بین بگ راحتی بزرگسال

کد : اینتکس 892۶313

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,450,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی بزرگسال یکی از راحت ترین بین بگ های تولید شده توسط بست وی می باشد که بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . پارچه استفاده شده در این بین بگ راحتی از چرم مصنوعی است که مقاومت بالایی داشته و می تواند سال ها بدون اینکه آسیبی ببیند یا پوسیده شود دوامی مانند روز اول داشته باشد . این رویه با دوخت بسیار عالی که دارد در مقابل فشار های زیاد پاره نمی شود و می تواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند . این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر است چرا که محتویات داخلی آن از یونولیت های خرد شده می باشد . این یونولیت یا فیبر های خرد شده درون یک آستر جداگانه قرار گرفته اند تا در صورت نیاز پوسته را بتوانید به راحتی جدا کنید ، برخی برای شست و شو و یا برای تعویض نیاز دارند که پوسته را از بدنه داخلی جدا کنند ، اینجاست که آستر به کمک آنان آمده و این اجازه را به فرد می دهد . با توجه به اینکه امکان دسترسی به محتوای داخلی این بین بگ نیز می باشد شما می توانید بنا به سلیقه خود اقدام به شارژ و یا کاهش یونولیت های داخل بین بگ کنید . وزن کلی این بین بگ نیز بسیار سبک بوده که به شما این اجازه را می دهد که در هر زمانی آن را در هر جای خانه و حتی در محل کار مورد استفاده قرار دهید . فروشگاه intex این محصول بی نظیر ساخته شده توسط شرکت بست وی را با قیمتی بسیار ارزان تر از هر جای دیگری با ضمانتی 2 ساله به فروش می رساند .

طول
 120 سانتی متر
عرض
 120 سانتی متر
ارتفاع
 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


بین بگ راحتی بزرگسال


بین بگ راحتی بزرگسال محصولی ساده و در عین حال جذاب و نرم و لطیف است که ساختاری بسیار زیبا دارد. این کالا به گونه ای طراحی شده است که می توانید از ان در منزل ، محیط کار و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و از ان لذت ببرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

طراحی و ارگونومی ساخت


در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این کالا ظاهری مربعی دارد. ساختار کلی این کالا به گونه ای است که می توانید به سادگی با استفاده از این محصول بر روی ان نشسته و نرمی و لطافت را احساس کنید. هم چنین این کالا دارای لبه های گردی هم می باشد که باعث شده تا این مبل شنی از سادگی خارج شود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش تکیه گاه ان است که با مقداری برامدگی باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به ان تکیه داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد. هم چنین این کالا در رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است که می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و ان را سفارش دهید.



جنس بدنه


در خصوص جنس بدنه این مبل شنی هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع چرم مصنوعی دارد. این جنس یکی از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین نوع های موجود در بازار است که با خیال راحت می توان به ان اطمینان کرد. هم چنین این مبل دارای مواد داخلی ساخته شده از نوع فیبر می باشد که بسیار نرم بوده و قابلیت تعویض دارد.


ابعاد و وزن


همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد این کالا به صورت مربعی شکل ساخته شده است. به همین دلیل طول و عرض این محصول به شکل هم اندازه و هر دو 120 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 95 سانتی متر بوده و تا بخش نشیمنگاه این محصول هم تنها 50 سانتی متر ارتفاع دارد. هم چنین این کالا 6 کیلو گرم وزن دارد.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری


این محصول به صورت راه اندازی شده تقدیم شما می گردد. این بدین معناست که شما پس از خرید این محصول یک کالای اماده را در اختیار دارید و تنها باید ان را در محیط دلخواهی که قصد دارید تا از ان استفاده نمایید قرار داده و لذت ببرید. هم چنین با هر بار نشستن بر روی این کالا شما می توانید بخش نشیمنگاه این کالا را به شکل دلخواه خود تفییر حالت داده و از ان لذت ببرید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که باید برای مراقبت از ان باید در ابتدا اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کنیم. هم چنین می توانید ملافه ای را هم بر روی این کالا پهن کنید تا از کثیف شدن ان جلوگیری کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که وسایل داغ و اتش زا را هم باید از کنار این کالا دور کنید تا اسیب جدی نبیند.


جمع بندی


بین بگ راحتی بزرگسال یک محصول فوق العاده دیدنی و با کیفیت است که در رنگ های شاد و جذاب عرضه شده و قدرت انتخاب شما را بالا برده است. این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و قابلیت تعویض پوسته و هم چنین مواد داخلی را هم دارا می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...