بین بگ گرد بزرگسال اینتکس

کد ۵۶۴۴۳

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ گرد بزرگسال اینتکس تهیه شده از بهترین متریال روز دنیا و نرم و منعطف با قابلیت شکل پذیری نا محدود ، دارای رویه جاسمین و محتویاتی نرم و انعطاف پذیر به نام فیبر قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی و مناسب تمامی گروه های سنی با هر وزنی می باشد . خرید بین بگ گرد به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس در سراسر کشور امکان پذیر می باشد .

بین بگ گرد بزرگسال اینتکس از آن دسته بین بگ های ساده و در عین حال کاربردی می باشد که با توجه به ابعاد مناسب و مقاومت بالای آن برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد . یک ویژگی محبوب در بین بگ های گرد قابلیت تغییر شکل آن به صورت نا محدود می باشد . به طوری که شما می توانید با افزایش و یا کاهش حجم محتویات داخل آن ، این بین بگ را به ابعاد مورد نظر خود تبدیل نمایید . و یا انعطاف پذیری آن را متناسب با نیاز خود تعیین نمایید . و با توجه به این ویژگی شما قادر خواهید بود از آن به منظور استراحت ، مطالعه و سایر امور استفاده نمایید . عاملی که موجب انعطاف پذیری بالای این بین بگ شده شده است ماده ای با ابعاد بسیار کوچک به نام یونولیت می باشد که بسیار نرم و در عین حال مقاوم در برابر آسیب دیدگی می باشد . رویه این بین بگ از جنس پارچه جاسمین تهیه شده است که در نوع خود از مقاوم ترین رویه ها بوده و در صورت برخورد با محیط اطراف و یا شستشو دچار آسیب دیدگی و یا تغییر ویژگی های ظاهری نخواهد شد . همچنین شما می توانید با تعویض این رویه  بین بگ خود را به رنگ های گوناگون تبدیل نموده و از تنوع آن لذت ببرید . وزن این محصول کاربردی تنها 6 کیلو گرم بوده که قادر است تا وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این بگ می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با با برترین کیفیت و به همراه ضمانت نامه دو ساله از کارخانه اینتکس دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه -
جنس بدنه پارچه چرمی جاسمین
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ گرد بزرگسال چرمی اینتکس با طراحی گرد و جنس بدنه مرغوبی که به خود اختصاص داده است به خوبی می تواند نقش یک مبل استاندارد در خانه و یا محیط های کاری را برای شما در طول روز ایفا کند . بین بگ ها و مبل های شنی به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزین هایی برای مبل های سنتی معرفی کنند و کیفیت ساخت بالا و ساختار استاندارد آن ها باعث شده تا به خوبی بتوانند جای خود را در میان مردم باز کنند . این محصول از پرفروش ترین و مقرون به صرفه ترین بین بگ های تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که در رنگبندی های بسیار متنوع به تولید رسیده است و با تمامی سبک ها و سلیقه هایی که دارید می توانید آن را با محیط خانگی خود ست نمایید و دیزاین جذابی را به وجود آورید .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید بین بگ باید در نظر داشته باشید جنس بدنه آن می باشد . جنس بدنه ای که در این بین بگ از پارچه رویه برزنتی استفاده شده است که استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع پارچه اصلا دچار افت کیفیت نمی شود و با توجه به دو لایه بودن آن در برخی از بخش های بین بگ همچون کف آن به راحتی می تواند فشارهای بالایی را بر روی خود مهار نماید . پارچه جاسمین از جمله پارچه های قابل شستشو می باشد که در خصوص پارچه این بین بگ نیز این امر صدق می کند و به همین خاطر می توانید آن را به راحتی در صورت آلوده شدن درون ماشین لباسشویی بیندازید و بشویید . البته توجه داشته باشید که شستشو بهتر است با آب سرد صورت بگیرد تا کیفیت پارچه همانند روز اول باقی بماند .

برای جدا کردن هر چه راحت تر پارچه از بین بگ در بخش کف آن یک زیپ تعبیه شده است که بزرگ می باشد و با باز کردن این زیپ می توانید پارچه را از بدنه اصلی جدا کنید . این زیپ این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به مواد داخلی این محصول نیز دسترسی داشته باشید و آن را افزایش یا کاهش دهید و همچنین به صورت کامل اقدام به تعویض مواد داخلی نمایید . مواد داخلی این بین بگ از فوم خرد شده مخصوص می باشد که با تراکم بالا درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند و با جدا کردن پارچه جاسمین ، ساختار داخلی این بین بگ به صورت کامل حفظ می شود .

مقاومت بالای این نوع فوم خرد شده در کنار انعطاف پذیری که دارد باعث می شود تا علاوه بر استحکام استاندارد ، به هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشید و بهترین انتخاب برای استراحت و تماشای تلویزیون در خانه می باشد . با توجه به نوع ساختار و همچنین رنگ های متنوعی که این بین بگ دارد می توانید از آن در محیط های کاری نیز برای انتظار مشتریان استفاده کنید و جایگزین مناسبی برای صندلی های سنتی می باشد . برخلاف ابعاد بزرگی که این بین بگ دارد ، وزن آن بسیار سبک و بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و در خانه تکانی ها به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید .

قابلیت تحمل وزن نیز از دیگر ویژگی های مهم یک بین بگ می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . تحمل وزن استانداردی که برای این بین بگ عنوان شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از آن دارد می توانید از بین بگ برای افران سنگین وزن نیز استفاده کنید . با توجه به ابعاد این محصول می توانید از آن به صورت یک نفره بزرگسال استفاده کنید . اگر شا هم به دنبال خرید بین بگ ارزان و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما بین بگ گرد اینتکس می باشد که همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت سفارش آن را نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...