بین بگ شیبدار دو رنگ

کد : اینتکس 4۶3443

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار دو رنگ بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در جدیدترین طرح توسط شرکت بست وی  تولید و عرضه گردیده است . بدنه ان محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . بین بگ شیبدار دو رنگ بست و دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن  می توانید مواد داخلی محصول را شارژ نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی متنوع و زیبایی که دارد برای ما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ شیبدار دو رنگ از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


بین بگ شیبدار دو رنگ اینتکس از با کیفیت ترین و البته پرفروش ترین بین بگ های تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که با قیمت ارزان به بازار عرضه شده است . این بین بگ دارای ظرفیت یک نفره بزرگسال می باشد به گونه ای که برای افراد سنگین وزن نیز می توانید از این بین بگ به راحتی استفاده نمایید . تکیه گاه استاندارد و بلند در بخش پشتی نشیمنگاه باعث شده است تا با کمر درد به هنگام استفاده در طولانی مدت رو به رو نشوید و همچنین ارتفاع نشیمنگاه نیز تا زمین چهل سانتی متر است که باعث می شود تا زانوها فرم استاندارد خود را حفظ نمایند . این بین بگ از بهترین گزینه ها برای استفاده جهت استراحت و تماشای تلویزیون در محیط های خانگی و کاری می باشد که اگر قصد خرید بین بگ را دارید این محصول را در الویت بررسی خود قرار دهید .

جنس بدنه از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی و بین بگ باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با طول عمر محصول و همچنین کیفیتی که در اختیار شما قرار می دهد دارد . این بین بگ ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که تمامی استاندارد های ساخت بین بگ را به خوبی پاس کرده است . در بخش رویه این محصول از پارچه جیر یا همان مخمل استفاده شده است که بسیار نرم و در عین حال مستحکم می باشد و باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح بین بگ پوست شما دچار خراش نشود . این نوع رویه قابلیت شستشو را به راحتی دارد و برای این امر می توانید آن را از بدنه بین بگ جدا نمایید .

برای جدا کردن هر چه راحت تر پارچه رویه از بدنه اصلی ، در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نسبتا بزرگ تعبیه شده است که با باز کردن آن ، پارچه را می توانید از بدنه اصلی جدا نمایید و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . به این ترتیب دیگر با مشکل تمیز نگه داشتن بین بگ رو به رو نیستید و به راحتی می توانید آن را در هنگام کثیف شدن درون ماشین لباسشویی بیندازید و همانند روز اول تحویل بگیرید . همچنین این زیپ علاوه بر قابلیت جدا سازی پارچه رویه از بدنه اصلی این امکان را به شما می دهد تا به مواد داخلی محصول دسترسی داشته باشید . به این ترتیب می توانید مواد داخلی بین بگ را بیافزایید و یا از آن بکاهید .

در بخش داخلی این بین بگ از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است که به صورت دانه های گرد و ریز در آمده است و با تراکم بالایی درون بین بگ ریخته می شود . تمامی این مواد داخلی درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا از برهم ریختگی فوم های تشکیل دهنده بدنه جلوگیری به عمل آورند . لازم به ذکر است که این فوم ها به صورت جداگانه از طریق تولیدی مبل شنی اینتکس تهران قابل تهیه می باشند و قیمت ارزانی نیز دارند .

وزن این محصول به دلیل رعایت استاندارد های تعیین شده به خوبی پایین نگه داشته شده است و وزنی بالغ بر6 کیلو گرم دارد . همچنین به دلیل به کارگیری متریال درجه یک و مرغوب در بدنه این بین بگ اینتکس ، قابلیت تحمل وزن آن 130 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال فراتر از استانداردها نیز می باشد . جهت خرید این بین بگ و صدها مدل متنوع دیگر همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولید کننده عمده مبل شنی و بین بگ در ایران اقدام نمایید و سفارش خود را ثبت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...