استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه

کد intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 248 لیتر
  • قطر: 132 سانتی متر
  • ارتفاع: 28 سانتی متر
570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه دارای طراحی بینظیر و کابردهای متنوع برای کودکان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه از دیگر محصولات بادی ساخته شده برای کودکان میباشد که طراحی جالبی داشته و این طراحی مناسب با سلیقه ی کودکان انجام گرفته تا آنها از استفاده از این محصول خسته نشوند. طراحی این محصول بسیار شاد صورت گرفته و با اشکال ماهی های کارتونی که در همه جای استخر به چشم میخورد تزیین شده و نمایی جالب به آن بخشیده است. این استخر بادی توپ همچنین به همراه توپ های بادی عرضه میشود که قطر این توپ های بادی  برابر با 51 سانتی متر و حلقه نیز 51 سانتی متر می باد. عمق استخر نیز 28 سانتی متر می باشد که این عمق با توجه به کاربرد و ابعاد این محصول بسیار مناسب میباشد.دیواره ها و بدنه این استخر بادی به صورت کامل از وینیل در ساختار خود بهره میبرند و کف آن برابر 0.18 میلی متر و دیواره ها 0.20 میلی متر ضخامت دارند ک ه استخر را در برابر فشار های مختلف دما مقاوم میکنند..این محصول با دارا بودن بخش های مختلفی همچون دیواره سه لایه می تواند برای استفاده طولانی مدت برای کودکان مناسب باشد. این محصول بسیار سبک ساخته و طراحی شده تا بتوانید آن را با خود حمل کنید و  با قطر 1.32 متری و توپ و حلقه حدود یکی کیلوگرم وزن داشته که بسیار سبک به حساب می آید و می توان با حمل کردن آن استخر را در محل جدید نصب و راه اندازی کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه

استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه یکی دیگر از محصولات جذاب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده کودکان بالای دو سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و منطبق با روحیات کودکانه برخوردار بوده و دارای طول عمری فوق العاده زیاد می باشد. به همین دلیل توانسته در کمترین زمان ممکن اعتماد مصرف کنندگان محترم را به خود جلب کند. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خریدی اسان توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید می شوند نیاز به طراحی بدنه ای بر اساس استاندارد های موجود داشته تا بتواند ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. از سوی دیگر بدنه این گروه از محصولات نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواورانه بر اساس علایق کودک دارد. شرکت اینتکس بر اساس این نکات مهم توانسته استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ساختاری گرد بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. دیواره این محصول از رنگ سفید تولید شده که بر روی ان تصاویر رنگارنگ زیبایی از ماهی های فانتزی بر اساس علایق کودکانه به چشم می خورد. کف این محصول نیز کاملا ساده و اب رنگ می باشد. در داخل بسته بندی این محصول تعداد 1 عدد توپ بادی و یک حلقه شناور بادی نیز برای بازی کودکان قرار دارند. این محصول با توجه به طراحی بدنه استاندارد خود قابل استفاده برای تمام کودکام بالاتر از 2 سال می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال انتخاب محصولی با طول عمر بالا هستند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختار نرم و بادوام تولید کرده است. کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به ان را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این ساختار با توجه به کیفیت بالا قابل استفاده در تمامی فضاهای باز نیز می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه گرد دارای قطری برابر 132 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 28 سانتی متر می باشد. ظرفیت داخلی 248 لیتر این محصول تفریحات شادی را برای کودک به ارمغان می اورد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای صافی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه بر روی بدنه این محصول را در کمتر از 3 دقیقه باد کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره ان جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح ماهی با توپ و حلقه محصولی با طول عمر بالا و طراحی بدنه ای کودکانه بوده که قیمتی مقرون به صرفه دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
248 لیتر
قطر
132 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
جنس کف
PVC دولایه
وزن
1 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
به همراه توپ و حلقه
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...