استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 145 لیتر
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 93 سانتی متر
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس از زیبا ترین و محبوب ترین مدل های شرکت اینتکس است که می توانید با قیمت مناسب از سراسر ایران

استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس از سری استخر های بادی دوست داشتنی و پر فروش شرکت بزرگ اینتکس است که در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، این محصول دارای طراحی بسیار زیبا است ؛ همانطور که در تصویر مشاهده می کنید طرح قارچ و منظره مزرعه جذابیت بالایی را به محصول داده است ، همچنین رویه شفاف آن باعث شده است تا در هنگام پر شدن آن از آب جلوه زیبا تری را به استخر می دهد . این محصول از pvc طرح چرم ساخته شده که قسمت هایی از آن از پی وی سی شفاف ساخته شده است ، قسمت های رنگی محصول نیز باعث شده است تا در صورت استفاده از استخر بادی در زیر نور آفتاب ، منظره زیبا و رنگی را داشته باشیم . این جنس در برابر دماهای مختلف ، uv آفتاب و رطوبت های بالا مقاوم است ، همچنین طول عمر آن بالا بوده و می تواند به خوبی وزن آب را تحمل کند . ابعاد 120 * 93 سانتی متری با ارتفاع 60 سانتی متری محصول را به یک استخر کودک تبدیل کرده است ، مناسب ترین سن برای استفاده از این استخر بادی عمیق بین 3 الی 6 سال می باشد . وزن سبک و بسته بندی کوچک محصول باعث شده تا حمل و نقل استخر ساده و راحت باشد تا بتوانید آن را در سفر ها نیز همراه خود ببرید . فروشگاه اینتکس در کنار این محصول برچسب های تعمیراتی قرار داده است تا در صورت نیاز بتوانید قسمت آسیب دیده استخر بادی کودک خود را تعمیر کنید .

رده سنی مهم ترین چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید . استخر های بادی در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته می شوند که هر یک از آن ها بسته به نوعی که دارند ، برای این رده های سنی قابل استفاده هستند ، به همین دلیل شما باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر های بادی را آن طور که مشخص شده است برای کودکان خود خریداری کنید . اگر یک استخر بادی سایز بزرگ را برای کودکان خردسال خریداری کنید ، ممکن است مشکلات و خطراتی ، کودکان را تهدید کند . برای همین حتما به این موضوع توجه ویژه ای را داشته باشید . موضوع بعدی این است که استخر های بادی خود را از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری کنید . اگر به دنبال این موضوع هستید که استخر بادی شما طول عمر بالایی داشته باشد و به سختی دچار آسیب دیدگی شود ، باید به سراغ برند های معروف بروید . 

از برند های معروف تولید کننده استخر بادی می توانیم به مواردی همچون ، اینتکس ، بست وی و جیلونگ اشاره کنیم که از بهترین برند های حال حاضر هستند ، ولی در صدر این برند ها ، برند اینتکس قرار دارد که حتی استخر بادی کودک شفاف طرح دار نیز ساخته شده توسط این برند معروف و محبوب است . فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ساخته شده است و شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . با استفاده از بهترین موادی که این برند استفاده می کند ، شما می توانید طول عمر بالایی را از هر نوع استخر بادی داشته باشید . بیشتر موارد در این بخش خدمت شما ارائه گردید ، فلذا شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بخش نقد و بررسی را نیز مطالعه نمایید . 

استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس

استخر های بادی کودک تولید شده توسط شرکت اینتکس همواره از طراحی های شاد و فانتزی برخوردار است. هر یک از این استخر ها دارای ظاهری متفاوت از دیگری می باشد که وجود نوآوری را در تولیدات شرکت اینتکس تایید می کند. علاوه بر این کیفیت بالای این محصولات، شرکت اینتکس را به تولید کننده ای بی رقیب در محصولات بادی تبدیل کرده است. استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس یکی از استخر های تولید شده توسط این تولید کننده بزرگ می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ظاهری لایه لایه

استخر بادی کودک دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. این استخر بادی از کفی طبی که به صورت بادشو می باشد برخوردار است. کفی استخر بادی عمیق دارای یک دریچه باد می باشد. دیواره استخر بادی بسیار جالب است. این دیواره به صورت چهار لایه ساخته شده است. هر یک از این لایه ها به خوبی بر روی دیگری متصل شده اند و هر یک به صورت جداگانه باد می شود. به این صورت که بر روی هر یک از این لایه ها دریچه باد موجود است. نکته جذاب در مورد این استخر بادی شفاف بودن لایه های دیواره می باشد. این دیواره از لایه های شفاف تشکیل شده است که به خوبی داخل استخر قابل دیدن می باشد. در محل اتصال هر یک از لایه ها نوار آبی رنگی قرار گرفته است به گونه ای که در هنگام نگاه کردن به استخر آن را به صورت لایه لایه می بینیم. بر روی بدنه استخر تصاویر فانتزی نیز وجود دارد که زیبایی استخر بادی را دو چندان می کند. این استخر بادی از زیباترین استخر های کم جا می باشد که توجه تمامی کودکان اعم از دختر و پسر را جلب می کند. 


کیفیت بی نظیر

تمامی محصولات بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس از بالاترین سطح کیفی برخوردار می باشند. به گونه ای که در تمامی تولید کنندگان لوازم بادی در جهان، نام اینتکس به عنوان پیشرو مطرح می شود. وجود نام اینتکس بر روی یک محصول کافی است تا به کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کنیم. بدنه اصلی استخر بادی از بهترین نوع طرح چرم ساخته شده است. هم چنین کفی محصول از نوع دو لایه می باشد. استخر بادی کودک دارای طول عمر بسیار بالایی است و در صورت استفاده مداوم به هیچ وجه دچار افت کیفیت نمی شود. تنها باید از اشیای تیز را به بدنه استخر بادی فرو نکنید و از کشیدن استخر بادی بر روی زمین ناهموار خودداری کنید. هم چنین استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید. با این کار استخر بادی را می توانید تا سال ها مورد استفاده قرار دهید. در صورت آسیب دیدن احتمالی استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی استخر اقدام کنند. 


مشخصات فنی 

استخر بادی دارای طول 120 سانتی متر و عرض 93 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 60 سانتی متر است. این استخر بادی جزو استخر های عمیق محسوب می شود. ابعاد استخر بادی به گونه ای است که امکان استفاده در فضاهای محدود را به مصرف کننده می دهد. شما در آپارتمان و حتی حمام می توانید این استخر بادی را راه اندازی نمایید. وزن استخر بادی معادل 3 کیلوگرم است. با توجه به وزن کم، استخر بادی را به راحتی می توانید در هر محیطی حمل کرده و جابه جا نمایید. حتی می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود برده و در هر محیطی که کودک مایل بود استخر بادی را پهن کرده و توسط یک پمپ باد دستی استخر را در مدت کوتاهی برپا کنید. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 145 لیتر است که به سادگی در زمان کوتاهی پر می شود. این استخر بادی برای استفاده کودکان کوچک تر از 6 سال طراحی شده است. 


روش خرید

استخر بادی کودک شفاف طرحدار اینتکس را با قیمتی ارزان می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. هم چنین جهت مشاوره برای خرید انواع محصولات بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
145 لیتر
طول
120 سانتی متر
عرض
93 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...