بین بگ راحتی چرم

کد : اینتکس 80۶313

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
1,650,000
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی چرم از زیبا ترین بین بگ های حال حاظر در فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت معروف بست وی تولید شده است . این بین بگ بسیار زیبا از چرم مصنوعی با کیفیتی ساخته شده و دارای ویژگی های بسیاری است . از ویژگی های خوب رویه چرمی این بین بگ می توان به ضد اب بودن بدنه ، قابل شست و شو بودن ، مقاوم در برابر سایش و مقاوم در برابر فشار های وارده اشاره کرد ، از این رو خریداران می توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند ، چرا که با این اوصاف می توانند سالیان سال از این بین بگ استفاده کنند . این بین بگ به دلیل اینکه شکل ظاهری بسیار زیبایی دارد می توان از آن ها علاوه بر خانه یا اتاق ، در محل کار نیز استفاده کرد ، چرا که بسیار شیک و مدرن است . ابعاد استاندارد و بزرگ این محصول به همراه تحمل وزن 180 کیلوگرمی باعث شده است که استفاده از آن برای تمامی سنین مناسب باشد . داخل این بین بگ پر شده از یونولیت های خرد شده که در یک آستر قرار گرفته اند ، وظیفه آستر این است که از پخش شدن یونولیت ها جلوگیری کند و این امکان را بدهد تا پوسته قابل جداشدن باشد . وزن کلی این محصول 5 کیلوگرم بوده و به راحتی قابل جابجایی می باشد . پس اگر به دنبال بین بگ و مبلی بسیار راحت و انعطاف پذیر هستید دست به کار شده و برای خرید این بین بگ اقدام کنید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر


بین بگ راحتی چرم

بین بگ راحتی چرم یک محصول دیدنی و جذاب است که ساختاری فوق العاده داشته و با استفاده از ان می توانید به راحتی در هر مکانی که دوست دارید بنشینید و به استراحت بپردازید. این محصول فوق العاده نرم و لطیف بوده و با ارگونومی بدن شما منطبق است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم . 

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با نحوه طراحی این محصول باید در گام اول به این نکته اشاره کرد که این محصول ساختاری فوق العاده دیدنی دارد. در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره قرار گرفته است که می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان این محصول را حمل و نقل نمایید. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت فوق العاده خاص و تقریبا با ظاهری مستطیلی شکل ظراحی شده است که می توانید به راحتی به ان تکیه دهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش نشیمنگاه ان است که با هر بار نشیتن بر روی این مبل شنی بیش از پیش شکل گرفته و نرم تر می شود. هم چنین شما می توانید به سادگی با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول شکل و ارگونومی دلخواه خود را به این محصول دیکته کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ ان است که به صورت یکدست مشکی بوده و تنها دوخت این محصول است که از نخ طلایی رنگ در ان استفاده شده است که فوق العاده چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

بدنه این مبل شنی ساخته شده از نوع چرم مصنوعی است. این مبل به همین دلیل است که از مقاوم ترین و در عین حال مستحکم ترین تولیدات موجود در بازار می باشد. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این محصول هم از نوع فیبر یا همان یونولیت می باشد که بسیار نرم بوده و با هر بار نشستن بر روی ان بیش از پیش شکل می گیرد.

ابعاد و وزن

طول این مبل شنی 90 سانتی متر می باشد که همین سایز برای عرض این محصول هم صدق می کند. هم چنین ارتفاع این کالا تا بخش نشیمنگاه 50 سانتی متر و تا بالا ترین قسمت این محصول هم 110 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول قارد است تا 180 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل نماید که مقدار قابل توجهی است. در کنار این موارد باید به وزن این مبل شنی هم اشاره نمود که تنها 5 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

بین بگ راحتی چرم نیازی به هیچ وسیله ای برای راه اندازی نخواهد داشت. شما تنها کافی است این کالا را در مکان مناسبی که قصد استفاده از ان را دارید قرار داده و سپس سعی کنید تا به راحتی بر روی ان بنشینید. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم و دارا بودن دستگیره حمل این محصول را می توانید به سادگی جا به جا کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که در صورت اسیب دیدن مواد داخلی و هم چنین پوسته اصلی این مبل شنی می توانید به سادگی ان ها را تعویض نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه کنید که از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا از سوراخ کردن این کالا هم جدا بپرهیزید تا دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

بین بگ راحتی چرم یک محصول زیبا و دیدنی است که مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد. این کالا ساخت شرکت بست وی بوده و دارای دو سال ضمانت است که خیال شما را از این بابت راحت کرده است. هم چنین این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم هم دارد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...