استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی

کد bestway 93520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/مسافرتی
  • ظرفیت:
  • طول: 119 سانتی متر
  • عرض: 79 سانتی متر
3,005,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی محصولی باکیفیت و زیبا و بادوام قابل خرید از نمایندگی اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی محصولی با بدنه شاد و متناسب با روحیات کودکان بوده که نمای ظاهری با طرح کاملی از ماشین دارد. این محصول به دلیل کیفیت بالای بدنه قابل استفاده به عنوان استخر بادی ابی نیز می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب احتمالی می توانید از ان استفاده نمایید.


این محصول دارای 25 عدد توپ رنگی بدون پلیسه پلاستیکی بوده به همین دلیل برای بازی کودک نیاز به تهیه توپ مجزا وجود ندارد. این محصول با بدنه ای از جنس وینیل تولید می شود. به دلیل دوام و استحکام بالای این جنس در برابر تغییرات جوی و تماس با دماهای مختلف اب می توانید از این محصول در فضای باز نیز بهره برداری نمایید. این محصول دارای وزن بدنه بسیار کمی بوده و به سهولت راه اندازی می شود. به همین جهت همراه داشتن ان در سفر با اسودگی همراه است. برای خرید از محصول زیبا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی

استخر توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی دارای بدنه ای فابریک و مطمئن از جمله برترین و فانتزی ترین محصولات بادی شرکا بزرگ و معروف بست وی می باشد که با درنظر گرفتن مرغوب ترین مواد اولیه طراح و تولید شده است. ظاهر این استخر توپ بادی به صورت ماین طراحی شده است تا برای هر کودکی جذابیت لازم را داشته باشد و بتوانند لذت زیادی از وقت گذرانی با این محصول ببرند به علاوه رنگبندی متنوع و خاص آن با وضوح و شفافیت کامل می تواند دلیل این محبوبیت در بین افراد شده باشد. به منظور انتخاب درست یک استخر توپ بادی نیاز به شرح متخصری از ویژگی های آن می باشد که در ادامه برای استخر توپ بادی طرح ماشین مطرح شده است.


بادوام و سازگار با محیط

علت دوام و طول عمر بالای محصولات بادی همواره در جنس بدنه آن ها خلاصه می شود که در ارتباط مستقیم با محیط بودن و در معرض عوامل مختلف قرار دارد. این بدنه در استخر توپ بادی طرح ماشین از جنس وینیل می باشد که در رنگ های متنوع نمایان شده است. قرار گرفتن رنگ قرمز و آبی در کنار هم همواره محصولات جذابی برای کودکان ایجاد می کند و تولید کنندگان نیز با توجه به این موضوع توانسته اند در زمینه محصولات مرتبط با کودکان موفق باشند. با وجود این ترکیب رنگ برای محصول مورد نظر این محصول جزو پرفروش ترین و پر طرفدارترین محصولات بادی به شمار می آید. این بدنه بادوام و با ضخامت ضد آب می باشد و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی تغییر نمی کند چرا که این استخر توپ به منظور استفاده در تمامی فصول سال طراحی شده است و در زیر آفتاب و در محل های سرد دچار آسیب نمی شود. محل قرار گرفتن این استخر توپ باید مشخص باشد و خالی از هر گونه شیء نوک تیز و برنده باشد تا به همین روال طول عمر این محصول حفظ شود.


متناسب با فضای داخلی و خارجی منزل

این محصول برای استفاده در مکان های مختلف طراحی شده است و می توان در فضاهای باز و بسته استفاده نمود. بدنه این محصول شرایطی را مهیا می کند تا باد درون استخر توپ در حالت تعادل باشد و فشار آن با محیط بیرون یکسان بماند به همین دلیل از در روزهای آفتابی و گرم و همچنین در منزل روبه روی باد کولر و سرمای آن دچار آسیب نمی شود. این مزیت باعث شده تا بدنه از اشعه های خورشید نیز در امان بماند و باعث افزایش فشار باد داخل استخر توپ نشود. این استخر توپ را می توان در بازی های دست جمعی کودکان نیز استفاده کرد و برای آن ها ساعت های لذت بخش فراوانی تولید کرد به علاوه با توجه به ضد آب بودن بدنه می توان از پر کردن آن به وسیله آب نیز استفاده کرد و با یک آب تنی جذاب به لذت و بازی مشغول شد. 


جمع آوری و حمل آسان

نصب این محصول بسیار آسان می باشد و با یک پمپ باد دستی این کار انجام می شود در صورت احتیاج به جمع آوری این استخر توپ و برای بردن به محل های مختلف می توان آن را از طریق محفظه موجود در بدنه تخلیه کرد و به آسانی آن را جمع آوری نمود. این بدنه را در حالت تخلیه شده می توان در ساک قرار داد و با خود به همراه داشت همچنین می توان در کیف های بزرگ خود نیز جابه جا کرد. 


وسایل جانبی

از آن جایی که این استخر توپ زیبا برای استفاده نیازمند توپ های پلاستیکی می باشد در هنگام خرید 25 عدد توپ پلاستیکی در رنگ های جذاب و گوناگون به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد تا دیگر نیازی به خریداری جداگانه آن نباشد و بتوان بلافاصله بعد از دریافت محصول آن را برای استفاده کودکان آماده کرد.


خرید با ضمانت

استخر بادی توپ بادی کودک طرح ماشین بست وی و پمپ باد برای راه اندازی را می توان به راحتی از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کرد و از ضمانت نامه رسمی آن و زمان تست محصول بهره مند شد


نوع
خانگی/مسافرتی
ظرفیت
طول
119 سانتی متر
عرض
79 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل رنگی
جنس کف
وینیل دو لایه رنگی
وزن
3.9 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
داراي توپ رنگی همراه
دارای کف بادی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...