استخر بادی طرح میکی موس کودک با توپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 151 لیتر
  • طول: 157 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
2,135,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح میکی موس کودک از تولیدات منحصر به فرد و با کیفیت بسیار بالای بست وی که به شکل مربعی طراحی شده است.

استخر بادی طرح میکی موس کودک یکی دیگر از محصولات فوق العاده و زیبای تولید شده توسط برند و کمپانی بزرگ بست وی می باشد که دارای ویژگی های بسیار و کیفیت منحصر به فرد می باشد. نام برند بست وی برای معرفی یک محصول کافی می باشد تا مطمئن شد که محصول انتخاب شده محصول با کیفیت و دارای استاندارد های جهانی می باشد. چرا که محصولات بست وی به دلیل کیفیت بالا به کشور های مختلف صادر می شود و در ایران نیز اینتکس تهران مسئولیت فروش محصولات این برند بزرگ را بر عهده دارد. طول این استخر بادی کودک 157 سانتی متر و به دلیل مربعی شکل بودن این استخر نیز طبیعتا عرض استخر نیز 157 سانتی متر و ارتفاع آن 97 سانتی متر می باشد. جنس رویه استخر ونیل با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از ونیل طرح دار و جنس کف از ونیل دولایه می باشد.

استخر بادی طرح میکی موس کودک

یکی از استخرهای بادی کودک ساخت شرکت بست وی، استخر بادی طرح میکی موس می باشد که از طراحی جالبی برخوردار است. این استخر دارای ظاهری خاص و شکیل است که توجه کودکان، به خصوص پسربچه ها را جلب می کند. در ادامه به معرفی ویژگی های این استخر منحصر به فرد می پردازیم. 


استخری مناسب برای منزل 

استخر بادی با توپ طرح میکی موس یکی از بهترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که در طراحی و ساخت آن زیبایی ظاهری و کیفیت هر دو لحاظ شده است. این استخر دارای ظاهری مربع شکل می باشد که دیواره ای یک تکه دارد. در قسمتی از دیواره یک تکه بادی وجود دارد که به بدنه چسبیده است. بر روی آن تصاویر شخصیت های انیمیشن وجود دارد. در روبه روی این تابلو، دیواره ای جداگانه متصل به بدنه می باشد که ارتفاع دیواره در این قسمت بالا می رود. این تکه های بادی متصل به بدنه بوده اما دارای دریچه های باد جداگانه می باشند. 


رنگ آمیزی زیبای بدنه

این استخر کودک دارای رنگ بندی جذاب می باشد که بیش تر مناسب برای پسر بچه ها است. کف استخر به رنگ آبی روشن است و بر روی آن طرح های جذاب مسابقه ای دیده می شود. دیواره استخر دو تکه شده که یک تکه پایینی شطرنجی سفید و مشکی می باشد و تکه بالایی زرد رنگ است. دیواره ای که به دیواره اصلی استخر اضافه شده است به رنگ قرمز و آبی می باشد. 


استخری دارای ابعاد مناسب 

این استخر دارای طول 157 سانتی متر، عرض 94 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر است که مناسب برای استفاده در منزل و محیط بیرون از منزل می باشد. ظرفیت آب این استخر معادل با 151 لیتر است که به راحتی می توانید آن را در هر محیطی پر کنید. هم چنین ظرفیت و ابعاد مناسب این استخر برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب است. وزن استخر بادی در حالت بسته بندی 3 کیلوگرم می باشد که شما به سادگی می توانید آن را در مسافرت و یا هر محیط دیگری حمل کنید. در محل مناسب آن را از بسته بندی خارج کنید و توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را در مدت زمان کوتاهی باد کنید تا کودک شما ساعت ها غرق هیجان شود. پس از بازی کودک هم توسط دریچه هوا باد استخر را خالی کرده و به بسته بندی منقل کنید. این استخر به سادگی قابلیت حمل و راه اندازی را دارد. 


مقاومت بالای بدنه

شرکت بست وی همیشه در صدر تولید کنندگان محصولات بادی قرار دارد و به عنوان شرکت پیشرو در تولبد محصولات بادی، استخر های بادی را با بالاترین کیفیت تولید می کند. تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه موجود در جهان و با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده است. طول عمر بالای این محصولات از دلایل انتخاب آن ها به شمار می رود. بدنه این قایق بادی از جنس وینیل دو لایه ساخته شده است که طرح چرم نیز می باشد. مقاومت بسیار بالای بدنه این قایق در برابر ضربه و فشار مثال زدنی است. شما باید مراقب کودکان باشید تا اجسام تیز را به بدنه نزدیک نکنند. هم چنین بر روی بدنه پرش نکنند. به علاوه از کشیدن استخر باد شده بر روی زمین ناهموار خودداری کنید. با رعایت این نکات به بدنه استخر کوچکترین آسیبی نمی رسد.


 

سایر قابلیت ها

از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. به دلیل رنگ بندی جذاب این استخر، به سادگی با وسایل اتاق کودک هماهنگ می شود و شما می توانید داخل استخر را پر از توپ های رنگارنگ کنید.


روش های خرید استخر بادی

این استخر بادی را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. برای این منظور می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. و یا می توانید با شماره های مندرج در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
151 لیتر
طول
157 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دولایه
دارای عمق مناسب
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...