استخر توپ بادی کودک طرح حیوانات

کد bestway 53055E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 55 لیتر
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 155 سانتی متر
2,530,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ طرح حیوانات جنگلی با سرسره و طراحی عالی بدنه از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی

استخر توپ بادی طرح حیوانات کودک با توپ بست وی از سری محصولات بادی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که به منظور تفریحات آبی در منزل و فضای باز در فصل گرما تولید و عرضه شده است.این محصول طراحی بسیار زیبایی داشته و میتواند اوقات خوشی را برای کودکان به ارمغان آورد.در طراحی این محصول دقت شده تا کودکان هنگام بازی با آن س خوبی داشته باشند. یکی از این عروسک های بادی دارای آبپاش سرخود بوده که با وصل کردن شلنگ آب به آن عمل پخش کردن آب را مانند یک فواره به داخل استخر انجام می دهد. محصولی که علاوه بر وزن کم خود دارای حجم بسیار مناسبی در حالت جمع شده بوده تا امکان حمل و استفاده در هر مکان مورد نظری وجود داشته باشد.


این استخر بادی یکی از مناسب ترین وسیله های سرگرمی کودکان بوده که دارای سرسره بادی سرخود و همچنین عروسک های بادی طرح حیوان که به بدنه اصلی متصل می باشند بهره می برد.این استخر بسیار سبک بوده و میتوانید در مسافرت ها به سادگی آن را با خود حمل کنید . این محصول یکی از بهترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در این فروشگاه عرضه می گردد . 

استخر بادی کودک طرح حیوانات

استخر بادی کودک طرح حیوانات از جمله مهیج ترین نمونه های تولید شده توسط کمپانی بست وی بوده که در سال جدید میلادی برای تفریحات ابی کودکان و خردسالان تولید و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای ساختاری پرتابل بوده و قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. در واقع این محصول یک مجموعه بادی و ابی برای تفریحات کامل کودک شما بوده به همین دلیل به محبوبیت بالایی دست یافته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

برای تولید محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به نواوری در زمینه طراحی بوده و محصول ارائه شده باید منطیق با روحیات این گروه بزرگ باشد. در نهایت کالایی به بازار معرفی شده به ضامنی ایمنی کودک در زمان استفاده باشد. بر همین اساس شرکت بست وی استخر بادی کودک طرح حیوانات را به بازار معرفی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که از رنگبدنه این سبز برخودار می باشد. بر روی لبه این محصول گل های زیبایی رنگی به چشم می خورد. این محصول مجهز به یک سرسره بادی سرخود بوده که از رنگ بنفش ملایمی ساخته شده است. در بخش کناری این محصول یک گل زیبای بادی تعبیه شده که در واقع ابپاش سرخود محصول می باشد. در سمت دیگر این سرسره یک قرباغه بادی سر خود وجود دارد. در مقابل این سرسره یک دروازه بادی قرمز طراحی شده که یکی دیگر از محل های ورود به محوطه بازی می باشد. بر روی دیواره حصول یک حلزون بادی زرد رنگ زیبا وجود دارد. در داخل بسته بندی محصول تعدادی توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک وجود دارد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. در همین راستا بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل با ساختاری نرم و بادوام تولید شده است. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده به محصول از نوع وینیل دولایه می باشد. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی دارای طولی برابر 210 سانتی متر و عرضی معادل 155 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 81 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی ان 55 لیتر می باشد. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا می توانید این محصول 3.2 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این استخر بادی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول ان را بادکنید. سپس اب را به داخل مخزن محصول جاری کرده و ابپاش سرخود ان را به شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و همچنین وارد کردن ضربه سنگین به دیواره ان جدا خودداری نمایید.در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح حیوانات یک مجموعه بادی استاندارد با ساختاری پرتابل و طول عمر بالا از شرکت بزرگ بست وی می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید

نوع
خانگی
ظرفیت آب
55 لیتر
طول
210 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس بخش کناری
PVC وینیل
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
دارای چند توپ کوچک
مناسب سنین کودکان و خردسالان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...