استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 810 لیتر
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار محصولی با دوام و با کیفیت است که با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی محصولات بادی قابل خرید می باشد.

استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار یکی از زیبا ترین استخر های باد کودکان می باشد که البته به دلیل داشتن ابعاد بزرگ ، بزرگسالان هم می توانند از ان استفاده کنند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ساختاری سه لایه را داراست و همین ساختار نیز سبب شده است تا کیفیت این محصول بیشتر شود. بر روی بدنه اصلی این محصول نیز طرح یک کودک به چشم می خورد و در کنار ان نیز چندین ماهی در رنگ های گوناگون هم دیده می شود که خب به زیبایی این محصول کمک بیشتری کرده است. علاوه بر این ها باید به وزن این استخر هم اشاره کنیم که تنها 3 کیلو گرم وزن دارد و به سادگی می توانید ان را حمل و نقل نمایید. هم چنین راه اندازی ساده و اسان و دارا بودن یک عدد برچسب تعمیرات هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود که تمام این موارد سبب شده است تا این محصول به یکی از پر فروش ترین استخر های موجود در بازار بدل شود. شما هم می توانید هم اکنون این کالا را از طریق فروشگاه اینتکس در سبد خرید خود قرار داده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

با توجه به دیواره ای سه لایه این استخر بادی باید گفت که برای راه اندازی هر چه سریع تر این محصول ، هر کدام از بخش های بدنه به صورت مجزا دارای دریچه باد می باشند که در جهت راه اندازی سریع نیز نقش بسزایی خواهند داشت . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و با توجه به بررسی های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این استخر را می توان سه الی چهار دقیقه دانست . طراحی فانتزی بر روی بدنه بیرونی این استخر بادی یکی از مزیت های آن به حساب می آید که باعث می شود تا کودکان به آب تنی تمایل داشته باشند و مناسب برای استفاده درون حمام و محیط های خانگی و همچنین محیط های روبازی همچون باغ و ویلا باشد .

یکی دیگر از مزیت های این استخر بادی را می توان ارتفاع بالای دیواره های آن دانست که به 60 سانتی متر می رسد و از این رو بهترین انتخاب برای آب درمانی کودکان است . فضای بزرگ داخلی این استخر بادی به گونه ای می باشد که آن را مناسب برای استفاده سه الی چهار کودک کرده است و همچنین برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز به 810 لیتر آب خواهید داشت . با بررسی بیشتر بدنه این استخر بادی می توان دریچه تخلیه ای را در قسمت های زیرین آن مشاهده کرد که قابلیت اتصال به شیلنگ های مختلف را دارد و برای تخلیه هر چه راحت تر آب داخلی استخر نقش بسزایی خواهد داشت . درون بسته بندی این استخر بادی پمپ باد وجود ندارد و باید به صورت مجزا تهیه شود اما یکی برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس نیز برای شما قرار داده شده است .


استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار

از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کودکان، می توان به بازی در آب اشاره کرد. کودکان در هر سنی که باشند همواره از بازی کردن در آب لذت می برند. این علاقه زیاد کودکان به بازی در آب موجب شده تا فراهم کردن یک محیط امن و راحت برای بازی آن ها، ازدغدغه های والدین به شمار رود. استخر های بادی قادر هستند فضایی راحت و امن را برای کودک فراهم کنند تا به راحتی و در هر محیطی بتواند به بازی در آب مشغول شود. استخر های بادی با طراحی های ساده در زمانی کوتاه راه اندازی شده و در هر محیطی قابل استفاده هستند. این استخر های بادی جزو محبوب ترین نوع استخر های بادی کودک به شمار می روند. استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار یک استخر بادی با طراحی ساده و بسیار کاربردی می باشد که توسط سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های این استخر بادی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. 


ساختمان ساده استخر بادی 

این استخر بادی عمق زیاد از ساختمان بسیار ساده ای بهره مند می باشد. استخر بادی فرمی مستطیلی شکل دارد و از یک دیواره چند لایه و کفی تشکیل شده است. کفی استخر بادی به صورت بادشو می باشد و به همین دلیل بسیار نرم و راحت است. کفی استخر بادی طبی بوده و در صورت افتادن کودک در کف استخر، بدن او دچار آسیب نمی شود. این کفی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و برای بدن حساس کودکان بسیار مناسب می باشد. هم چنین رویه این استخر بادی ضد حساسیت می باشد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است و هر یک از این لایه ها یک دریچه باد جداگانه دارند. به علاوه بر روی کفی استخر بادی نیز یک دریچه باد تعبیه شده است. هر یک از این لایه ها و کفی به صورت مجزا باد می شوند. دیواره استخر بادی به صورت کاملا ضخیم ساخته شده است تا ایمنی کودک در حین بازی بیش تر حفظ شود. دیواره استخر بادی مانند کفی بسیار نرم بوده و در صورت برخورد کودک با دیواره، استخر بادی واژگون نشده و تعادل آن کاملا حفظ می شود. هم چنین به بدن کودک هیچ آسیبی وارد نمی شود. این دیواره و کفی استخر بادی به رنگ آبی روشن می باشد و لبه دیواره استخر بادی آبی تیره است. بر روی بدنه استخر بادی نیز تصاویر رنگارنگ فانتزی و تصویر کودک وجود دارد. 


اندازه ای مناسب برای تمامی سنین

این استخر بادی از طول 261 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 60 سانتی متر بهره مند می باشد. استخر بادی با این ابعاد برای استفاده تمامی گروه های سنی از کودکی تا بزرگسالی مناسب می باشد. هم چنین با توجه به پهن بودن دیواره تمامی افراد به راحتی می توانند به دیواره تکیه بدهند. این استخر باید برای استفاده در بازی های دسته جمعی کودکان نیز مناسب می باشد. هم چنین از دیگر کاربردهای استخر بادی می توان به مصارف آب درمانی برای سالمندان اشاره کرد. ظرفیت آب استخر بادی برابر با 810 لیتر آب می باشد. با توجه به ظرفیت بالای استخر بادی، تخلیه آب آن دشوار به نظر می رسد. برای تخلیه آب استخر بادی تولید کننده یک دریچه تخلیه آب در کفی استخر تعبیه کرده است که می توانید این کار را به سادگی و در زمانی کوتاه انجام دهید. 


استفاده در فضاهای باز 

این استخر بادی به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، قابلیت استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. از این استخر بادی می توانید در برابر نور آفتاب استفاده کنید و ضمن لذت بردن از گرمای مطبوع آب، از نور خورشید نیز بهره مند شوید. این استخر بادی در هر فضایی به راحتی و توسط یک پمپ باد دستی قابل راه اندازی می باشد. 


روش خرید

استخر بادی کودک اینتکس سه لایه طرح دار را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران و از طریق سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
810 لیتر
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل دو لایه
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای بدنه سه لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...