بین بگ انعطاف پذیر اینتکس

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ انعطاف پذیر اینتکس قابل شستشو ، با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، با وزن اندک و تحمل وزن بالا

  • طول : 110 سانتی متر
  • عرض : 75 سانتی متر
  • ارتفاع : 40 سانتی متر
  • تحمل وزن : 150 کیلوگرم
  • وزن محصول : 4 کیلوگرم
  • دارای بدنه از جنس پارچه مخمل
  • دارای ضمانت 2 ساله 
  • قابلیت تعویض ساختار داخلی
  • کد محصول : mbl-1044

بین بگ انعطاف پذیر اینتکس محصولی با رنگ زیبا می باشد که به شکل مستطیل طراحی شده و شما می توانید از آن به عنوان مبل شنی و یا تشک نیز استفاده نمایید . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار نرم و لطیف بوده و و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا خواهد نمود . همچنین این رویه در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می توان از آن با خیالی آسوده استفاده نمود . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت شده و شما می توانید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید . این محصول بسیار منعطف بوده و به راحتی در حین استفاده با بدن شما شکل خواهد گرفت زیرا محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و در عین حال از استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار های وارده برخوردار می باشد . در قسمت زیرین آن یک زیپ در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید پوسته و یونولیت ها را تعویض نموده و یا با تغییر حجم این یونولیت ها آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . همچنین می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . وزن این بین بگ اندک بوده و تنها 4 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

طول
 110 سانتی متر
عرض
 75 سانتی متر
ارتفاع
 40 سانتی متر
رنگ محصول
 دارای رنگ بندی
جنس بدنه
 پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس 
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 -


بین بگ انعطاف پذیر اینتکس از سری بین بگ های کاربردی شرکت اینتکس می باشد که به دلیل نوع طراحی و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ساییدگی و پوسیدگی ، از لطافت مطلوبی برخوردار می باشد . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که انعطاف محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و نیز در برابر ضربه و فشار مستحکم می باشد . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می دانید نوع طراحی علاوه بر زیبایی منزل ، در کاربرد محصول مورد نظر نیز تاثیر چشمگیری خواهد داشت . این بین بگ به صورت مستطیل طراحی شده و شما می توانید از آن علاوه بر بین بگ و مبل شنی ، به عنوان تشکی نرم و راحت برای استراحت نیز استفاده نمایید . برای این محصول یک زیپ در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید رویه را ار آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی رویه را تعویض نموده و یا با تغییر حجم مواد تشکیل دهنده آن ، این بین بگ را متناسب با نیاز خود به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . همچنین این بگ زیبا دارای رنگبندی های شاد و متنوع بوده که با هر سلیقه ای سازگاری خواهد داشت .

جنس بدنه

این بین بگ کاربردی ساخه شده از پارچه مخمل می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . محتویات تشکیل دهنده آن نیز ، به منظور افزایش انعطاف و مقاومت بالا ، از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که موجب شده این محصول در برابر ضربه و فشار های وارده بسیار مقاوم ظاهر شود و نیز به راحتی در حین استفاده با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد تا در حین استراحت مانع از  درد و خستگی شما شود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به شکل مستطیل طراحی شده و دارای طول 110 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر بوده که کاملا مناسب استفاده بزرگسالان می باشد . وزن این بین بگ بسیار اندک بوده و تنها 4 کیلو گرم می باشد که در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که نشان از کیفیت بالای آن دارد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

شرکت اینتکس به موجب جلب رضایت مشتریان خود همواره از بهترین متریال برای تولید محصولات بینظیر خود بهره گرفته است . اما علاوه بر کیفیت محصول ، نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت . به همین منظور می بایست از قرار دادن وزنی بیش از 150 کیلو گرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید .

جمع بندی

بین بگ انعطاف پذیر اینتکس محصولی جذاب و کاربردی بوده که در مدت زمان اندکی توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول بسیار نرم و منعطف می باشد و با توجه به سایز مناسب آن می توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید . این محصول داری خاصیت ضد تعریق بودن می باشد و با توجه به دارا بودن وزن اندک و تحمل وزن بالا گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان برای استفاده های طولانی مدت می باشد . برای تهیه این بگ منعطف می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید آن نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...