استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر

کد bestway 52217

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت:
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 127 سانتی متر
2,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر از سری محصولات خاص و منحصر به فرد موجود در بازار می باشد که دارای وزن مناسب و ویژگی های بسیار دیگری می باشد.

استخر بادی کودک با توپ طرح هلیکوپتر از سری محصولات خاص و منحصر به فرد موجود در بازار می باشد که برای استفاده و تفریح کودکان طراحی شده و مشتریان خاص خود را دارد. این محصول از تولیدات برند بزرگ بست وی می باشد که در تولید محصولات مخصوص کودکان تجربه بسیاری دارد و تا به امروز توانسته است بازار مناسبی برای تولیدات خود به دست آورد. استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر بادی کودک 140 سانتی متر ، عرض استخر 127 سانتی متر و ارتفاع آن 89 سانتی متر می باشد. جنس رویه این استخر از ونیل ، جنس بخش کناری از ونیل رنگی زیبا و جنس کف از ونیل دولایه می باشد. از ویژگی های مهم هر محصول بادی دارا بودن پمپ باد همراه می باشد که استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر دارای یک پمپ باد از نوع دستی می باشد که استفاده از این محصول را بسیار آسان و راحت تر می کند. وزن بسیار کم که برابر 3.5 کیلوگرم است و جابجایی این استخر را نیز آسان کرده از ویژگی های دیگر آن می باشد. لازم به ذکر است که به همراه این استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر 50 عدد توپ بدون پلیسه نیز وجود دارد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر

استخر های بادی کودک با طراحی های سه بعدی برای تمامی کودکان از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. این گونه استخر های بادی در سایت اینتکس تهران با تنوع بسیار بالایی موجود می باشند و در طرح های ماشین، کشتی و ... تولید شده اند. هم چنین تولید کنندگان این استخر ها نیز متنوع می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران تمامی نمونه های این استخر ها را مشاهده کرده و خریداری نمایید. استخر بادی کودک طرح هلیکوپتر یکی از استخر های بادی با طراحی سه بعدی می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال کرده و برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. در ادامه این استخر زیبا را مورد بررسی قرار می دهیم. 


ظاهری جذاب با رنگ بندی زیبا

کفی این استخر بادی به صورت بیضی می باشد. این کفی به صورت بادشو و طبی است. این استخر بادی کاملا به فرم هلیکوپتر ساخته شده است. به این صورت که دور تا دور استخر بادی و هم چنین سقف آن دارای دیواره می باشد. در قسمت جلویی هلیکوپتر دو ورودی وجود دارد. در کناره های دیواره استخر بادی بال های هلیکوپتر قرار دارد. در انتهای استخر بادی نیز دم هلیکوپتر قرار دارد. بر روی سقف استخر بادی نیز پروانه هلیکوپتر به زیبایی طراحی شده است. طراحی این استخر بادی دارای ظرافت بسیار زیادی می باشد و در ساخت آن تمامی نکات ریز لحاظ شده است. دیواره کوتاه استخر باعث شده است تا ایمنی بسیار بالایی برای کودکان خردسال داشته باشد. رنگ بدنه داخلی این استخر بادی زرد می باشد. هم چنین رنگ دیواره و سقف استخر آبی است. 


موارد استفاده 

این استخر بادی دارای ابعاد مناسبی برای استفاده در فضاهای محدود آپارتمان می باشد. این استخر بادی را می توانید در حمام نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا اغلب کودکان از بازی کردن در آب لذت می برند اما استحمام برای آن ها بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. با قرار دادن این استخر بادی در حمام می توانید فضای حمام را برای کودک تلطیف کرده تا کودک از استحمام همزمان با بازی کردن نهایت لذت را ببرد. از این استخر در فضاهای باز نیز می توانید استفاده نمایید. زیرا استخر بادی دارای سقف بوده و از پوست حساس کودک در برابر نور آفتاب محافظت خواهد کرد و مانع از آفتاب سوختگی کودک شما خواهد شد. دیگر مورد استفاده این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و داخل استخر را از توپ های رنگی بدون پلیسه (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) پر کنید. با این کار خواهید دید کودک در نگاه اول چگونه شگفت زده خواهد شد. این استخر بادی به دلیل وزن بسیار کمی که دارد به سادگی قابل حمل و جابه جایی است. به همین دلیل به راحتی می توانید در مسافرت ها و گردش ها این استخر را به همراه خود برده و در فضای باز راه اندازی نمایید. پس از راه اندازی نیز به دلیل ظرفیت بسیار کم استخر به راحتی می توانید آن را پر کرده تا کودک به بازی بپردازد. 


طول عمر بالا

استخر بادی طرح هلیکوپتر از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه باعث شده است تا استخری سبک و بسیار مقاوم داشته باشیم. در صورت رعایت کردن نکات نگه داری استخر بادی تا سال ها بدون ذره ای افت کیفیت قابل استفاده می باشد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند. در صورتی که آسیب رسیده به بدنه جزئی بود می توانید توسط برچسب تعمیرات موجود در بسته بندی خودتان اقدام به تعمیر بدنه استخر نمایید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح هلیکوپتر با ارزان ترین قیمت و اطمینان از اصل بودن کالا می توانید به سایت  نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و استخر بادی را سفارش دهید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
طول
140 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل رنگی
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
3.5 کیلوگرم
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان
رده سنی بالای 2 سال
به همراه 50 عدد توپ بدون پلیسه
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...