استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی

Bestway 54121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی که امسال به تولید رسیده است در دو سایز بزرگ و کوچک وجود دارد که این محصول در حال حاضر بزرگ ترین ابعاد آن می باشد . بر روی بدنه این استخر طرح هایی رنگی وجود دارد که بدنه استخر را از حالت یک رنگ آبی به دور نگه داشته است و زیبایی خاصی را به آن بخشیده . استخرهای بادی اغلب به صورت محدود در ابعاد بزرگ و برای استفاده بزرگسال تولید می شوند اما این استخر بادی با فضای داخلی بزرگی که در اختیار شما قرار میدهد می تواند پاسخگوی نیازهای شما برای استفاده به صورت خانوادگی باشد . ساختار دیواره های این محصول به صورت طبقه ای می باشد و این ساختار مستحکم ترین دیواره را تشکیل می دهد تا به راحتی بتواند حجم بالای 1161 لیتری آب را به همراه وزن افراد مصرف کننده مهار نماید . هر کدام از این لایه ها توسط دریچه های مجزا به وسیله انواع پمپ باد دستی و یا برقی قابلیت راه اندازی را دارند و باد کردن استخر در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه صورت می گیرد . شرکت بست وی در ساخت بدنه این محصول از متریال پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است که ضخامت بالای لایه های آن به خوبی مقاومت فراتر از استاندارد را به وجود آورده است . برای تخلیه حجم آب داخلی این استخر بادی که کم هم نیست ، باید از دریچه تخلیه آب بخش پایینی استخر استفاده کنید که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد و از آب داخلی می توانید در جهت آبیاری درختان خانه استفاده نمایید . شما عزیزان می توانید استخر بادی بزرگ خانوادگی را از سایت اصلی اینتکس تهران خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی

استخر های بادی بزرگ حتی اگر طرح دار نباشند نیز باز هم جذابیت های خاص خود را دارند و از آن جایی که می توانند فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهند تا به صورت خانوادگی از آن استفاده کنید ، بسیار نزد مشتریان محبوب شده اند . به طور مثال استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی دارای ابعاد بزرگی بوده و طول و عرض زیاد و حتی عمق بالایی دارد ، به همین منظور تمامی کودکان می توانند با یکدیگر و یا با پدر و مادر خود از این استخر بادی زیبا استفاده کنند . به دلیل اینکه بدنه بیرونی استخر طراحی گل های رنگی دارد ، به این مدل یک استخر طرح دار گفته می شود . شرکت بست وی بزرگترین تولید کننده استخر بادی است که در تولیدات جدید خود مانند استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی ، استخر هایی با ابعاد بزرگ و مناسب خانواده تولید کرده است . بنابراین اگر شما نیز دوست دارید که به همراه کودکان خود بازی کنید و آب تنی داشته باشید ، استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . 

دیواره های استخر بادی بسیار ضخیم و مقاوم است ، از آن جایی که این استخر ظرفیت بالایی نیز دارد ، باید حتما استخر بادی دیواره های ضخیمی را داشته باشد تا بتواند وزن آب داخل خود را به خوبی تحمل کند . به همین دلیل است که شرکت بست وی از پی وی سی حتی پی وی سی دولایه استفاده کرده است . اگر بخواهیم ظرفیت دقیق استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی را بیان کنیم ، باید بگوییم که این استخر نیازمند 1161 لیتر است که یک ظرفیت بسیار بالا برای استخر بادی محسوب خواهد شد . اگر این استخر را با سایر استخر ها مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که این استخر ظرفیتی بسیار زیاد تر از آن ها دارد . بهتر است با توجه به بزرگ بودن استخر و عمق بالای آن ، کودکان خردسال از آن استفاده نکنند و در زمان بازی آن ها را نظارت کنید تا در ایمنی بسیار کامل تفریحات آبی خود را داشته باشند . این استخر مناسب برای استفاده در فضای باز است . 

  • طول : 305  سانتی متر
  • عرض : 183  سانتی متر
  • ارتفاع : 56 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1161 لیتر
  • وزن : 7.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54121

استخر بادی بزرگ خانوادگی طرح دار بست وی با طول و عرض بزرگی که به خود اختصاص داده است را می توان جزو بزرگ ترین تولیدات برند بست وی دانست . این استخر بادی فضای داخلی بسیار بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد که علاوه بر استفاده کودکان می توانید شما هم درون آب در کنار کودکان نشسته و از دیدن آب تنی آن لذت ببرید . طول این استخر 305 سانتی متر و عرض آن 185 سانتی متر می باشد که نشان از این امر دارد و با عمق آب کمی بیشتر از نیم متر می تواند بهترین انتخاب برای آب تنی در محیط های خانگی و ویلاهای شخصی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول پر فروش نمایید ، پس اگر شما م قصد خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

بدنه این استخر به صورت طرح دار می باشد و جلوه زیبایی از طرح های گل دار را برای شما به وجود می آورد که قطعا می تواند زینت بخش حیات خانه نیز باشد . محصولات بادی یکی از مزیت هایی که دارند این است در حالت استفاده ابعاد بزرگی را به خود اختصاص می دهند اما در هنگامی که خالی از باد می شوند حجم بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی می توانید آن ها را دورن بسته بندی قرار داده و گوشه ای از خانه و یا درون کمد دیواری نگهداری کنید . برخلاف لایه های بیرونی این استخر که به صورت طرح دار می باشد در بخش داخلی آن از طرح یکدست آبی رنگ استفاده شده است که با پر شدن آب می تواند برای شما حس حضور در دریا را فراهم کند . با نگاهی به تصاویر این استخر می تواند لایه های ضخیم دیواره های این استخر را مشاهده کنید ، جایی که این دیواره ها به صورت چند لایه ساخته شده اند و به همین خاطر به راحتی می توانند فشار بالای آب داخلی را تحمل نمایند .

این دیواره ها علاوه بر ضخیم بودن دارای حالت طبقه ای هستند ، این ساختار سه طبقه ای دیواره ها باعث می شود تا فشار به صورت یکسان به دیواره ها وارد شود و کنترل فشار آب و افراد استفاده کننده از استخر به راحتی صورت بگیرد . علاوه بر آن باید اشاره داشت که شرکت بست وی در ساخت این استخر بادی از پی وی سی چرمی استفاده کرده است . پی وی سی استفاده شده در لایه های دیواره به صورت تک لایه می باشد اما بخش کف از پی وی سی دو لایه بهره می برد . بر روی این لایه ها از الیاف مش استفاده شده است که بدنه را در برابر ضربه و سوراخ شدگی و حتی نور آفتاب مقاوم نگه می دارد . این نوع بدنه در تست های صورت گرفته به خوبی در برابر نور خورشید ، رطوبت و شرجی مستحکم می باشد و باعث می شود تا بتوانید آن را در فضای باز استفاده کنید .

برای راه اندازی این استخر بادی خانوادگی می توانید از سه دریچه باد تعبیه شده در بدنه استفاده کنید ، این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و از نوع دو کاره می باشند که باعث می شود علاوه بر باد کردن در جهت خالی کردن باد نیز از آن استفاده کنید . حجم آب داخلی استخر 1161 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد و یک دریچه نیز برای تخلیه آب در نظر گرفته شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و از آب داخلی استخر می توانید برای آبیاری درختان خود استفاده کنید . وزن استخر 7.7 کیلو گرم می باشد و درون بسته بندی خود دارای برچسب تعمیرات برای مواقع ضرور است . خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی را می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...