بین بگ مخمل بزرگسال اینتکس

کد ۹۹۸۸۸۷

دسته : بین بگ
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل بزرگسال اینتکس از سری بین بگ های راحتی برند محبوب اینتکس می باشد که با دارا بودن رویه ای نرم و لطیف و ضد تعریق از جنس مخمل ، گزینه مناسبی برای اتفاده های طولانی مد خواهد بود . محتویات این محصول از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که به خوبی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی شما خواهد شد . وزن آن اندک و به راحتی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزن بالایی را  تحمل نماید . خرید بین بگ مخمل اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی از طریق نمایندگی اینتکس و از سراسر کشور امکان پذیر می باشد .

بین بگ مخمل بزرگسال اینتکس به جهت تنوع در رنگ و ویژگی های فیزیکی مطلوب یکی از پرطرفدار ترین بین بگ های شرکت اینتکس به شمار می رود . رویه این بین بگ از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که از لطافت چشمگیری برخوردار بوده و در حین استفاده آرامش را برای شما به ارمغان می آورد .همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از تعریق بدن شده و این امر امکان استفاده به مدت طولانی را برای شما امکان پذیر می نماید . 

به همین منظور این محصول گزینه مناسبی برای استراحت می باشد . محتویات تشکیل دهنده آن از جنس یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که انعطاف پذیری را تا حد قابل توجهی افزایش داده و راحتی این بین بگ را بیش از پیش تضمین می نماید . نشیمنگاه گرد این محصول و نیز تکیه گاه درنظر گرفته شده برای آن بدن را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد . وزن این بین بگ در حدود 6 کیلو گرم بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده در قسمت بالایی آن به سادگی قابل جابه جایی خواهد بود . همچنین با توجه به بدنه و محتویاتی مقاوم قادر است تا وزن بالایی در حدود 120 کیلو گرم را تحمل نماید . قابل ذکر است که در صورت لزوم تمام محتویات داخل این محصول و نیز رویه به سادگی و در کمترین زمان ممکن قابل تعویض خواهند بود . برای تهیه بین بگ بزرگسال اینتکس می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

قطر 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه نارنجی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ بزرگسال مخمل اینتکس یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین بین بگ های این فروشگاه می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد . این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در ساخت آن از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شده است . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران این بین بگ را در رنگ های بسیار متنوع تولید کرده است و حتی این امکان را برای خریداران فراهم آورده است تا بتوانند از طیف رنگی گسترده ای که در اختیارشان قرار داده می شود ، رنگ سفارشی بین بگ را انتخاب نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرند . خرید بین بگ برای مصارف بسیاری کاربرد دارد و می توانید از آن برای استراحت در خانه و یا پذیرایی از مهمانان در محیط های کاری استفاده کنید .

طراحی مدرن و جوان پسند این بین بگ باعث شده است تا به سرعت بتواند جای خود را در میان جوانان به دست بیاورد . این محصول از مقرون به صرفه ترین بین بگ های گیمینگ می باشد که به علت فرم خاصی که دارد ، راحتی فوق العاده ای را ایجاد می کند تا بتوانید با استفاده از آن ساعت ها بدون خستگی به گیم بازی کردن بپردازید . این بین بگ در بخش داخلی بدنه خود از فوم های مخصوص ساخت مبل شنی استفاده کرده است که به صورت دانه های ریز اما با تراکم بالا درون بین بگ قرار گرفته اند . یکی از مزیت هایی که این فوم های مخصوص دارند ، وزن بسیار کمی است که دارند و این موضوع باعث می شود تا وزن کلی بین بگ برخلاف ابعاد بزرگی که دارد ، سبک باشد .

وزن این محصول با توجه به بررسی های صورت گرفته بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . این فوم های مخصوص درون یک آستر پارچه ای قرار گرفته اند که باعث می شود تا تراکم مواد داخلی به صورت یکجا حفظ شود و از برهم ریختگی مواد داخلی جلوگیری به عمل می آورد . دسترسی به مواد داخلی این بین بگ به راحتی توسط زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و باعث می شود تا خودتان بتوانید از مواد داخلی بکاهید و یا به آن بیافزایید . فوم های داخلی این بین بگ به صورت جداگانه از طریق فروشگاه اینتکس تهران قابل خریداری می باشند و قیمت ارزانی نیز دارند .

پارچه استفاده شده در بخش رویه این بین بگ از نوع مخمل می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت . علاوه بر مقاومت بالای این نوع پارچه ، نرم بودن این متریال باعث شده است تا به هنگام کشیده شدن بر روی پوست بدن ، پوست دچار خراش نشود و این مزیت بزرگی برای بین بگ های خانگی می باشد که مورد استفاده افراد قرار می گیرد . همچنین این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت می باشد و از این رو می توانید از آن برای انواع پوست بدن استفاده نمایید . قابلیت شستشوی کامل پارچه مخمل به راحتی وجود دارد و پس از جدا کردن رویه از بدنه اصلی می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بیاندازید . قابلیت تحمل وزن استاندارد این محصول 120 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد ، مطابق با استاندارد های تعیین شده برای بین بگ های استاندارد می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...