بین بگ فانتزی یکنفره

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ فانتزی یکنفره محصولی با رنگ تیره می باشد که با دارا بودن نشیمنگاهی گرد به همراه یک تکیه گاه با ارتفاع مناسب ، یکی از راحت ترین بین بگ های شنی بست وی به شمار می رود. این بین بگ دارای رویه ای مخملی بوده که از لطافت مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به استحکام آن در برابر آسیب دیدگی ، از طول عمر بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور شما می توانید با خیالی آسوده آن را جا به جا نموده و یا ساعت ها  با استفاده از آن به استراحت بپردازید . همچنین می توانید در صورت نیاز آن را از آستر جدا نموده و بدون نگرانی از تغییر رنگ و یا آسیب دیدگی آن را مورد شستشو قرار دهید . داخل آن از شن های یونولیتی تشکیل شده است که انعطاف آن را تا حد زیادی افزایش داده و این امکان را فراهم آورده است تا با نشستن بر روی آن شکل مورد نظر خود را ایجاد نمایید . همچنین این امکان وجود خواهد داشت تا با افزایش و یا کاهش حجم یونولیت ها سایز آن را تغییر داده و متناسب با سلیقه خود فرم دهید . این محصول قابل استفاده در پذیرایی و اتاق خواب بوده و به منظور مطالعه و تماشای تلوزیون و نیز استراحت کاربرد خواهد داشت . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید

بین بگ فانتزی یکنفره دارای ابعاد مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و با توجه به بدنه ای مخملی بدون ایجاد ذره ای تعریق ساعت ها قابل استفاده می باشد . شن های یونولیتی به کار رفته شده در داخل آن انعطاف قابل توجهی به آن بخشیده و این امر موجب شده تا با هر نوع نشستن ، به سرعت شکل بدن شما را به خود گرفته و مانع از خستگی شما شود . وزن آن اندک و دارای تحمل وزن بالایی می باشد . خرید بین بگ فانتزی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق کارخانه اینتکس از سراسر کشور میسر می باشد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

بین بگ فانتری یکنفره اینتکس تهران از سری بین بگ هایی می باشد که با دو نوع رویه متفاوت به بازار عرضه شده است . به این منظور که شما می توانید این بین بگ را با رویه چرم مصنوعی و جیر یا همان مخمل سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . همچنین این بین بگ در رنگبندی های بسیار متنوع تولید شده است و یکی از مهمترین مزیت هایی که می توان برای آن در نظر گرفت قابلیت سفارش در رنگبندی سفارشی و دلخواه می باشد که باعث می شود تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست کنید . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران این محصول را به صورت اختصاصی و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است و حال در این مطلب قصد داریم تا آن را بررسی نماییم پس اگر قصد خرید بین بگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

این بین بگ در دسته بین بگ های راحتی وجود دارد که بهترین انتخاب برای استراحت و یا تماشای تلویزیون می باشد . این محصول با توجه به رنگبندی های متنوع و همچنین سفارشی که دارد به خوبی می تواند خود را یا سایر لوازم خانگی همسو کند و به همین خاطر به راحتی توانسته است تا جای خود را در میان خانواده ها باز کند . البته باید بگوییم که بین بگ ها فقط در محیط های خانگی مورد استفاده قرار نمی گیرند و می توانید از آن ها در محیط های کاری نیز استفاده نمایید . این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در آرایشگاه ها و گیم نت ها می باشد تا محیطی راحت و مقاوم را برای نشستن مراجعه کنندگان فراهم آورد .

ارتفاع نشیمنگاه این بین بگ تا سطح زمین به گونه ای می باشد که زانوها در حالت استاندارد قرار می گیرد و پس از استفاده طولانی مدت نیز با مشکل مواجه نخواهید شد . همچنین در بخش پشتی این محصول یک تکیه گاه بلند تعبیه شده است که کمر را به خوبی در برمی گیرد و برای استفاده در طولانی مدت با کمر درد رو به رو نخواهید شد . از مهمترین مزیت های این بین بگ می توان به وزن سبک آن اشاره داشت که جا به جایی آن را برای افراد به راحتی امکان پذیر می کند و باعث می شود تا در هنگام خانه تکانی با مشکل مواجه نشوید . برای جا به جایی هر چه راحت تر این محصول در بخش بالای تکیه گاه یک دستگیره تعبیه شده است که جا به جایی را برای شما راحت تر می کند .

وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک می باشد و بالغ بر 5 کیلو گرم است که مطابق با استاندارد های تعیین شده برای بین بگ های یک نفره است . علاوه بر وزن سبک یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مبل شنی و بین بگ باید مدنظر داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . قابلیت تحمل وزنی که رابطه مستقیمی با انتظاری که از استحکام محصول دارید خواهد داشت . تحمل وزن این بین بگ برابر با 130 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال ایده آل می باشد و حتی می تواند مورد استفاده افراد بزرگسال نیز قرار بگیرد .

جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این بین بگ از نوع چرم مصنوعی می باشد که در برخی از قسمت ها همانند کف بین بگ به صورت دو لایه به کار گرفته شده است تا استحکام بالایی را به وجود آورد . این محصول در کف بدنه خود دارای یک زیپ بزرگ می باشد که قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه و همچنین دسترسی به مواد داخلی را برای شما امکان پذیر می کند . کیفیت ساخت بالا و دوخت های مقاوم شده این بین بگ باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و همچنین دارای ضمانت کیفیت از فروشگاه اینتکس تهران نیز می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...