بین بگ کاراکو مخمل اورجینال

کد 87002

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کاراکو مخمل اورجینال نسل جدید بین بگ های سایز بزرگ بوده که که توانسته در میان خانواده ها به فروش قابل توجهی دست یابد. این بین بگ زیبا از ارگونومی ساخت بدنه گردی برخوردار بوده که فرم تکیه گاه و نشیمنگاه آن متناسب با حالت بدن شما و در اثر استفاده شکل می گیرد. به این صورت که بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیت خرد شده مملو بوده و از ویژگی های مهم این مواد می توانیم به نرم بودن و قابل انعطاف بودن آن ها اشاره کنیم. شما با نشستن بر روی بین بگ و در اثر گذر زمان این مواد یونولیتی متناسب با فشار وارده شکل گرفته و می تواند راحتی بالایی را برای شما در زمان استفاده مهیا کند.


ویژگی مطلوب بین بگ های کاراکو این بوده که شما می توانید به عنوان یک مبل راحتی دو نفره و یا حتی یک تخت خواب یک نفره با توان تحمل وزن فوق العاده زیاد از داشتن آن ها لذت ببرید. این بین بگ ها برخلاف ظاهر بزرگ و حجیمی که داشته کاملا سبک بوده و شما می توانید به تنهایی آن را جا به جا کنید. رویه این بین بگ از پارچه لطیف و درجه یک مخمل تولید شده است. این پارچه قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را داشته و کاملا ضدتعریق و باکیفیت می باشد. البته این پارچه به دلیل بافت منحصر به فردی که داشته و برای رفاه حال شما امکان انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده را نیز دارد. توجه داشته باشید در اثر استفاده بسیار زیاد از این بین بگ و مشاهده افت بدنه می توانید به صورت دستی مقدار مواد یونولیتی داخل محصول را افزایش بدهید. این محصول زیبا و جذاب دارای یک گارانتی معتبر دوساله نیز می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این بین بگ را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده نمایندگی اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

بین بگ کاراکو مخمل اورجینال با طراحی بزرگ و استانداردی که دارد می تواند به عنوان تخت خواب شنی نیز مورد استفاده قرار بگیرد . این محصول ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد و کیفیت ساخت بالای آن باعث می شود تا راحتی فوق العاده ای را برایتان فراهم بیاورد . همچنین به دلیل مرغوبیت بالای مواد اولیه ای که در ساخت این محصول به کار گرفته شده است ، می توان طول عمر بالایی داشته باشد و سال های سال از آن استفاده نمایید . اگر قصد خرید بین بگ راحتی دو نفره را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از برترین گزینه ها را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران در ساخت این بین بگ از پارچه مخمل استفاده کرده است . مخمل یا همان جیر از سری پارچه هایی می باشد که علاوه بر کیفیت و دوام بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای سطحی نرم می باشد و این امر باعث می شود تا در هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح بین بگ ، خراشی بر روی پوست ایجاد نشود . همچنین در بخش هایی از بدنه این محصول از مخمل دو لایه استفاده شده است تا استحکام بالایی را ایجاد کند و آسیب پذیری آن در برابر ضربه و عوامل بیرونی به حداقل برسد . پارچه مخمل رویه این بین بگ به صورت کاملا ضد حساسیت می باشد و برای تمامی پوست های بدن حتی پوست های حساس کودک نیز می توانید بدون دغدغه از آن استفاده نمایید .

یکی از مزیت های این پارچه مخمل را می توان قابلیت شستشو حتی درون ماشین لباسشویی دانست ، که به این ترتیب دیگر نباید نگران تمیز ماندن بین بگ خود باشید زیرا به راحتی می توانید آن را از بدنه جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید . برند سازنده این محصول برای سهولت در جدا کردن پارچه رویه از بدنه ، در کف بین بگ یک عدد زیپ بزرگ قرار داده است که از طریق آن می توانید پارچه رویه بین بگ را جدا کنید . همچنین این زیپ به گونه ای تعبیه شده است که دسترسی به مواد داخلی محصول را نیز برای شما امکان پذیر می کند و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید فوم های مخصوص را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کرده و به درون بین بگ بیافزایید .

مواد داخلی این محصول تشکیل شده از فوم مخصوص خرد شده می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده است . این دانه های ریز که نرمی بالایی دارند و علاوه بر آن با تراکم بالایی که ایجاد می کنند استحکام فوق العاده ای را به وجود می آورند ، درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا به صورت یک جا قرار بگیرند . سبک بودن مواد داخلی از جمله مزیت های بزرگ این محصول محسوب می شود که باعث می شود تا وزن کلی بین بگ نیز سبک باشد و به راحتی بتوانید آن را در خانه تکانی ها جا به جا کنید .

وزن کلی این بین بگ 10 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بسیار بزرگی که دارد ، نسبت به سایر بین بگ ها با این ابعاد ، سبک است . قابلیت تحمل وزن از سری ویژگی هایی می باشد که باید در هنگام خرید بین بگ به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با ماهیت استفاده ای که از آن انتظار دارید خواهد داشت . تحمل وزن این محصول بالغ بر 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال استاندارد می باشد . برای خرید این بین بگ دوست داشتی در رنگبندی متنوع با ارزان ترین قیمت همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق روش های موجود در فروشگاه اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...