استخر بادی عمیق کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 200 لیتر
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک عمیق از سری استخر های بادی کودک و نوزاد است که از بدنه سبز رنگ و با طراحی زیبا و محکم ساخته شده است.

استخر بادی عمیق ارزان کودک که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه استخر های بادی جدید و مناسب برای کودکان است که در سال جاری توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شد ، ساختار این محصول به صورت سه لایه یا سه طبقه است که هر یک از لایه های آن دارای محفظه و دریچه هوای جداگانه است ، همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا دیواره ها در برابر فشار و وزن آب مقاوم باشد . رنگ این محصول به رنگ سبز روشن و قسمت بالایی آن به رنگ سبز تیره می باشد که با طرح های کارتونی مزین و زیبا شده است ، جنس استفاده شده در ساخت این محصول از pvc طرح چرم بوده و همین موضوع باعث افزایش کیفیت استخر بادی شده است ، پی وی سی از آن جا که از مواد غیر سمی ساخته شده است هیچ ضرری برای انسان و پوست ندارد . ابعاد این محصول در جدول زیر آورده شده است ، این ابعاد ابعادی کاملا مناسب برای کودکان است و آن ها می توانند به راحتی از استخر بادی خود در هر جایی استفاده کنند ، راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است و شما می توانید با تهیه یک پمپ باد دستی اقدام به راه اندازی محصول کنید . از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به کف بادی آن اشاره کرد ، این نوع طراحی باعث شده است تا کودکان در هنگام برخورد با کف استخر آسیب نبینند . نمایندگی اینتکس این محصول زیبا و پر فروش را با گارانتی تعمیر به فروش میرساند .

استخر بادی عمیق یکی از انواع استخر های بادی میباشد که توسط شرکت های مختلف مانند اینتکس و بست وی به تولید و عرضه رسیده است و این استخر های بادی عمیق طرفداران بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارند.این استخر بادی عمیق دارای ابعاد ها مختلف برای تمام سنین میباشند و انتخاب های زیادی برای سلیقه های مختلف وجود دارد.استخر بادی عمیق در واقع همان استخر های معمولی میباشند اما عمق آنها را برای استفاده های مختلف افزایش داده اند که بتواند علاوه بر شنا در آن بتواند به کار های دیگر مانند پرورش ماهی پرداخت.

استخر بادی عمیق کودکان را میتوان در محیط های باز و یا در حیاط های بزرگ مورد استفاده قرا داد .این استخر های بادی عمیق دارای جنس بسیار با کیفیتی دارند و به راحتی دچار مشکل نمیشوند.استخر های بادی عمیق از جنس PVC فشرده ساخته میشوند که استفاده از این جنس سبب افزایش مقاومت آنها میشود و همچنین میتوان آن را به سادگی حمل کرد.انواع مختلفی از این استخر های بادی عمیق تا کنون به بازار عرضه شده اند و دارای ابعاد مختلفی میباشند و این ابعاد هم برای کودکان هم برای بزرگسالان وجود دارد و میتوانید در فروشگاه اینتکس تهران بسیاری از آنها را مشاهده کنید.

استخر بادی عمیق به دلیل استفاده از جنس PVC در بدنه و ساختار خود میتوانند در هر مکانی در کمترین زمان آماده شده و مورد استفاده قرار بگیرند.همچنین این استخرهای بادی عمیق دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی هستند به همین دلیل میتوان به راحتی آن ها را بسته بندی کرده و در ساک مخصوص قرار داد و آنها را با خود حمل کرد.به سبب این قابلیت میتوانید آنها را با خود به مسافرت برده و با وزن بسیار کمی که دارند حمل و نقل آنها کار دشواری نخواهد بود.

این استخر های بادی را میتوانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران در انواع مختلف و طرح های متنوع برای تمام سنین مشاهده کرده و از طریق درگاه نسبت به خرید اقدام کنید.

استخر بادی عمیق ارزان کودک یک محصول با طراحی مستطیلی شکل بوده که برای کودکان سنین زیر 6 سال طراحی و ساخته شده است . این محصول کیفیت بالایی را داشته و توسط برند اینتکس طراحی و ساخته است که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری می باشد . اگر قصد سفارش این محصول را دارید ابتدا این نقد و بررسی را مطالعه کرده تا از مزایا و معایب آن آشنا شده و در نتیجه اقدام به خرید آن نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...


طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و نسبت به دیگر استخر های کودک ارتفاع بیشتری را دارا می باشد . این محصول به رنگ سبز بوده و بر روی آن تصاویری از یک سگ زرد رنگ مشاهده می شود . همانطور که می بینید این استخر از بوجود آمدن سه لایه بادی مستطیلی شکل طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل دارای انعطاف بالایی می باشد و در صورت وارد شدن ضربه ای به آن ، صدمه کمی را خواهد گرفت .

جنس بدنه

کودکان در هنگام بازی به هیچ وجه به نگهداری از محصول خود دقت نمی کنند به همین دلیل باید در خریدی که برای فرزند خود انجام می دهید اطمینان خاطر بکنید . جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر بادی کودک به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 140 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر ، ارتفاع : 65 سانتی متر، ظرفیت آب : 200 لیتر و در نهایت وزن آن 3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محظه این استخر قرار داده و در عرض سه الی پنج دقیقه محصول فرزندتان را راه اندازی کرده تا فرزندتان از آن استفاده نماید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بزرگسال از این محصولاستفاده نکنند ، همچنین سعی کنید تا پس از اتمام استفاده از این محصول ، استخر را جمع کرده تا دچار آسیبی نشود و در آخر وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . برای تعمیر این محصول می توانید به آن برچسب تعیمرات زده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب یده ، آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک عمیق یک محصول بسیار با کیفیت بوده که مقاومت بالایی داشته و توسط برند اینتکس برای سنین زیر 6 سال طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و به رنگ سبز می باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی است . جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . قابل ذکر می باشد که وزن این کالا 3 کیلو گرم بوده و بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود . اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
200 لیتر
طول
140 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
دارای کف بادی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...