بین بگ راحتی جدید اینتکس

کد : اینتکس 4۶3663

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,665,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ شیبدار راحتی یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا در شرکت بست وی تولید و عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . از این محصول می تواید برای استراحت های طولانی ، مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون استفاده نمایید . بدنه این کالا از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین با توجه به طرح زیبا و جوان پسندانه که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . بین بگ شیبدار راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایطرا فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ شیبدار راحتی از تولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


نقد و بررسی اینتکس تهران

بین بگ راحتی جدید اینتکس یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای استفاده در منزل و محیط های کاری می باشد . بسیاری از افراد از بین بگ ها در آرایشگاه ها ، گیم نت ها و محیط های کاری تقریبا خودمانی استفاده می کنند تا مراجعه کنندگان در هنگام انتظار ، حس راحتی را تجربه کنند . بین بگ فوق یکی از تولیدات تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که با کیفیت ساخت بالا و ضمانت های لازم به بازار عرضه شده است تا خیال تمامی خریداران را به صورت کامل راحت نماید . در ساخت این محصول از مرغوب ترین متریال بازار استفاده شده است تا حس کیفیت را در هنگام استفاده به راحتی بتوانید تجربه کنید . خرید بین بگ با توجه به تنوع گسترده ای که در زمینه این محصولات وجود دارد امری دشوار می باشد ، اما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نقد و بررسی همراه ما باشید زیرا یکی از پرفروش ترین محصولات را برای شما فراهم آورده ایم .

طراحی این بین بگ به صورت گرد می باشد و در هنگام نشستن دارای نشیمنگاهی تقریبا فرو رفته است که با چندین بار نشستن به خوبی فرم استاندارد بدنی شما را به خود می گیرد و بهترین حالت را برای شما به وجود می آورد تا حس راحتی در هنگام استراحت برای شما پدیدار شود . در بخش پشتی نشیمنگاه ، تکیه گاهی کوتاه تعبیه شده است که بخشی از کمر را در بر می گیرد و در هنگام نشستن ارتفاع نشیمنگاه تا زمین بالغ بر 50 سانتی متر است که باعث می شود تا زانو ها فرم استاندارد را به خود بگیرند و در استفاده های طولانی مدت با احساس خستگی و یا زانو درد رو به رو نشوید .

شرکت اینتکس تهران در ساخت این بین بگ از پارچه مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این پارچه با دوخت های ضخیمی که در دارد در برابر فشارهای بالا نیز به راحتی می تواند دوام بالایی از خود نشان دهد و سالیان سال بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهد . یکی از مهمترین مزیت هایی که این بین بگ دارد ، قابلیت شستشو می باشد ، بدین معنا که حتی می توانید رویه را پس از جدا کردن از بدنه اصلی بین بگ ، درون ماشین لباسشویی بیندازید و بدون افت کیفیت دوباره بر روی بین بگ نصب کنید . این امر به سادگی توسط زیپی که در بخش کف بین بگ تعبیه شده است صورت می پذیر .

لازم به ذکر است که علاوه بر جدا کردن رویه این محصول می توانید توسط همان زیپ کف بین بگ ، مواد داخلی را نیز دست خوش تغییرات کنید و به آن بیافزایید و یا از آن بکاهید . مواد داخلی این بین بگ نیز به همانند سایر بین بگ های بازار از یونولیت های مخصوص خرد شده با تراکم بالا تشکیل شده است که نرمی و راحتی استاندارد را در کنار مقاومت و استحکام فوق العاده فراهم می آورد . این راحتی به گونه ای است که می توانید ساعت های بر روی آن نشسته و به تماشای تلویزیون مشغول باشید و بدون بدن درد به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . اگر به دنبال بین بگی راحت و مدرن برای استراحت در محیط های داخلی خانه نظیر اتاق نشیمن و یا اتاق خواب هستید یکی از بهترین گزینه ها برای شما همین بین بگ اینتکس می باشد .

وزن این محصول به خوبی پایین نگه داشته شده است و این امر با توجه به استفاده از مواد مرغوب و سبک امکان پذیر می باشد . وزن این محصول با توجه به بررسی های صورت گرفته 6 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد سبک است و به راحتی قابل جا به جایی در خانه تکانی ها را برای شما فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز برابر با 130 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال استاندارد است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...