استخر بادی خانوادگی بزرگ

کد 58470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بزرگ برای بزرگسالان یکی دیگر از باکیفیت ترین نمونه های استخر بادی سایز بزرگ بوده که فرم بدنه مستطیل شکل و دوام قابل توجهی دارد. این استخر بادی بدنه ای ساده داشته که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی شده که موجب قابلیت ارتجاعی بدنه محصول و افزایش طول عمر آن شده است. رنگ بدنه محصول نیز آبی و یک دست انتخاب شده که در گروه رنگ های آرامش بخش قرار داده داشته و مورد تایید تمامی رده های سنی می باشد. با توجه به طول بسیار زیاد این استخر بادی که در حدود 3 متر بوده استفاده از محصول برای خانواده ها ، بازی های گروهی کودکان و... مناسب بوده و استفاده از آن هیچ محدودیت سنی خاصی ندارد.استخر بادی خانوادگی بزرگ


این محصول بادی استاندارد کاملا سبک بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید در زمان سفر و رفتن به فضای باز نیز از این استخر بادی استفاده کرده و لذت ببرید. برای راه اندازی این محصول زمانی در حدود 2 الی 3 دقیقه و یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی اینتکس نیاز بوده تا بتوانید یک تفریح آبی شاد را تجربه کنید. بدنه اصلی این استخر بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر آن شده است. این جنس بدنه باداوم و نرم بوده و تحت تاثیر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای متفاوت آب دچار افت کیفیت نخواهد شد. در بخش کف این استخر بادی برای تسریع در عمل جمع اوری محصول یک عدد دریچه تخلیه آن نیز تعبیه شده است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی اقدام به خرید این محصول نمایید.استخر بادی خانوادگی بزرگ

نوعخانگی
ظرفیت 810 لیتر
طول 300 سانتی متر
عرض 200 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری پی وی سی مات
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای بدنه سه لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی خانوادگی بزرگ

استخر بادی خانوادگی بزرگ یک نمونه از محصولات بادی و تفریحی بوده که ظاهری ساده اما کاربردی داشته و با در نظر گرفتن ابعاد بزرگ برای استفاده اعضای خانواده به طور همزمان ایده آل به شمار می رود. این محصول سیستم راه اندازی و جمع اوری ساده و سریع داشته و در اثر استفاده مدوام دچار افت کیفیت نخواهد شد. به همین دلیل بوده که در زمان کوتاهی توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد. این محصول در کنار مزایایی که داشته از یک قیمت مناسب نیز برخوردار بوده که از دلایل مهم فروش قابل ملاحظه آن به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید استخر بادی را دارید می توانید تا انتهای این بخش ما را همراه کنید.


طراحی ساخت استخر بادی

بدون شک مهم ترین پارامتری که در ابتدای انتخاب و خرید استخر بادی نظر شما را جلب کرده مربوط به بخش طراحی ظاهری آن بوده که در صورت استاندارد بودن در زمینه افزایش طول عمر و کارایی محصول مناسب به شمار می رود. استخر بادی خانوادگی بزرگ نیز یک نمونه استخر بادی مستطیل شکل بوده که دیواره آن ددر تمامی ابعاد کاملا ساده و آبی رنگ انتخاب شده زیرا این رنگ طرافداران بالایی داشته و همچنین می تواند آرامش را به شما در زمان استفاده منتقل سازد. لبه بالایی این محصول نیز ساده و سفید انتخاب شده تا با ایجاد یک تضاد رنگی به زیبایی ظاهری این محصول بیفزاید. این استخر بادی ابعادی بزرگ داشته به همین دلیل بوده که بعد از استفاده تخلیه آب داخلی آن به سادگی انجام نخواهد شد. برای راحتی شما در این زمینه در بخش کف این محصول یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا بعد از استفاده محصول با باز کردن آن بتوانید آب داخل مخزن محصول را تخلیه کنید. دیواره این استخر بادی ساختاری سه لایه داشته که هریک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. این نوع طراحی دیواره موجب شده تا در زمان تردد در بخش داخلی کمترین میزان به دیواره های استخر بادی بزرگسال وارد شده و همچنین طول عمر آن افزایش چشمگیری یابد.


طول عمر بالای استخر بادی

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید مصرف کنندگان به آن توجه داشته مربوط به طول عمر بالای استخر بادی که وابسته به کیفیت جنس بدنه آن می باشد. زیرا این گروه از محصولات بادی و تفریحی را افراد برای استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده انتخاب کرده و نیاز داشته تا در اثر استفاده دچار آسیب نشود. در همین راستا بیان می کنیم که بدنه اصلی استخر بادی خانوادگی بزرگ از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح چرم طراحی و تولید شده که دوام قابل ملاحظه ای دارد. بخش کف استخر بادی نیز که وزن و فشار تمامی افراد استفاده از محصول را به همراه آب داخل مخزن تحمل کرده از نوع وینیل دولایه تولید شده است. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید که شما می توانید از این استخر بادی در فضاهای باز نیز نظیر باغ و ویلا برای تفریحات خود استفاده کرده و لذت ببرید.


ابعاد بزرگ استخر بادی

همانطور که بیان شده استخر بادی خانوادگی بزرگ یک محصول مستطیل شکل برای استفاده تمامی رده های سنی بوده ، طول این محصول 300 سانتی متر و عرض آن برابر با 200 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه استخر بادی از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره های آن وجود داشته بالغ بر 80 سانتی متر بوده اما تنها از 70 سانتی متر آن می توانید برای پر کردن آب استفاده کرده تا آب داخلی محصول از آن خارج نشود. این میزان ابعاد بدنه نیز گنجایش آبی در حدود 810 لیتر را داشته که با کم کردن میزان ارتفاع مورد نیاز در زمان پر کردن مخزن محصول این میزان را کاهش دهید. وزن بدنه این استخر بادی نیز تنها 5 کیلوگرم بوده که موجب می شود یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار رود.


خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی خانوادگی بزرگ و یا سایر نمونه های محصولات بادی و تفریحی اینتکس می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت اینتکس تهران استفاده کنید.

سلام.
در قسمت دیدگاه درج شده که 42 کاربر دیدگاه خود را ثبت کرده‌اند اما کسی قادر به دیدن آنها نیست.
خب این که 42 دیدگاه وجود دارد اما برای کسی قابل مشاهده نیست که نشد دیدگاه، اگه دیدگاعی هستش بزارید تا همه بخونن و در خرید محصولات با آگاهی و علم بیشتری اقدام به خرید نمایند.
با تشکر

1132 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...