استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی

کد Bestway 52278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی یک اسباب بازی بادی با طراحی مدرن برای کودکان بوده که کارخانه بست وی در ابتدای سال 2020 به معرض فروش گذاشته است. این استخر توپ بادی که برای استفاده در فضای داخلی و خارجی طراحی شده امکان بهره برداری در تمامی سال را داشته و در اثر استفاده طولانی مدت دچار افت کیفیت نخواهد شد. این استخر توپ بادی سرگرم کننده به همراه خود تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه و همچنین یک برچسب تعمیرات برای رفوه اسیب های احتمالی بدنه می باشد. ابعاد این اسباب بازی بادی به گونه ای بوده که کودکان تا میزان 3 نفر به طور همزمان نیز می توانند از آن استفاده کنند. بدنه اصلی این استخر توپ بادی به راحتی باد شده و می توانند کاملا این باد را در داخل خود ذخیره نگه دارد.


بدنه اصلی استخر بادی با طراحی برگرفته از یک بیل مکانیکی زرد رنگ سرگرم کننده بوده که شامل یک بیل و یک کابین راننده می شود. توجه داشته باشید این بیل متحرک بوده و توسط یک بند از داخل کابین راننده حرکت داده خواهد شد. رویه اصلی محصول نیز از pvc باداوم ساخته شده که تاثیر بسزایی بر طول عمر بالای محصول دارد. توجه داشته باشید حرکت بیل متحرک این استخر توپ بادی به تعداد بالا اسیبی برای این بدنه به شمار نمی رود. وزن کم بدنه محصول و هچنین سهولت در راه اندازی و جمع اوری آن امکانی ایجاد کرده تا هنگام سفر نیز بتوانید این استخر توپ بادی را برای بازی بچه ها به همراه ببرید. با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی می توانید این محصول اورجینال و سرگرم کننده را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگي، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 198 سانتي متر
عرض 105 سانتي متر
ارتفاع کلی 84  سانتي متر
جنس بدنه pvc
جنس بخش کناری pvc رنگی
جنس کف pvc دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی بدون پلیسه
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی

استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی یک محصول بی نظیر و  جذاب برای کودکان 2 سال به بالا می باشد که به تازگی توسط شرکت بست وی تولید شده است و با قیمتی مناسب در دسترس تمامی افراد قرار گرفته که می توانند برای فرزندان خود آن را تهیه کنند. استخر توپ بادی مدنظر با رنگی بسیار جذاب است که در نظر کودکان خاص تلقی می شود به علاوه این که ساختار این استخر توپ بادی به شکل بیل مکانیکی می باشد و برای بازی های مختلف کودکان به ویژه کودکان پسر استفاده می شود. قابلیت های گوناگون این محصول نیز در بازی های کودکان نقش داشته و برای آن ها می تواند ساعت های شادی را ایجاد کند. در زمان بازی با این محصول والدین می توانند باخیال راحت به کارهای خود رسیدگی کنند و کودکان را به این وسیله مهیج بسپارند. ویژگی ها و قابلیت های استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی به صورت زیر طبقه بندی می شود.


دیواره های محکم

برای قرار گرفتن کودکان در داخل این استخر بادی باید دور آن حصاری محکم باشد تا از برخورد و افتادن آن ها جلوگیری کند. در این محصول حصار محکم در واقع بدنه بیل مکانیکی محسوب می شود که کودکان در داخل آن از امنیت لازم برخوردار هستند. این دیواره همچنین از ضربه خوردن آن ها در هنگام بازی و سرگرمی جلوگیری می کند و مانند یک ضربه گیر تمامی برخورد ها را برمی گرداند. یکی از دلایل محکم بودن دیواره های بدنه محصول جنس آن است. جنس استخر توپ بادی از پی وی سی می باشد که دارای ضخامت بالا بوده و در مرغوبیت زیاد باعث این ایستادگی و در عین حال نرمی محصول شده است. این بدنه براقیت زیادی نیز داشته که در نظر کودکان یک محصول خاص تلقی می شود.


قابلیت های محصول

همان طور که می دانید این محصول در دسته استخر های توپ بادی قرار دارد پس می بایست با قرار دادن توپ های پلاستیکی رنگی در داخل آن برای وقت گذرانی کودکان به همراه دوستانشان فضایی مهیج را ایجاد کند. اما گونه ای دیگر از بازی کردن با این وسیله به این شکل است که در زمان خالی از توپ های رنگی می توان کودک را درون آن قرار داد  و با داشتن قابلیت بالا بردن بیل این ماشین به وسیله طناب تعبیه شده بر روی بدنه این کار با بیل مکانیکی را برای آن به حقیقت تبدیل کرد و باعث شادی و شگفتی آن ها شد. می توان بر روی بیل این محصول توپ های رنگی را قرار داده و با کشیدن این طناب توپ ها را حرکت داد و با پرتاب آن ها یک بازی دیگر را برای کودکان مهیا کرد و از تماشای آن ها هنگام بازی لذت برد.


خلاقیت ساخت

با توجه به این که این محصول زیبا برای کودکان طراحی و تولید شده است از رنگ های جذاب و بی نظیر نیز ساخته شده است و با ساختاری فانتزی و خلاق توانسته نظر تمامی افراد را به خود جلب کند. در تولید این محصول تمامی آیتم های ایمنی و کیفیت رعایت شده است که برای خرید این محصول به والدین اطمینان می دهد.


تجربه واقعی بازی

با استفاده از این محصول شما می توانید محیطی شاد را برای کودکان فراهم کنید تا رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کنند. کودکان پسر اغلب تمایل به رانندگی داشته و علاقه زیادی به این گونه وسایل دارند بنابراین این محصول این امکان را می دهد تا در آن شرایط قرار گرفته و خود را در داخل یک بیل مکانیکی واقعی تصور کنند. با این وسیله می توان ساعت های زیادی را برای کودکان برای تخلیه انرژی ایجاد کرد و می تواند قدرت همکاری و هم فکری آن ها با دوستانشان را تقویت نمود.


نحوه خریداری محصول

برای انتخاب و خرید استخر توپ بادی طرح بیل مکانیکی می توانید به وب سایت شرکت اینتکس تهران مراجعه کرده و آن را با روشی آسان خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...