بین بگ دو نفره مخمل اصل

کد ۸۸۸۳۲

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره مخمل اصل یکی دیگر از بهترین بین بگ های تولید شده توسط تولیدی مبل شنی بوده که برای استفاده همزمان دونفره و یا برای استفاده به عنوان تخت خواب شنی طراحی و روانه بازار شده است. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل با ساختاری ماننده استوانه بوده و فرم نشیمنگاه و تکیه گاه آن در اثر استفاده منطبق با فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. این بین بگ توان تحمل وزنی بالغ بر 380 کیلوگرم را دارد. پس برای مراقبت از محصول هرگز وزنی بیش از این مقدار به بدنه آن وارد نکنید. در پروسه تولید محصول برای بخش روکش بدنه بین بگ پارچه مرغوب مخمل را انتخاب کرده اند. پارچه های مخما کاملا نرم و بادوام بوده و در اثر شستشو و یا وارد کردن وزن و فشار بالا دچار آسیب و یا افت کیفیت نخواهند شد. این نوع پارچه کاملا ضدتعریق بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکل و یا حساسیتی برای شما ایجاد نمی شود. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ دو نفره را از شن های یونولیتی انتخای می کنند. این شن ها تاثیر مستقیمی بر راحتی شما هنگام استفاده داشته زیرا کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند. شن های یونولیتی بسیار سبک بوده اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید میزان شن های یونولیتی داخل محصول را به دلخواه خود کنترل کرده تا بدنه آن تغییر حالتی مناسب داشته باشد. این بین بگ از گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. برای خرید بین بگ دونفره با قیمت مناسب و دریافت تخفیف عالی می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع نشیمن 55 سانتی متر
جنس رویهمخمل
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-


بین بگ دو نفره مخمل اصل از پرفروش ترین بین بگ های دو نفره با پارچه رویه دوست داشتنی و راحت می باشد که توسط فروشگاه اینتکس تهران به بازار عرضه شده است . این بین بگ دارای ابعاد بزرگی می باشد که به صورت همزمان می توانید در ظرفیت دو نفره به صورت نشسته و یا یک نفره به صورت خوابیده از آن استفاده کنید و در واقع صاحب یک بین بگ دو نفره و یک تخت خواب شنی مخمل شوید . متریال استفاده شده در ساخت این محصول از نوع مرغوب و درجه یک می باشد که کیفیت ساخت آن را به خوبی افزایش داده است و باعث شده تا بین بگی با کیفیت را با ارزان ترین قیمت بتوانید از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران تهیه کنید .

همانطور که از تصاویر این بین بگ پیداست ، در ساختار آن تکیه گاه دیده نمی شود و سطح آن به صورت یکدست طراحی شده است تا به خوبی بتوانید در ظرفیت دو نفره از آن استفاده کنید . این بین بگ در رنگبندی های متنوع عرضه شده است و پارچه رویه آن در تنوع بالایی وجود دارد که به همین خاطر به خوبی می تواند انتخاب های گسترده را برای خود در نظر بگیرید و آن را با محیط پیرامون ست کنید و دیزاینی مدرن را در خانه و یا محیط کاری برای خود درست کنید . بیشترین مکان هایی که از این بین بگ استفاده می شود در محیط های خانگی و اتاق های خواب جهت استراحت و تماشای تلویزیون و همچنین در محیط های کاری همانند آرایشگاه ها برای نشستن مراجعه کنندگان است که نشان از کاربردهای عمده این محصول خواهد داشت .

این بین بگ دارای رویه ای ساخته شده از پارچه مخمل می باشد که دوخت های متراکمی دارد و علاوه بر آن نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده ای را خواهید دید که در استفاده اول نیز به خوبی به چشم می خورد . دوخت های استفاده شده در ساخت این بین بگ از نوع متراکم و با نخ های ضخیم صورت گرفته است که باز شدن درزها را غیرممکن می کند . این محصول در بخش کف خود دارای یک زیپ بزرگ سراسری می باشد که از این طریق دسترسی به مواد داخلی را فراهم می کند و همچنین توسط آن می توانید پارچه رویه را از بدنه جدا کنید .

پارچه مخمل استفاده شده در ساخت این محصول به صورت کامل ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر می توانید از آن با انواع پوست بدن در تمامی رده های سنی استفاده کنید . این نوع پارچه قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید از آن را از بدنه اصلی جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید . تغییر رنگ و تغییر در کیفیت پارچه این بین بگ به هنگام شستشو اتفاق نخواهد افتاد و با خیالی راحت می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید و در صورت آلوده شدن تمیز نگه دارید .

شرکت اینتکس در بخش داخلی این محصول از یونولیت خرد شده مخصوص استفاده کرده است که تراکم بالایی را شامل می شود و به صورت دانه های ریز است تا علاوه بر استحکام فوق العاده بتواند انعطاف پذیری ایده آل را نیز فراهم آورد . تمامی این محصول داخل درون آستر پارچه ای قرار می گیرند و قابلیت تعویض ، افزایش و یا کاهش آن ها به راحتی وجود دارد . قابلیت تحمل وزن استانداردی که برای این محصول عنوان شده است 380 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و متریال مرغوب دارد . همچنین وزن این محصول 10 کیلو گرم است که از سنگین ترین و البته بزرگ ترین بین بگ های موجود در بازار می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...