بین بگ یک نفره طرح خوابیده اینتکس

MBL-037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,122,000
3,221,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی بین بگ یک نفره طرح خوابیده اینتکس با قیمت بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی فروش مبل شنی و هپی چیر بزرگسال

بین بگ یک نفره طرح خوابیده اینتکس از دیگر مبل بین بگ های تولید شده در شرکت بزرگ اینتکس است که در طراحی بسیار متفاوتی روانه بازار شده است ، این بین بگ از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار است و حالتی کشیده و خوابیده دارد تا بدین صورت افراد بتوانند علاوه بر نشستن به حالت نیمه دراز در آمده و بتوانند به خوبی استراحت کنند ، آرگونومی ساخت این محصول بسیار بی نظیر و مدرن است و می تواند به خوبی بدن شما را در فرم عالی قرار دهد ، قسمت پشتی این محصول که مرتفع می باشد می تواند کمر ، سر و گردن را در حالت درست قرار دهد تا در صورت نشستن آسیبی به مهره های گردن و کمر که از آسیب پذیر ترین مهره ها هستند وارد نشود ، این محصول به رنگ آبی نفتی بوده و جنس رویه آن از پلی استر می باشد ، پلی استر از خاصیت ضد آبی برخوردار است و اجازه عبور مایعات را از خود نمی دهد ، همچنین قابل شستشو و تعویض می باشد به همین دلیل نیز اینتکس محتوای شنی محصول را در داخل یک آستری محفوظ کرده است تا بتوانید رویه را از محتوای شنی جدا کنید . این جنس در برابر وزن های بسیار بالا تا 110 کیلوگرم مقاوم است همچنین در صورت جابجا کردن و کشیدن محصول بر روی زمین ساییده نمی شود . ابعاد بزرگ محصول نیز می تواند فضای کافی را برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان بدهد . برای خرید از فروشگاه اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و تلفنی از سراسر ایران خرید خود را انجام دهید و یا در صورت ساکن بودن در پایتخت به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید .


طول 124 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ یک نفره طرح خوابیده اینتکس محصولی با طراحی بی نظیر و متفاوت می باشد که به دلیل دارا بودن کارایی بی نظیر خود توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در کمترین زمان ممکن به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول بسیار منعطف بوده و به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید بین بگ بزرگسال همراهی می نماییم... 


طراحی و آرگونومی ساخت


شکل ظاهری محصولات برای اغلب ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا این موضوع تأثیر مستقیمی بر شکل ظاهری منزلمان خواهد داشت. به همین منظور شرکت اینتکس همواره سعی داشته که محصولاتی با طراحی جدید و متفاوت به بازار عرضه نموده و رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید. این محصول به شکل مستطیل طراحی شده است که شما می توانید آن را به صورت خوابیده برای استراحت استفاده نمایید. همچنین در قسمت کناره ها دارای برآمدگی بوده که در حین استفاده می توانید آن را تکیه گاه دست ها قرار داده و نیز در حین استفاده به صورت نیمه خوابیده می توانید به عنوان تکیه گاه پشت آن را مورد استفاده قرار دهید. برای این محصول یک زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از آن شما قادر خواهبد بود تا رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و در صورت لزوم نیز آن را تعویض نمایید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات تشکیل دهنده آن را تغییر داده و آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود شکل داده و به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 


جنس بدنه


از دیگر موارد قابل توجه در حین خریداری این محصول می توان به جنس و کیفیت آن اشاره نمود که تاثیر مستقیمی بر طول عمر ‌آن خواهد داشت. به همین منظور و به جهت افزایش طول عمر این بین بگ شرکت اینتکس رویه آن را از جنس پلی استر درنظر گرفته تا در برابر ساییدگی و پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نشود. محتویات تشکیل دهنده این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در برابر ضربه و فشار های وارده آسیب نمی پذیرد. همچنین این یونولیت ها از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می شود که در حین استفاده، این محصول به خوبی با بدن شما شکل می گیرد و آن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می شود. 


ابعاد و وزن و تحمل وزن 


علاوه بر نوع طراحی و جنس و کیفیت محصول حجم و اندازه آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا محصولی با حجم مناسب را می توانید در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. همانطور که گفته شد این محصول به شکل مستطیل طراحی شده است و دارای طول 125 سانتی متر T عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتیمتر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی درنظر گرفته شده است. این ابعاد موجب شده تا شما قادر باشید علاوه آن را برای نشستن دو تا سه نفر نیز مورد استفاده قرار دهید. وزن این محصول اندک و در حدود 6 کیلوگرم می‌باشد که برای محصولی با این حجم و ابعاد بسیار مناسب به نظر می رسد. تحمل وزن آن نیز در حدود 110 کیلوگرم بوده که برای استفاده کودکان و بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد. 


مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش


همان طور که می دانید علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصول از طریق شرکت سازنده نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت . به همین منظور می بایست از قرار دادن وزنه های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و نیز از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نماید. اما در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی در قسمت بیرونی و نیز محتویات تشکیل دهنده آن می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض نمایید. 


جمع بندی


بین بگ یک نفره طرح خوابیده اینتکس محصولی جذاب و کاربردی می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی در لیست پرفروش ترین فیلم های شرکت اینتکس قرار بگیرد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول با توجه به اندازه و ابعاد مناسب خود دارای وزن اندکی بوده و نیز قادر است تا وزن بالایی را تحمل نماید. به همین منظور گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان و همچنین کودکان می‌باشد. اگر شما نیز مجذوب این محصول دوست داشتنی شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...