بین بگ یک نفره خزدار

bestway 43758

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
3,848,000
3,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره خزدار با قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی ، با وزن اندک و تحمل وزن بالا ، قابل شستشو و منعطف

بین بگ یک نفره خزدار محصولی زیبا و شکیل می باشد که توسط برند محبوب بست وی طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه خزدار  بوده که دارای طرح و رنگبندی زیبا ، جذاب و متنوع می باشد . این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا می نماید . محتویات تشکیل دهنده داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده می باشد که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب شده این بین بگ در حین استفاده به خوبی با بدن شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . و یا با افزایش و یا کاهش حجم یونولیت های داخل آن ، این محصول را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نموده و از آن لذت ببرید . بین بگ یک نفره خزدار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نماید درصورتی که تنها 6 کیلو گرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه 2 سال ضمانت دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه خزدار 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ یک نفره خزدار محصولی زیبا و متفاوت می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت. رویه این بین بگ به صورت خزدار درنظر گرفته شده تا علاوه بر افزایش زیبایی، نرمی و لطافت آن نیز افزایش یابد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ خزدار همراهی می نماییم... 


طراحی و آرگونومی ساخت 


اغلب ما به زیبایی محصولات توجه ویژه ای نشان می دهیم زیرا این موضوع تاثیر بسزایی بر زیبایی منزل ما خواهد داشت. به همین منظور شرکت بست وی همواره محصولاتی متفاوت و زیبا طراحی نموده تا با هر سلیقه و نظری همخوانی داشته باشد. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و به دلیل زیبایی ظاهری آن می توانید علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. همچنین این محصول دارای رنگه ای زیبا و طرح های متنوع بوده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود آن را تهیه نمایید. همچنین در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید در صورت لزوم این رویه را تعویض نمایید. علاوه بر این با استفاده از این ویژگی می توانید حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 


جنس بدنه 


همان طور که می دانید علاوه بر زیبایی جنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول خواهد داشت. به همین منظور شرکت بست وی رویه این محصول را از پارچه خزدار تهیه نموده است که به راحتی دچار آسیب دیدگی نشده و به هیچ عنوان دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. همچنین این رویه از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده حس آرامش را به شما القا می نماید. محتویات تشکیل دهنده داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری در برابر ضربه و فشارهای وارد بسیار نرم و منعطف بوده و به موجب این ویژگی در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهد به همین جهت در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد. 


ابعاد و وزن و تحمل وزن


همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای طول و عرض معادل 80 سانتیمتر و ارتفاع 95 سانتیمتر می باشد که با توجه به این ابعاد می‌ توان دریافت که این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده و به دلیل دارا بودن حجم مناسب قابل استفاده در هر مکانی می باشد . همچنین وزن این محصول بسیار اندک بوده و تنها 6 کیلوگرم می باشد که شما می توانید آن را به راحتی جابجا نمایید . علاوه بر این تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلوگرم بوده که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد. 


مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 


همانطور که پیش تر گفته شد این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد اما به منظور افزایش طول عمر این محصول می بایست از قرار دادن آن در مقابل حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. همچنین شما می‌ توانید در صورت آسیب دیدگی در هر قسمتی از این محصول با مراجعه به نمایندگی های اینتکس آن را تعویض نمایید. 


جمع بندی


بین بگ یک نفره خزدار محصولی زیبا و متفاوت، تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که توانسته در مدت زمانی کوتاه به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول به دلیل دارا بودن رویه ای نرم و لطیف و نیز به کارگیری یونولیت های خرد شده در بخش داخلی آن، از انعطاف چشمگیری برخوردار بوده و به راحتی می توان آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمود. شرکت بست وی ضمانت نامه ای دو ساله برای آن درنظر گرفته تا با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید. برای تهیه این محصول زیبا و متفاوت می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق فروشگاه اینتکس با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...