق نسبتا زیادی برای کودکان دارد ، ولی شما می توانید با استفاده از یک حلقه شنا بادی گردنی ، کودک را بر روی آب به صورت شناور قرار دهید . در این حالت آن ها می توانند به بازی و تفریح بپردازند . 

جنس بدنه استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

شرکت اینتکس با توجه به تجربه بسیار بالای خود بیشتر محصولات بادی را همچون استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس از پی وی سی تولید کرده است ، پی وی سی ها طول عمر بالایی دارد زیرا در بیشتر عوامل محیطی مقاوم می باشند که می توان از مهم ترین آن ، عدم آسیب پذیری در برابر رطوبت ، نور آفتاب ، اشعه های مضر خورشیدی و حرارت ناشی از آن ، دماهای مختلف آب و ... اشاره نمود . 

نحوه راه اندازی استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

راه اندازی محصولات بادی به خصوص استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس که ابعاد کوچکی دارد بسیار ساده و سریع است ، به همین دلیل به سرعت می توانید محصول بادی را با استفاده از پمپ های باد معمولی و دستی در کمترین زمان راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد قوی می تواند به محصول بادی آسیب وارد کند . برای راه اندازی حتما لایه های تا شده استخر بادی را باز کنید تا اینچنین سرعت راه اندازی بیشتر شود . پس از راه اندازی نیز درب دریچه را محکم ببندید تا باد آن بعدا خارج نشود ، البته نوع دریچه این استخر بادی به گونه ای است که خروج باد به سختی انجام می شود و زمانی می توان با سرعت باد آن را تخلیه نمود که دریچه را با انگشتان فشار دهید . 

مراقبت و نگهداری استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

مراقبت و نگهداری از استخر بادی عمیق بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن محصول بادی است ، این محصولات دارای بدنه های نازک و ساختار بادی هستند که به همین دلیل نیز ممکن است در هنگام استفاده از محصول ، بر اثر برخورد بدنه با اجسام تیز و یا ساییده شدن ، آسیب هایی به محصول بادی وارد شود ، بدین ترتیب با نگهداری صحیح می توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید . داشتن میزان باد مناسب ، عدم فشار دادن بدنه محصول بادی و موارد گفته شده در قبل می تواند طول عمر بالای استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس را تضمین کند . 

تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس

شما می توانید از دو راه ممکن بدنه محصولات بادی خود را به مانند استخر بادی کودک پنج لایه اینتکس تعمیر و آن را پنچرگیری کنید . یکی از این راه ها که ساده تر نیز می باشد این است که محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه اینتکس تهران بدهید تا فروشگاه بتواند محصول بادی شما را به بهترین شکل با تجربه کافی که در این زمینه دارد ، محصول را پنچرگیری کند . راه دوم نیز این است که محصول بادی خود را از فروشگاه تهیه کنید و یا در صورت موجود بودن برچسب تعمیراتی در کنار محصول بادی ، ازآن برای تعمیرات محصول بادی خود استفاده کنید .

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
130 لیتر
قطر
80 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...