استخر بادی شنا مستطیل

Bestway 54009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
3,850,000
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شنا مستطیل مدل Bestway 54009 ، استخرهای بادی امروزه از بهترین وسیله های آب تنی در محیط های خانگی ، باغ ها و ویلا ها شناخته می شوند که در این بخش برای شما عزیزان استخر بادی شنا بست وی را فراهم آورده ایم که دارای ابعاد بزرگ در دسته استخرهای بادی از تولید کننده های مختلف می باشد . همانطور که شکل ظاهری این استخر را مشاهده می کنید استخر بادی مستطیلی می باشد و با توجه به ابعاد بزرگی که در اختیار افراد قرار می دهد می تواند مورد استفاده چندین کودک به صورت همزمان قرار بگیرد . باید گفت که این استخر بادی قابلیت شنا را برای کودکان خردسال فراهم می کند اما نه تنها این استخر بلکه تمامی استخرهای بادی دارای عمق آبی نیستند که بزرگسالان بتوانند درون آن به شنا کردن بپردازند و ماهیت استفاده از استخرهای بادی آب تنی می باشد . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این استخر بادی دارای دیواره هایی با ساختار سه طبقه می باشد که در بخش بدنه آن از متریال وینیل دو لایه طرح چرم استفاده شده است . این نوع وینیل دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد و به خوبی می تواند فشار آب وارده در داخل استخر را مهار نماید . 

ظرفیت آب این استخر بادی بالغ بر 1161 لیتر می باشد که نشان از ابعاد بزرگ این استخر بادی دارد . بدنه این محصول به گونه ای تعبیه شده است که بر روی لایه های آن از الیاف شمعی استفاده شده تا استخر را در برابر نور خورشید مقاوم کند و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در فضا باز خانگی و ویلاهای شخصی استفاده نمایید . برای باد کردن این استخر بادی کودک دریچه های انتقال هوا تعبیه شده است که با استفاده از پمپ باد برقی مدت زمان تقریبی سه الی چهار دقیقه را از شما صرف می کند . وزن این استخر بادی هشت کیلو گرم می باشد که در حالت خالی از باد فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید . برند تولید کننده این استخر بادی بست وی می باشد که کیفیت محصولات تولید آن در حوزه محصولات بادی زبان زد می باشد و نیازی به تعریف خاصی ندارد . برای خرید استخر بادی شنا می توانید همین حالا از طریق روش های موجود سفارش خود را به ثبت برساند و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی خانوادگی بزرگ مستطیلی بست وی محصولی جدید از این برند می باشد که مناسب برای استفاده خانوادگی با تعداد نفرات بالا در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد . این استخر بادی دارای دارای بدنه ای آبی رنگ اما با طرح های زیبا می باشد که در لبه بالایی آن از رنگ سفید استفاده شده است و زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است . یکی از مهمترین بخش های ساخت این استخر بادی را می توان دیواره های مقاوم آن دانست ، جایی که در طراحی دیواره ها از ساختار حلقه ای با سه حلقه نگهدارنده استفاده شده است و این حلقه ها هر کدام توسط دریچه های باد مجزا راه اندازی می شوند و با تقسیم فشار وارده بر روی هر کدام از این بخش ها ، حجم آب داخلی و وزن افراد استفاده کننده از استخر به راحتی مهار می شود . این نوع طراحی با متریال پی وی سی طرح چرم به خوبی تکمیل می شود و باعث می شود تا در خصوص افراد استفاده کننده از استخر محدودیتی نداشته باشید و با آرامش خاطر به صورت چند نفره در محیط های روباز و حتی به زیر نور خورشید بتوانید به آب تنی درون این استخر بپردازید . طول سه متری و عرض 183 سانتی متری این استخر فضای داخلی بسیار بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد که می توان گفت جزو بزرگ ترین استخرهای بادی حال حاضر می باشد . وزن این استخر 7.3 کیلو گرم می باشد و حجم آب داخلی بالغ بر 1161 لیتر دارد . درون بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای شما ارسال می شود که می توانید از آن در مواقع بروزحادثه در بدنه استخر استفاده نمایید . برای خرید استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی همین حالا می توایند از نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس تهران سفارش خود را نهایی کنید .

استخر بادی شنا یا همان استخر بادی بزرگ از سری محصولات بسیار پر طرفدار می باشند که بسیاری از بزرگسالان به دنبال خرید آن ها می باشند . این محصولات با توجه به ابعاد بزرگی که در اختیار شما قرار می دهند می توانید درون آنبه آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان بپردازید . استخر بادی شنا اینتکس دارای طول سه متر می باشد که از این حیث می توان آن را بزرگ ترین استخر بادی تولید توسط این برند دانست . پس اگر به دنبال استخر بادی بزرگ هستید باید بدانید که به جای درستی آماده اید و بزرگ ترین مدل استخر بادی اینتکس را با کیفیت فوق العاده داریم برای معرفی می کنیم .

این استخر بادی دارای ساختار سه طبقه می باشد که هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا باد می شوند و این امر باعث می شود تا در صورت آسیب دیدن یکی از قسمت ها ، بخش های دیگر عملکرد خود را از دست ندهند . بدنه این استخر بادی در داخل و خارج به صورت یکدست آبی می باشد و به شل مستطیلی طراحی شده است اما در لبه های بالایی از رنگ سفید استفاده شده تا یکدستی را از این محصول بگیرد و زیبایی خاص را به آن بدهد . دیواره های استخر بادی شنا اینتکس به صورت تماما بادی می باشد اما در قسمت کف این محصول از لایه وینیل یا همان پی وی سی غیر قابل باد شدن استفاده شده است . معمولا در استخرهای بادی بزرگ این موضوع یعنی کف غیر قابل باد شدن را به وجود می آورند زیرا این امر می تواند به حفظ هر چه بیشتر تعادل استخر کمک کند و عملکرد استخر را دچار اخلال نکند .

در ساخت بدنه این استخر بادی از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم استفاده شده است که برای بالا بردن مقاومت این محصول در قسمت کف از لایه غیر قابل باد شدن با متریال پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده . این ساختار به راحتی می تواند با توجه به مقاومت بالایی که ایجاد می کند استخر را برای استفاده چند نفر بزرگسال فراهم کند . باید گفت که این استخر بادی دارای عمق محدود می باشد و بیشتر به درد آب تنی پس از یک روز خسته کننده کاری می خورد و در واقع نیاز شما را به آب تنی در محیط شخصی خود فراهم می کند . درزهای این استخر به خوبی توسط پرس دستگاهی بسته شده اند و باز شدن آن ها امری غیر ممکن می باشد .

برای باد کردن این استخر بادی باید از پمپ باد برقی و یا دستی مجزا استفاده نمایید . به صبع در صورت استفاده از پمپ باد برقی این امر راحت تر و زودتر اتفاق می افتد و با توجه به تست های صورت گرفته در صورت استفاده از پمپ باد برقی ، مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای برای باد کردن محصول نیاز است . استخرهای بادی ماهیت استفاده برای کودکان دارند اما این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد بهترین انتخاب برای استفاده بزرگسالان در محیط های خانگی می باشد . باید گفت که این محصول در هنگامی که خالی از باد است فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را درون پکیج بسته بندی جمع کنید و گوشه ای از کمد دیواری قرار دهید به همین خاطر بهترین انتخاب برای محیط های خانگی است که با کمبود فضا رو به رو هستند .

وزن استخر بادی شنا اینتکس بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ابعادی که دارد به راحتی می توانید آن را جا به جا نمایید . این محصول در ابعاد مختلف و از برندهای مختلف ساخته شده است و ظرفیت های آبی متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد اما ظرفیت دقیق مدل موجود را می توان هفتصد لیتر در نظر گرفت . برای خرید استخر بادی شما اینتکس همین حالا می توانید از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس و فروشگاه استخر بادی در ایران اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کنید .

نوع بیضی
 طول ۳۰۰ سانتي متر
 عرض ۱۸۳ سانتي متر
 ارتفاع۵۶ سانتی متر
 ظرفیت ۷۰۰ لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ بادندارد
 نوع پمپندارد
تولید کننده ساخت شرکت بست وی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...