استخر توپ بادی کودک طرح دار

کد bestway 52266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,995,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک طرح دار یک هدیه زیبا و دوست داشتنی برای فرزندان بالاتر از 2 سال شما بوده و از تولیدات موفق سال 2020 توسط کارخانه بست وی به شمار می رود. این استخر توپ بادی با داشتن ستون هایی متفاوت از طرح جنگل و مناظری چشم نواز از طبیعت جنگل بر روی بخش دیواره پشتی بوده که در رنگ های روشن به چشم می آیند. ابعاد کوچک این محصول به صورتی بوده که می توانید از این استخر بادی در داخل اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید. این استخر بادی ساختاری سقف دار داشته اما بر روی سقف آن یک حفره مانند گودال به چشم می خورد. یک میمون بادی در بخش بالای محصول مانند یک تاج تعبیه شده است. این میمون بازوهایی دراز و باز داشته تا کودک بتواند از طریق آن توپ ها و پرتاب و به داخل حفره و در نهایت مخزن اصلی استخر توپ هدایت کند. جنس بدنه محصول از مواد اولیه وینیل محکم انتخاب شده به همین دلیل می توانید بابت کیفیت بدنه محصول و همچنین طول عمر آن کاملا آسوده خاطر باشید.


این استخر توپ بادی مجهز به تعداد 25 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه بوده که دارای تنوع رنگبندی شادی متناسب با روحیات کودکانه است. در داخل بسته بندی محصول تعداد یک عدد برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده تا بتوانید در زمان بروز آسیب های سطحی بدنه استخر توپ بادی را رفوه کنید. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید این استخر توپ بادی اصل را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

نوعخانگی ، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 89 سانتی متر
عرض 89 سانتی متر
ارتفاع کلی 107  سانتی متر
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل رنگی
جنس کف وینیل دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4.4 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی بدون پلیسه
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

استخر توپ بادی کودک طرح دار

استخر های توپ بادی مخصوص کودکان از محصولات بی نظیر شرکت بست وی می باشند. این استخر ها غالبا کاربری خانگی داشته و در سایز های گوناگون تولید می شوند. نکته جالب توجه در تولید این استخر ها، رنگ بندی های زیبا و طرح های منحصر به فرد هر یک از آن ها است. این استخر ها به گونه ای طراحی شده اند که بی شک هر کودکی با دیدن آن ها به وجد می آید و لحظه شماری می کند تا با این استخر ها بازی کند. استخر توپ بادی کودک طرح دار یکی از بهترین انواع این استخر ها می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه می شود. در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم. 


رنگ بندی شاد و جذاب استخر توپ

این استخر بادی به شکل یک مربع می باشد که کف استخر به رنگ زرد است. دور تا دور کف استخر به صورت تنه درخت و چمن طراحی شده است که جذابیت بی نظیری دارد. در چهار طرف این استخر ستون قرار دارد که ستون ها نیز به صورت تنه درخت طراحی شده اند. استخر دارای سقف بادی نیز می باشد که به رنگ سبز فانتزی است. بر روی این سقف یک عروسک بادی میمون فانتزی به رنگ قرمز وجود دارد که بسیار زیبا می باشد. بی شک تمام کودکان در اولین نگاه جذب زیبایی و تنوع رنگ این استخر توپ می شوند. رنگ بندی زیبای این استخر زمانی کامل می شود که در استخر را پر از توپ های بادی رنگارنگ کنیم. به همراه این استخر یک بسته 25 تایی توپ رنگی بدون پلیسه قرار دارد که دارای رنگ های بسیار زیبا و شاد هستند. با ریختن آن ها در داخل استخر زیبایی محصول دوچندان می شود. 


محل مناسب برای استخر توپ بادی 

این استخر توپ دارای ابعادی به مشخصات طول 89 سانتی متر، عرض 89 سانتی متر و ارتفاع 107 سانتی متر می باشد که ابعادی نسبتا کوچک دارد. به همین دلیل بیش تر خریداران  از این استخر در اتاق بازی کودک استفاده می کنند. اما از این استخر توپ می توان در فضای باز نیز استفاده نمود. باید استخر را از بسته بندی خارج کنید و توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) در کمتر از چند دقیقه محصول را باد کنید. بر روی بدنه محصول چند دریچه هوای مجزا وجود دارد که باد کردن هر قسمت توسط این دریچه ها انجام می شود. این استخر فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را در اتاق کودک گذاشته و درون استخر را پر از توپ های رنگارنگ کنید. 


روش استفاده از استخر توپ بادی 

در سقف این استخر بادی ک میمون بادی وجود دارد که دست های میمون مانند یک حلقه است. در زیر این حلقه و در سقف استخر یک دریچه وجود دارد. کودک باید توپ ها را به سمت حلقه دست های میمون پرتاب کرده تا توپ با گذشتن از حلقه و دریچه، مجددا به درون استخر برگردد. این یک بازی پرتابی برای کودکان است. ارتفاع استخر نیز به گونه ای است که کودکان بالای دو سال توانایی بازی کردن با آن را دارند. 


ویژگی های ساختاری استخر بادی 

این استخر بادی ساخته شده از جنس وینیل می باشد که بسیار مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی بیند. بدنه استخر از وینیل طرح دار ساخته شده است و کف استخر دو لایه می باشد. وزن بسته بندی این استخر بادی تقریبا 4 کیلوگرم است. به همراه این استخر بادی یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید به آن مراجعه کنید. هم چنین در بسته بندی این محصول یک بسته برچسب تعمیرات قرار دارد تا در صورت آسیب جزئی بتوانید با استفاده از آن استخر را تعمیر کنید. این استخر بادی ساخت شرکت بست وی بوده که جزو مشهورترین و پیشگامان تولید لوازم بادی در دنیا می باشد. 


در پایان 

استخر توپ بادی کودک طرح دار را با ارزان ترین قیمت می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری کنید. به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، استخر را پس از مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...