بین بگ بزرگسال دو نفره اینتکس

کد ۸۸۷۳۲

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
3,050,000
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال دونفره اینتکس گزینه ای مناسب برای استراحت روزانه تمامی افراد با هر وزنی می باشد که با توجه به رویه ضد تعریق آن ساعت ها قابل استفاده خواهد بود. وزن اندک و تحمل وزن بالای ان نشان از کیفیت بالای ساخت محصول دارد . خرید بین بگ دو نفره به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس از سراسر نقاط کشور میسر می باشد .

بین بگ بزرگسال دونفره اینتکس از سری محصولات جذاب با ابعاد نسبتا بزرگ می باشد که برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت همزمان طراحی شده است. این بگ دارای رنگ محبوب زرشکی با رویه مخمل بوده که از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار می باشد و در حین استراحت با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق شده و امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می آورد. این رویه مرغوب و مقاوم در حین جابجایی و استفاده و همچنین شستشو به هیچ عنوان دچار آسیب دیدگی و مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ، پوسیدگی و خوردگی نخواهد شد. 

یک ویژگی محبوب این محصول برخورداری از انعطاف بسیار بالا می باشد که این امر به سبب قرار داشتن محتویاتی از جنس فیبر در ساختار داخلی آن بوده که در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است. مواد تشکیل دهنده این محصول دارای وزن ناچیزی بوده و این امر موجب شده تا تنها دارای 9 کیلو گرم وزن باشد. همچنین با توجه به مرغوبیت و استحکام محصول قادر است تا وزنی معادل 250 کیلو گرم را تحمل نماید که کاملا مناسب استفاده دو نفر به صورت همزمان می باشد. برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید از طریق کمپانی بزرگ اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی و ضمانت نامه دو ساله دریافت نمایید.

بین بگ بزرگسال دو نفره اینتکس با رنگ زرشکی دوست داشتنی که دارد یکی از بین بگ های دو نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که کیفیت ساخت بالایی را در اختیار شما می گذارد . این بین بگ دارای ابعاد بزرگی می باشد که باعث می شود تا بتوانید از آن به صورت نشسته در ظرفیت دو نفره و یا به صورت خوابیده در ظرفیت یک نفره استفاده کنید . در واقع باید بگوییم که با خرید بین بگ دو نفره اینتکس شما با یک تیز دو نشان می زنید و علاوه بر یک صندلی شنی ، صاحب تخت خواب شنی نیز می شوید . البته باید بگوییم که رنگبندی این بین بگ به دلیل تولید انحصاری که دارد بسیار متنوع می باشد و می توانید آن را با پارچه هایی در رنگبندی متنوع در اختیار داشته باشید .

ساختار این بین بگ به صورتی می باشد که قابل استفاده برای افراد بزرگسال است . فاصله نشیمنگاه تا سطح زمین تقریبا 60 سانتی متر می باشد که ارتفاع استاندارد را فراهم می آورد و به هنگام نشستن بر روی آن ، زانوهای شما در فرم استاندارد قرار می گیرد و باعث می شود تا به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار خستگی نشوید . این محصول بدون تکیه گاه در دید اول می باشد اما پس از چند بار نشست و برخاست ، در بخش عقبی آن تکیه گاهی ایجاد می شود که بخشی از کمر را در بر می گیرد و می توانید در حالت استاندارد بر روی آن بنشینید و فرم بدن شما به خوبی حفظ شود . در پارچه رویه این محصول از دوخت های متراکم و ضخیم استفاده شده است تا حتی الامکان باز شدن درزها غیرممکن شود و با خیالی راحت بتوانید از محیط های مختلف از آن استفاده نمایید .

پارچه استفاده شده در ساخت این بین بگ از نوع پارچه مخمل می باشد که در بخش هایی به صورت دو لایه و ضخیم به کار گرفته شده است . این پارچه قابل شستشو می باشد و می توانید آن را هر وقت که نیاز داشتید از بدنه اصلی جدا کرده و درون ماشین لباسشویی بیندازید . مرغوبیت این نوع پارچه بسیار بالا می باشد و این امر از افت کیفیت پارچه جلوگیری می کند و برای جدا کردن آن از بدنه اصلی می توانید از زیپی که در بخش کف بین بگ تعبیه شده است استفاده نمایید . زیپ کف این بین بگ بزرگ می باشد و قابلیت دسترسی به مواد داخلی را نیز برای شما فراهم می آورد و به سادگی می توانید آن را افزایش ، کاهش داده و یا اقدام به تعویض آن نمایید .

مواد داخلی که اینتکس در این بین بگ به کار گرفته است از مرغوب ترین فوم های خرد شده می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده اند . تراکم بالای داخلی این بین بگ باعث شده است تا به راحتی بتواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزنی که برای این بین بگ به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است 250 کیلو گرم می باشد که فراتر از استاندارد های تعیین شده است و باعث می شود تا بتوانید به صورت دو نفره بزرگسال با خیالی راحت از آن استفاده نمایید . این محصول بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق های خواب و پذیرایی های خانگی می باشد که جهت استراحت و تماشای تلویزیون می توانید از آن بهره مند شوید .

برخلاف ابعاد بزرگی که این بین بگ دو نفره اینتکس دارد ، وزن آن با توجه به مواد اولیه درجه یکی که در ساخت آن به کارگرفته شده است ، سبک می باشد . وزن این محصول در مجموع 9 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را در خانه تکانی ها جا به جا کنید . اگر قصد خرید بین بگ بزرگ را دارید که بتوانید از آن به عنوان تخت خواب شنی نیز استفاده کنید ، این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال با کیفیت ترین گزینه ها می باشد که همین حالا می توانید خرید آن را نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...