ترامپولین با دستگیره 1.5 متری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.5 متر
  • عرض: 1.5 متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
7,830,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین 1.5 متری با دستگیره از جنس PVC درنمایندگی محصولات اینتکس عرضه با قیمت ارزان ، ارسال به سراسر کشور

ترامپولین 1.5 متری با دستگیره یکی  ازانواع ترامپولین های شرکت iTRAM ساخته شده  برای تفریحات پرش و جامپینگ بوده که بازه سنی خاصی نداشته و مناسب برای تمام سنین میباشد. قسمتی که در آن عمل پرش انجام می شود به وسیله فنر های 8 سانتی متری به پایه ها وصل شده که این فنر ها نیز به وسیله پوششی از جنس PVC کاملا پوشانده می شوند تا هنگام استفاده از این ترامپولین به صورت اتفاقی به این فنر برخورد نکنید. از دیگر ویژگی های این ترامپولین داشتن دستگیره فلزی بوده که روی بدنه به شکل جداگانه قابل نصب خواهد بود. این محصول با توجه به نوع طراحی و ساختار خود علاوه بر تفریحات جامپینگ می تواند برای فیزیوتراپی نیز گزینه بسیار کاربردی باشد. این محصول همانند دیگر ترامپولین های تولید شده ساخته شده از جنس پلی پروپیلن بوده که توسط پایه های فلزی ضد زنگ راه اندازی و نصب می شود. این بدنه در واقع از دو قسمت اصلی تشکیل شده که یکی پایه های بدنه و دیگری کف جامپینگ آن می باشد. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

ترامپولین با دستگیره 1.5 متری

در زمانی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه های ورزشی را ندارید و می خواهید تا در مدت زمان کوتاهی در منزل خود اقدام به یک ورزش هوازی کرده و چربی و سموم بدن را دفع کنید ، ترامپولین با دستگیره 1.5 متری بهترین گزینه برای شما خواهد بود . شما با خرید این محصول می توانید ورزش را در منزل خود تجربه کرده و تجربه جدیدی را با این ترامپولین خانگی دستگیره دار کسب نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده تا به طور کامل با مزایا و معایب این محصول آشنا شده وسپس برای خریدی که می خواهید انجام دهید ، تصمیم بگیرید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

 طراحی این ترامپولین به صورت گرد بوده و دارای یک دستگیره می باشد تا به آسودگی و با طراحی استانداری که داراست ، بتوانید یک ورزش هوازی لذت بخش را تجربه کرده تا چربی اضافی و سموم بدن خود را از بین ببرید . این محصول دارای هشت پایه بوده که استحکام آن را تضمین می کند . همچنین قابل ذکر است که رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است زرد ، خاکستری ، مشکی و سفید بوده که بسیار زیا و دلنشین می باشد .

جنس بدنه

بدون شک همه ما می دانیم که هر محصولی دارای کیفیت مخصوص به خود بوده ، و به همین دلیل کالایی که کیفیت بالایی را دارا باشد ، کارکرد بسیار عالی را نیز دارا خواهد بود ، به همین دلیل محصولاتی که دارای جنس بدنه قابل فبولی باشند را خریداری خواهیم کرد . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از PVC بوده و پایه های ان از فلز فولادی خواهند بود ، که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 1.5 متر ، ارتفاع : 120 سانتی متر ، تحمل وزن : 170 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 12 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است . همچنین در صورتی که استفاده از این محصول به اتمام رسیده است می توانید آن را جمع کرده و ابعاد این محصول را کوچک تر نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های خود به بدنه وصل نموده ، سپس دو پایه را به دستگیره این محصول متصل کرده و در آخر تشک را نسبت به فنر هایی که در داخل جعبه موجود بوده به بدنه متصل کرده تا این محصول راه اندازی شده و به آسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری این کالا باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از آن ، محصول را جمع کرده و در جایگاه مخصوصی گذاشته ، همچنین به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 150 کیلو گرم است از این ترامپولین استفاده نکنند و در آخر وسایل های تیز را به تشک این کالا نزدکی نکنید تا صدمه و یا اسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر ترامپولین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین با دستگیره 1.5 متری یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی ITRAM طراحی و هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و دارای یک دستگیره مطابق با استاندارد های بین المللی می باشد که شما نسبت به آن می توانید با آسودگی خیال از این محصول استفاده کرده و به ورزش های هوازی بپردازید تا چربی های اضافی و سموم بدن خود را دفع نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
1.5 متر
عرض
1.5 متر
ارتفاع
120 سانتی متر
تحمل وزن
170 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پروپیلن
جنس پایه ها
فلز ضد زنگ
سنین مورد استفاده
3 تا 70 سال
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای پوشش PVC برای فنر ها
دارای دستگیره
قابل استفاده برای فیزیوتراپی
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...