استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 58487

intex 58487

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس intex 58487 با ابعاد بزرگی که دارد به خوبی می تواند فضایی برای آب تنی سه الی چهار کودک را فراهم آورد . این استخر بادی دارای دیواره های طبقه ای مجزا از هم می باشد که به خوبی می تواند در برابر فشار و جنب و جوش های کودکانه از خود مقاومت نشان دهد . این دیواره ها هر کدام دارای دریچه های باد مخصوص خود می باشند که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این استخر بادی بالغ بر چهار دقیقه می باشد . دریچه های موجود بر روی این استخر بادی به صورت دوکاره می باشد ، بدین منظور که علاوه بر راه اندازی در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . وینیل دو لایه چرمی شفاف که از برترین و با کیفیت ترین متریال های ساخت محصولات بادی می باشد در ساخت این استخر بادی به کار گرفته شده است و استانداردسازی های لازم بر روی این محصول به خوبی دیده میشود . کف این استخر بادی اینتکس به صورت غیر بادی می باشد تا تعادل استخر به خوبی در هنگام آب تنی کردن حفظ شود . حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 1050 لیتر می باشد و وزن کلی استخر 7.5 کیلو گرم است که جا به جایی را برای شما به راحتی امکان پذیر می کند . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی بزرگ را برای شما فراهم آورده است و برای سفارش کافیست تا همین حالا از طریق یکی از روش های موجود در سایت اقدام نمایید . 

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس

اگر دوست دارید که کودک شما بتواند به همراه شما و یا اعضای خانواده و حتی دوستان خود به طور همزمان بازی و آب تنی کند ، استخر بادی بزرگ مستطیلی خرید خوبی خواهد بود . چرا که پیش تر نیز به آن اشاره شد که کودکان زیادی می توانند از آن استفاده کنند . حتی سنین بزرگسال نیز می توانند از این استخر بادی استفاده کنند . اگر این استخر را با سایر استخر های بادی بزرگسال مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که این استخر نیز ابعادی بزرگ دارد و فضای خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید به همراه کودکان خود تفریحاتی جذاب و دوست داشتنی را انجام دهید . بسته به بزرگ بودن و عمق استخر های بادی است که باعث می شود یک استخر ظرفیت بالایی داشته باشد یا خیر . بنابراین باید این انتظار را داشته باشید که ظرفیت داخلی استخر بادی بیش از این ها باشد . ولی توجه داشته باشید که برای هیچ استخر بادی حتی استخر های بادی سایز بزرگ پمپ تصفیه آبی در نظر گرفته نمی شود ، مگر اینکه استخر های پیش ساخته یا استخر های ایزی ست که یک نوع استخر نیمه بادی هستند . 

به منظور باد کردن استخر بادی فوق بهتر است که حتما از پمپ باد استفاده کنید . چرا که سایز بزرگ استخر بادی ، می تواند راه اندازی دشوار تری را داشته باشد ، بدین ترتیب با استفاده از یک پمپ باد دستی یا پدالی و حتی برقی می توانید استخر را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . قیمت پمپ باد دستی نسبت به پمپ های دیگر ارزان تر است و البته به دلیل اینکه بدون نیاز به برق کار می کند ، کارایی بسیار خوبی نیز دارد و شما می توانید در سفر یا در حیاط که شاید برق در آن نزدیکی نباشد ، باز هم استخر بادی را راه اندازی کنید . کیفیت در استخر بادی سایز بزرگ مستطیلی فوق حرف اول را می زند و از آن جا که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است ، شما می توانید با اطمینان آن را خریداری کنید . حتی فروشگاه اینتکس نیز این محصول را با ضمانت 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند که می توانید از آن برخوردار شوید . 



  • طول : 305 سانتی متر
  • عرض : 183 سانتی متر
  • ارتفاع : 56 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر : 1050 لیتر
  • وزن : 7.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58487

استخر بادی کودک مستطیلی اینتکس intex 58487 با طراحی ساده اما کاربردی که دارد توانسته است تا به محض عرضه به بازار به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات بادی به شمار بیاید . این استخر بادی اینتکس دارای طراحی طبقه ای شکل در دیواره ها می باشد که مقاومت و استحکام ساختاری استخر را به خوبی افزایش داده است . همچنین در ساختار بدنه این محصول از برترین متریال استفاده شده است و به همین خاطر به خوبی می تواند در برابر فشار های حاصل از جنب و جوش های کودکانه در هنگام آب تنی مقاومت از خود نشان دهد . اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از گزینه های ایده آل را در اختیارتان قرار دهیم .

جنس بدنه یکی از اصلی ترین گزینه هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی باید مدنظر داشته باشید زیرا عامل اصلی طول عمر استخر می باشد . این استخر بادی در بدنه خود از مواد اولیه ای به نام وینیل طرح چرم استفاده کرده است که در تمامی استخر های بادی اینتکس به چشم می خورد . این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر با خیالی آسوده می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده نمایید . علاوه بر آن این وینیل طرح چرم فوق در برابر تابش نور خورشید به خوبی استانداردسازی شده است تا آسیبی به بدنه آن وارد نشود و با خیالی راحت بتوانید از آن در فضای باز نیز علاوه بر محیط های سرپوشیده استفاده کنید .

ساختار طبقه ای که در دیواره های این استخر بادی به کار گرفته شده است ، استحکام فوق العاده ای را به بدنه این محصول بخشیده . این محفظه های بادی طبقاتی به صورت کاملا مجزا از هم قرار گرفته اند و هر کدام توسط دریچه های بادی مخصوص خود راه اندازی می شوند . این امر باعث می شود تا به هنگام وارد شدن آسیب به یکی از قسمت ها ، محفظه های دیگر در امان بمانند و علاوه بر آن ، تحمل فشار نیز به خوبی افزایش پیدا می کند . لازم به ذکر است که کف این استخر اینتکس به صورت غیر بادی و همچنین دو لایه طراحی شده است که باعث می شود تا استحکام فوق العاده ای را به همراه داشته باشد .

برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده نمایید ، زیرا دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این استخر قابلیت اتصال به پمپ باد مخصوص محصولات بادی را خواهد داشت . با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این استخر بادی اینتکس بالغ بر چهار الی پنج دقیقه می باشد و برای جمع آوری نیز همین زمان را احتیاج خواهید داشت . با توجه به بکارگیری مواد اولیه سبک در ساختار بدنه این استخر بادی ، وزن کلی استخر نیز به خوبی پایین نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 7.5 کیلو گرم دارد که به نسبت ابعادی که دارد استاندارد است .

اندازه این استخر بادی به مشخصات ( طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد . برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی به 1050 لیتر آب احتیاج خواهید داشت و برای سهولت در تخلیه آب ، در قسمت کف این محصول از دریچه تخلیه با قابلیت اتصال به شیلنگ استفاده شده است که به خوبی از هدر رفت آب جلوگیری می کند و می توانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان محیط استفاده کنید . شما عزیزان همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق روش های موجود در وب سایت نمایندگی اینتکس تهران ثبت کرده و هر جای ایران که هستید محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...