ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 270 سانتی متر
4,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210 محصولی خوب و باکیفیت و کاربردی قابل خرید با قیمتی مناسب از فروشگاه اینتکس نمایندگی ترامپولین درایران

ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210 این محصول ایمن و با کیفیت و زیبا بوده که برای مصارف تفریحی و ورزشی در رده های سنی کودک و نوجوان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساختی گرد بوده که هم قسمت پایینی و هم قسمت بالایی آن از سه پایه نوع U بهره می برند که پایه های زیرین آن کمی حالت شکسته داشته و پایه های رویه کمی گرد تر هستند از مزایای این کالا می توان به توری بسکتبال آن اشاره کرد که در هیچ کدام از ترامپولین های فضای باز دیگر موجود نیست. بر روی این دیواره یک زیپ به نسبت بزرگ تعبیه شده که برای ورود و خروج افراد مناسب است. برای تولید بدنه این محصول از پلی پروپلین بهره برده و برای لایه های کناری ان از پی وی سی استفاده شده است. این محصول دارای سازه هایی از نوع اهن ضدزنگ بوده که توان تحمل وزن بسیار بالا را در کنار ساختاری مقاوم با وزن نسبتا کم دارا هستند. توری و رویه محصول کاملا استاندارد و منطبق با اصول تولیدی اروپا طراحی می شود. با توجه به جنس بدنه و ساختار اصولی این محصول برای استفاده در فضای باز مناسب است. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول و تغییرات شرایط جوی اب و هوا تاثیری بر استحکام بدنه محصول ندارد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210

ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210 یک محصول زیبا با طراحی جذاب بوده که مناسب رده سنی 3 تا 18 سال می باشد . این محصول به غیر مصارف شخصی ، برای مکان هایی نظیر شهر بازی و مهد کودک ، کاملا ایده آل و با کیفیت می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصصانمان به بررسی کامل این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا در خریدی که می خواهید انجام دهید ، اندک کمکی کرده باشیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ های سرمه ای ، نارنجی و مشکی به کار رفته است که موجب چشم نواز تر کردن این محصول شده است . این محصول دارای چهار پایه نارنجی رنگ بوده که استحکام این ترامپولین را افزایش می دهد . همچنین دور تا دور این ترامپولین را پارچه توری محافظ طراحی شده تا از کودک شما در برابر UV ( اشعه ماورا بنفش ) و صدمات احتمالی نظیر پرت شدن ناگهانی در حین استفاده از این ترامپولین جلوگیری و محافظت می کند . این محصول دارای یک تور بسکتبال بوده و فرزند شما به غیر از ورزش بر روی این محصول ، می تواند یک بازی بسکتبال هیجان انگیز را نیز ، تجربه بکند .

جنس بدنه

جنس بدنه این ترامپولین از PVC بوده و پایه های آن از فلز فولاد ضد زنگ و پلاستیک می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 210 سانتی متر ، ارتفاع : 170 سانتی متر ، وزن : 28 کیلو گرم و در نهایت تحمل وزن آن 70 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این ترامپولین ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوصی که در جعبه آن موجود می باشد به بدنه آن متصل کرده ، همچنین تشک را نسبت به فنر های آن به بدنه اتصال می دهید ، و در آخر پارچه محافظ را به پایه های این محصول قرار می دهید تا محصول شما راه اندازی شده و برای فرزندانتان قابل استفاده می باشد . برای نگهداری این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالغ و کسانی وزنشان از 60 و یا 70 کیلو گرم بیشتر می باشد از آن استفاده نکنند تا به تشک این محصول صدمه ای وارد نشود ، همچنین وسایل های تیز را از این محصول دور نگه دارید تا به این ترامپولین ، آسیبی وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید این محصول را به نمایندگی اینتکس تهران اورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین با ارتفاع بلند و قطر 210 یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و در آن رنگ های سرمه ای ، نارنجی و مشکی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از PVC بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
210 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
270 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلو گرم
جنس قسمت جامپینگ
-
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
3 تا 18 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای استاندارد اروپا
توری و رویه کاملا استاندارد
تعداد پایه: سه عدد
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...