بین بگ خزدار یک نفره

کد : اینتکس 488313

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی متنوع می باشد . محصول فوق با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم ، وزن و دستگیره ای که در قسمت بالایی بین بگ طراحی شده جا به جایی این محصول را بسیار راحت کرده است . بدنه این محصول از جنس پارچه خزدار می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . از مهترین ویژگی این محصول می توان به ضمانت 2 ساله اشاره نموده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . از این محصول زیبا می توانید در مکان های مختلف از جمله منزل ، ویلا و همچنین در محل کار جهت استراحت استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ خزدار یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه خزدار
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


بین بگ خزدار یک نفره


بین بگ خزدار یک نفره محصولی شکیل و با کیفیت است که می توانید به راحتی بر روی ان نشسته و لحظات خوبی را سپری نمایید. این محصول ساختاری متفاوت و زیبا دارد گه با استفاده از ان می توانید در هر مکانی به راحتی نشسته و لذت ببرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم .


طراحی و ارگونومی ساخت


یکی از موارد مهمی که همیشه باعث شده تا این محصول در معرض دید خریداران قرار گرفته و به یکی از محصولات پر فروش بازار بدل شود نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ظاهری ساده دارد که بدنهاصلی ان به صورت خزدار طراحی و تولید شده است. همین خزدار بودن این محصول باعث شده تا این مبل شنی از نمونه های مشابه موجود در بازار بسیار زیباتر شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره حمل و نقل نیز تعبیه شده است که می توانید به سادگی با در دست گرفتن این دستگیره می توانید این مبل شنی را جا به جا کرده و در مکان دلخواه خود قرار دهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قسمت تکیه گاه این کالاست که مقداری از سطح نشیمنگاه این محصول بزرگتر بوده و باعث شده تا بتوانید به راحتی به ان تکیه داده و از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها شما می توانید به راحتی بر روی بخش نشیمنگاه این محصول هم نشسته و کاری کنید تا این بخش نیز فرو رفته و احساس نرمی و راحتی به شما دست دهد. در کنار این موارد باید به رنگ این محصول هم اشاره کرد که به صورت خاکستری تولید شده است که فوق العاده زیباست.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات خوب این محصول می توان به بدنه مستحکم و با کیفیت این کالا اشاره کرد که ساخته شده از نوع پارچه خزدار است. این پارچه به راحتی اسیب ندیده و فوق العاده نرم و لطیف می باشد که در صورت رعایت یک سری اصول هیچوقت این محصول خراب نخواهد شد. هم چنین محتویات داخلی این مبل شنی را هم یونولیت تشکیل داده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول در وهله اول باید به وزن این کالا اشاره نمود که تنها 6 کیلو گرم وزن دارد. هم چنین این محصول ساخته شده در طول و عرض مشابه 90 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم 110 سانتی متر است که به راحتی می توانید به ان تکیه داده و بر روی ان بنشینید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما وقتی که اقدام به خرید این مبل شنی می کنید مشاهده خواهید کرد که این کالا به صورت اماده به شما تحویل داده می شود. به همین دلیل است که شما نیاز به هیچ گونه وسیله ای برای راه اندازی و یا نصب این محصول نخواهید داشت. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که در صورت اسیب دیدن رویه اصلی این محصول شما می توانید به راحتی ان را تعویض نمایید. هم چنین محتویات داخلی این مبل شنی هم قابلیت تعویض را دارا می باشد که هر دو از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. در خصوص نحوه مراقبت از این کالا نیز باید عنوان کرد که این محصول را اگر از وسایل داغ و نوک تیز دور کنید بیشترین حد مراقبت را در خصوص ان رعایت کرده اید. هم چنین این کالا را باید از ضربه زدن و همین طور وارد کردن وزن زیاد نیز به ان خودداری کنید.

جمع بندی

بین بگ خزدار یک نفره محصولی مقاوم و با دوام است که کیفیت فوق العاده ای داشته و دارای دو سال ضمانت هم می باشد. این محصول بسیار زیبا و دیدنی است و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...