بین بگ مخمل دو نفره اینتکس

کد ۷۷۶۵

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
3,738,000
3,375,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل دو نفره اینتکس یکی دیگر از تولیدات موفق این شرکت بزرگ بوده که به تازگی طراحی و در کمترین زمان ممکن توانسته به یکی از پرفروش ترین بین بگ های دونفره موجود تبدیل شود. این بین بگ ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل داشته و امکان استفاده به عنوان تخت خواب شنی یک نفره را در صورت لزوم دارد. محصول یاد شده را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید می کنند. زیرا کیفیت جنس بدنه تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول دارد. این پارچه مقاوم و نرم بوده و در برابر وزن و فشار بالا دچار آسیب و افت کیفیت نمی شود. شما می توانید روکش های بدنه مخمل را با اسودگی خاطر شستشو دهید. لازم به ذکر بوده با توجه به ویژگی ضدتعریق این نوع پارچه استفاده طولانی مدت از محصول برای مصرف کننده مشکلی نخواهد داشت. برای راحتی و ارامش شما مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از مواد یونولیتی انتخاب شده که ساختاری خرد شده دارد. شما می توانید برای تغییر فرم بدنه محصول به راحتی میزان مواد یونولیتی داخل بین بگ را کم یا زیاد کنید. این محصول از گارانتی معتبر دوساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار رفته و در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید بین بگ به صورت اورجینال و با تخفیف ویژه می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران اقدام به خرید آنلاین نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهخاکستری
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبلدو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ مخمل دو نفره اینتکس می تواند یکی بین بگ مناسب برای استفاده در خانه ها ، اتاق خواب ها و محیط های کاری برای پذیرایی از مهمانان و یا استراحت باشد . بین بگ ها دارای مدل های بسیار متنوعی می باشد ، اما این تنوع بیشتر در مدل های یک نفره دیده می شود و بین بگ های دو نفره کمتر به تولید انبوه می رسند اما بر خلاف تولید کم این محصولات ، با استقبال بسیار فوق العاده ای رو به رو می شوند . این بین بگ دو نفره نیز از پرفروش ترین بین بگ های نمایندگی اینتکس تهران می باشد که با رویه ای بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه و همچنین ساختاری نرم و منعطف به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند .

خرید بین بگ دو نفره می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه تر از خرید دو بین بگ تک نفره است . ساختار این بین بگ مشابه مبل های دو نفره چوبی می باشد که فضای را برای استفاده دو نفره بزرگسال به خوبی فراهم می آورد . ابعاد این بین بگ به گونه ای طراحی شده است که حتی می تواند به صورت همزمان مورد استفاده دو نفر بزرگسال سنگین وزن قرار بگیرد . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این محصول عنوان شده است 276 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای بین بگ خواهد داشت . بخش نشیمنگاه این بین بگ کمی پایین تر از سایر قسمت ها می باشد تا به هنگام نشستن حس خوشایندی به شما دست بدهد .

در بخش پشت نشیمنگاه می توانید تکیه گاهی بلند و یک دست را مشاهده کنید که کمر را به خوبی در برمیگیرد و باعث می شود تا به هنگام استفاده در طولانی مدت با خستگی و درد در قسمت کمر مواجه نشوید . ساختار طراحی این بین بگ مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و از برترین تولیدات شرکت اینتکس تهران می باشد که با قیمت اقتصادی روانه بازار شده است . جنس پارچه رویه این بین بگ از نوع مخمل می باشد که به صورت ضخیم و با دوخت های متراکم طراحی شده است تا باز شدن درزها به هیچ عنوان اتفاق نیوفتد . به همین خاطر است که قابلیت تحمل وزن بالایی را برای این محصول می توان درنظر گرفت ؛ همچنین مواد داخلی که برای این بین بگ استفاده شده است از نوع یونولیت خرد شده مخصوص می باشد که علاوه بر انعطاف پذیری بالا ، دارای مقاومت فوق العاده ای نیز است و باعث می شود تا حس راحتی به شما دست بدهد .

اما مزیت بزرگ این بین بگ را می توان قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی دانست ، که این امر باعث می شود تا بتوانید به هنگام آلوده شدن پارچه رویه بین بگ ، به راحتی آن را بشویید و همانند روز اول تمیز شود . علاوه بر جدا کردن پارچه رویه ، شما به راحتی می توانید به مواد داخلی بین بگ نیز دسترسی داشته باشید که تمامی این موارد توسط زیپی که در بخش کف بین بگ تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی این بین بگ درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و با جدا کردن رویه از بدنه اصلی ، یونولیت های داخلی از هم پاچیده نمی شوند .

وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگی که دارد تا حد امکان سبک نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر 10 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی در خانه تکانی ها است . این بین بگ در رنگبندی های متنوعی در تولیدی مبل شنی اینتکس تهران عرضه شده است و این تنوع بالای رنگبندی باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانه خود ست کنید و دیزاین جذابی را در اختیار داشته باشید . اگر شما هم به فکر خرید بین بگ دو نفره با کیفیت و قیمت ارزان هستید همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق روش های موجود در سایت نهایی کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن این بین بگ را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...