بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس

MBL-042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: طول : 130 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتیمتر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • تحمل وزن: 190 کیلوگرم
3,221,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس محصولی استاندارد و مقاوم و زیبا قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش بین بگ در ایران

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس از سری محصولات متفاوت با ارگونومی ساختی دوکاره بوده که برای استراحت به صورت نشسته و نیمه خوابید قابل استفاده است. این محصول با بدنه ای از جنس مخمل تولید شده که ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته و کاملا  ساده و مشکی بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه ضدتعریق می باشد. رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. یکی از مهمترین ویژگی های آن قابل شستشو بودنش می باشد که با استفاده از زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است به راحتی قبل جدا شدن می باشد. در ساختار داخلی این بین بگ از فوم خُرد شده استفاده شده است که ارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل در کنار استحکام فوق العاده است. توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید این مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. لازم به ذکر بوده بدنه این محصول در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده ال خود خواهد رسید. برای اسودگی خاطر شما از طول عمر و دوام بدنه این کالا خاص محصول را در هنگام خرید به همراه یک ضمانت نامه معتبر دو ساله دریافت خواهید کرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس محصولی زیبا و شکیل می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این محصول دارای رویه ای مخملی بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. به دلیل یونولیت های بکار رفته شده در ساخت آن،این محصول بسیار منعطف بوده و به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

اولین نکته ای که در هنگام خرید محصولات توجه ما را به خود جلب می نماید، شکل ظاهری و چگونگی طراحی آن می باشد. زیرا همه ما خواستار محصولی زیبا و شکیل هستیم. این محصول تقریبا به شکل گرد طراحی شده است و شما می توانید علاوه بر نشستن، از آن برای استراحت کردن و خوابیدن نیز استفاده نمایید. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با تغییر حجم مواد تشکیل دهنده آن، این محصول را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر نکات مهم که در حین خرید محصول مورد نظر می بایست به آن توجه نشان داد، می توان به جنس و کیفیت آن اشاره نمود. زیرا طول عمر محصول ارتباط مستقیمی با این موضوع خواهد داشت. رویه این بین بگ از پارچه مخمل تهیه شده است که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و نیز بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بین بگ و بدن مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده این محصول از یونولیت های خرد شده می باشد که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد و به موجب این امر در حین استفاده با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

همانطور که می دانید علاوه بر نوع طراحی و کیفیت محصول، حجم آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. این بین بگ دارای طول 130 سانتی متر، عرض 125 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد که دارای حجم مطلوبی بوده و کاملا مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده است. وزن آن نیز 7 کیلو گرم بوده که برای محصولی با این ابعاد مطلوب می باشد. همچنین می تواند تا وزن 130 کیلو گرم را تحمل نموده که برای استفاده بزرگسالان ایده آل به نظر می‌رسد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به جنس رویه و محتویات تشکیل دهنده آن، این محصول از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش این طول عمر می بایست که از برخورد اشیاء تیز به آن ممانعت نموده و از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از 130 کیلو گرم بر روی آن خودداری نمابید. در صورت آسیب دیدگی در هر قسمت از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض نمایید. 

 

جمع بندی

 

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس محصولی زیبا و با دوام می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی به یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت اینتکس تبدیل شود. رویه ضد تعریق این بین بگ موجب شده تا شما ساعت ها بتوانید آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید. شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت نامه ای دو ساله در نظر گرفته تا شما با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید و برای تهییه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

طول
طول : 130 سانتی متر
عرض
110 سانتیمتر
ارتفاع
130 سانتی متر
تحمل وزن
190 کیلوگرم
نوع جنس بدنه
دارای بدنه ای از جنس مخمل
کد کالا
کد محصول : MBL-042

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...