بین بگ بزرگسال بست وی

bestway 43798

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال بست وی با طراحی گرد و قابلیت شکل پذیری با بدن ، با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، قابل شستشو با گارانتی دو ساله در سایت اینتکس تهران

بین بگ بزرگسال بست وی از سری بین بگ های زیبای شرکت بست وی می باشد که به صورت گرد طراحی شده و از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و در حین استفاده به خوبی با بدن شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود زیرا محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری ، از انعطاف و نرم قابل توجهی برخوردار می باشد . رویه این محصول از نوعی پارچه نرم و لطیف در نظر گرفته شده که در حین استراحت حس آرامش را به شما القا خواهد نمود . همچنی این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق شده و این امکان را فراهم می آورد که ساعت ها آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه ومحتویات داخلی را تعویض نمایید . همچنین می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . علاوه بر این می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و این بین بگ را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن این محصول بسیار اندک بوده و تنها 5 کیلو گرم می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این بین بگ زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه-


بین بگ بزرگسال بست وی

بین بگ بزرگسال بست وی از سری محصولات انعطاف پذیر و جذاب کمپانی نامدار بست وی بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران با قیمتی استثنایی قابل خرید می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح دهیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای بدنه ای بسیار نرم و دلنشین می باشد که در هنگام نشستن بر روی آن قطعا آرامش بی نظیری را تجربه خواهید کرد . درون این محصول پر شده از یونولیت بوده که در هنگام نشستن بر روی آن به حالت بدن شما در می آید و با طراحی خاص و انعطاف پذیری که داراست بر خلاف مبل های خشک از گردن درد و یا کمر درد جلو گیری می کند . قابل ذکر است که این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد تا شما نسبت به سلیقه و رنگ بندی منزلی که دارا هستید ، رنگ این بین بگ را انتخاب نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه بسیار نرم و لطیف بوده که قطعا با استفاده از این محصول حس فوق العاده ای را خواهید داشت . همچنین قابل ذکر است که این بین بگ دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد که متخصصان ما به جنس بدنه آن نمره بسیار بالا و قابل قبولی را داده اند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، وزن : 5 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن این محصول 180 کیلو گرم می باشد . همانطور که از وزن این محصول مشخص است بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافیست تا مدت زمان کوتاهی بر روی آن بنشینید تا این بین بگ حالت اصلی خودش را نسبت به ساختار بدن شما دریابد و به آسودگی از این محصول استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که وسایل تیز را از این کالا دور نگه داشته تا به آن صدمه ای وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی بوجود آمد آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

بین بگ بزرگسال بست وی یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه بسیار لطیفی بوده که قطعا استفاده از آن لذتی بظیر را به شما خواهد داد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

دیگر محصولات