بین بگ کودک بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک بست وی با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، قابل شست و شو ، با قابلیت شکل پذیری عالی با نرمی و راحتی بی نظیر

بین بگ کودک بست وی محصولی زیبا و متفاوت از شرکت بست وی می باشد که با دارا بودن رنگبندی زیبا و جذاب قادر است تا هر کودکی را مجذوب خود نماید . این محصول به شکل یک مستطیل طراحی شده که می توان از آن به عنوان مبل شنی جهت مطالعه و تماشای تلوزیون ، کاناپه و تشک برای استراحت استفاده نمود . رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . برای داخل این محصول از یونولیت های خرد شده بکار گرفته شده که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت مطلوبی برخوردار می باشد . همچنین بسیار نرم و منعطف بوده و موجب شده که این محصول به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می توانید با تغییر حجم یونولیت ها ، آن را به شکل ها و فرم های دلخواه کودک خود تبدیل نمایید . شرکت بست وی برای اطمینان خاطر شما برای این محصول ضمانت نامه ای 2 ساله در نظر گرفته که نشان از کیفیت بالای آن دارد . وزن این محصول اندک و در حدود 6 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ کودک بست وی محصولی زیبا میباشد که توانسته توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب می نماید. این محصول کاربردی به شکل یک مستطیل طراحی شده که کودک شما می تواند علاوه بر نشستن از آن به عنوان تشکی راحت برای استراحت نیز استفاده نماید. رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده که علاوه بر نرمی و راحتی از مقاومت و استحکام بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. محتویات تشکیل دهنده داخل آن نیز بسیار نرم و منعطف می‌باشد و موجب شده این محصول بتواند به راحتی با بدن کودک شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد. در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ کودک همراهی می نماییم...

 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

همانطور که می دانید کودکان به شکل ظاهری محصولات اطراف خود توجه بسیاری نشان می دهند. به همین دلیل شرکت بست وی همواره سعی داشته تا محصولاتی زیبا و متفاوت برای کودکان طراحی و تولید نماید. این بین بگ به صورت یک مستطیل طراحی شده که کودک شما می تواند از آن به عنوان یک مبل شنی پشتی دار استفاده نموده و به تماشای تلویزیون بپردازد و همچنین می تواند در حین خستگی آن را روی زمین صاف نموده و به عنوان تشکی نرم و راحت برای استراحت از آن استفاده نماید. برای این محصول یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و آن را به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی محتویات تشکیل دهنده داخل آن را تعویض نموده و یا با تغییر حجم آن این بین بگ را به فرم و شکل دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. شما می توانید این بین بگ را در رنگ بندی های متنوع و زیبا برای کودک خود تهیه نمایید.

 

جنس بدنه

 

علاوه بر نوع طراحی و زیبایی محصولات جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. زیرا محصولی دارای طراحی متفاوت و زیبا ولی فاقد کیفیت و جنس مناسب فاقد کارایی لازم بوده و دارای طول عمر اندکی می باشد. به همین منظور شرکت بست وی رویه این محصول را از چرم مصنوعی در نظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن نرمی و راحتی دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی باشد و در حین استراحت و جابجایی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات تشکیل دهنده این بین بگ از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که دارای نرمی و انعطاف بالایی بوده و موجب می شود که در حین استفاده با بدن کودک شما شکل بگیرد و بدن کودک را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت شود.

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر مشخصه های بارز این محصول می‌توان به حجم و اندازه مناسب آن اشاره نمود. همان طور که می دانید این محصول به صورت مستطیل طراحی شده و دارای طول 110 سانتی‌متر عرض 100 سانتی‌ متر و ارتفاع 120 سانتی‌ متر می باشد، که کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده است. وزن این بین بگ بسیار اندک بوده و تنها 6 کیلوگرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل نماید که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن وزن اندک شما می توانید آن را به راحتی حمل و جا به جا نموده و علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز مورد استفاده قرار دهید.

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که گفته شد شرکت بست وی برایتولید این محصول از متریال با کیفیت استفاده نموده است. پس می توان گفت که این محصول دارای طول عمر بالایی می‌ باشد. اما علاوه بر این کیفیت در نظر گرفته شده توسط شرکت سازنده نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. برای مراقبت از این محصول فقط کافیست که از قرار دادن آن در مقابل حرارت بالا خودداری نموده و نیز از برخورد اشیا تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی در قسمت بدنه و نیز محتویات تشکیل دهنده شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های اینتکس آن را تعویض نمایید.

 

جمع بندی

 

بین بگ کودک محصولی زیبا و کاربردی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.رویه این محصول از چرم مصنوعی تهیه شده است که بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود. یونولیت های داخل این محصول از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می‌شود که در حین استفاده به راحتی با بدن کودک شما شکل بگیرد. همچنین وزن این محصول بسیار اندک بوده و دارای تحمل وزن بالایی می باشد که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل به نظر می رسد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...