ترامپولین با دستگیره 1 متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1 متر
  • عرض: 1 متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
7,470,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1 متری با دستگیره یکی از ترامپولین های جامپینگ تولید شده توسط شرکت iTRAM  که در ابعاد کوچک ساخته شده و  بر خلاف مدل ساده خود از یک دستگیره مخصوص بهره مند می باشد. این ترامپولین جنس بدنه ای از نوع پلی پروپیلن داشته و توسط پایه های فلزی ضد زنگ نصب می شود.همچنین برای اینکه هنگام استفاده ای این ترامپولین برخوری به این فنر ها نداشته باشیم از روکش PVC برای پوشش آنها استفاده شده تا زیبایی خاصی را نیز به این محصول بدهد. محصولی با وزن کم و قابلیت راه اندازی در کمتر از یک ساعت که می تواند گزینه ای مناسب برای تفریحات پرشی و یا درمانی (فیزیوتراپی) باشد. از این ترامپولین بیشتر برای سنین 15 تا 50 سال استفاده می شود.از دیگر ویژگی های ایم ترامپولین میتوان به این موضوع اشاره کرد که نصب بدنه اصلی به پایه ها توسط تعدادی از فنر های قوی انجام شده که تمامی این فنر ها از یک طرف به پایه و از طرفی دیگر به بدنه اصلی وصل می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگز محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید ترامپولین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ترامپولین با دستگیره 1 متری

ترامپولین با دستگیره 1 متری یکی دیگر از محصولات اصل و اورجینالی است که می تواند برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده می شود و در منزل نیز قادر به راه اندازی و نصب می باشد. ترامپولین ها محصولاتی جهت تحرک و افزایش آدرنالین خود افراد هستند و سبب می شوند تا آن دسته از افرادی که ورزش نمی کنند و دارای اضافه وزن هستند به چربیسوزی بپردازند. ترامپولین ها دارای ابعاد مناسبی هستند که یک فرد قادر به ایجاد جنب و جوش زیاد بر روی آن است و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. در صورت علاقه مندی به داشتن چنین محصولاتی می بایست فضای لازم برای استفاده از آن داشته باشند و بتوانند به راحتی آن را نصب و راه اندازی کنند. با این وجود است که می توان در منزل نیز آن را استفاده کرد و در واقع فضای کمی را اشغال می کند. بر این اساس شما دارای محصولی منحصر به فرد خواهید بود که توانایی ایجاد فضایی برای تخلیه انرژی را دارد و افراد را در این فضا شامل بازی های مهیج می کند. خصوصیات محصول در زیر دسته بندی شده است که آن را مطالعه نمایید.


جنس بدنه و بخش های آن

ترامپولین ها دارای بدنه ای به شکل خاصی است که می تواند کارایی های مطلوبی داشته باشد. این محصول از بخشی گرد تشکیل شده است و پایه هایی دارد که می تواند برای قرار گیری بر روی سطح زمین بهترین گزینه باشد. با وجود چنین پایه هایی محصول بدون تحرک باقی می ماند و می تواند سبب جنب و جوش زیاد افراد شود. ترامپولین این بخش گرد را از جنس پلی پرو پیلن تشکیل داده است که دارای قابلیت های مفیدی است. این قابلیت ها در واقع تشکیل دهنده نحوه کارایی محصول هستند و می تواند سبب پرش و ترمپولین افراد شود. این بخش قدرت کشش زیادی دارد تا با این وجود بیش ترین میزان پرش انجام شود. این بخش از ترامپولین را می توان به وسیله فنر های بزرگ به پایه های بدنه متصل کرد و به این صورت محصول را با شکل اصلی ایجاد نمود. این محصول اجزای خود را با دقت در کنار هم دارد و مناسب ترین جایگاه را دارند. به این ترتیب می تواند بازی های مهیج را برای افراد ایجاد سازد و بهترین وسیله برای ایجاد انرژی زیاد در افراد باشد. 


مقاومت در برابر فشار

این ترامپولین برای این که مورد استفاده طولانی مدت افراد قرار گیرد و برای استفاده افراد گوناگون مناسب باشد دارای پایه هایی از جنس فلز ضد زنگ می باشد که باعث مقاومت بسیار زیاد در این محصول می شود. با این وجود افراد در صورت پرش و جامپینگ بر روی محصول شاهد خرابی و آسیب در این محصول نمی شوند و می توانند آن را برای مدت زمان طولانی استفاده کنند. مقاومتی که در برابر فشار وارد بر بدنه دارد سبب می شود تا افراد با وزن های مختلف قادر به استفاده از آن باشند و بتوانند بدون شکستگی و آسیب در محصول از آن بهره مند شوند. پایه های محصول ضد زنگ هستند و در برابر آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شوند به همین خاطر می توان آن را در برخی موارد شستشو داد و به تمیز کردن آن پرداخت. علاوه بر آن از این محصول در مناطق دارای رطوبت نیز می توان استفاده کرد.


روش قرار گیری بخش های محصول

این ترامپولین با داشتن این بخش گرد می تواند محصول اصلی را تشکیل دهد. این بخش گرد به وسیله فنر های بزرگ به کناره های محصول متصل است و سبب استحکام بدنه می شود. علاوه بر آن این فنر ها دارای کشش زیادی هستند و در این صورت می توانند بیش ترین میزان کشش را داشته باشند. بخشی نیز در ادامه پایه ها قرار دارند که دستگیره محصول می باشند. این دستگیره برای انواع بازی های مهیج می باشد و می تواند سبب حرکت محصول بر روی سطح شود.


خرید

ترامپولین با دستگیره 1 متری را می توان با ضمانت نامه از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمود.

نوع
خانگی
طول
1 متر
عرض
1 متر
ارتفاع
200 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پروپیلن
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
15 تا 55 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای فنر های متصل کننده
دارای پوشش PVC
دارای دستگیره متصل شو به بدنه
قابل استفاده برای فیزیوتراپی
دارای بدنه ضد آب و ضد سایش
دارای صداگیر برای پایه ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...