ترامپولین با قطر 1.8 متر

کد محصول 399800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 1.8 متر
  • عرض: 1.8 متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
10,385,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین با قطر 1.8 متر یکی از محصولات با کیفیت و زیبا می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران عرضه می گردد .

ترامپولین جامپینگ با با قطر 1.8 متر یکی از مناسب ترین ترامپولین های ساخته شده توسط این شرکت است که  مخصوص تفریحات پرشی بوده و برای سنین مختلف از جمله کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این ترامپولین دارای جنس کف پلی پرو پیلن بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. جنس پایه های در نظر گرفته شده برای این کالا نیز از نوع آلومینیوم بوده و کاملا ضد آب می باشندو همچنین از کیفیت مناسب برخوردار بوده و تحمل وزن حدود 100 تا 110 کیلوگرمی خواهد داشت. این پایه ها از ضربه گیر نیز برای جلوگیری از ایجاد صدا بهره مند می باشند. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن حفاظ تور دار برای جلوگیری از خارج شدن اتفاقی مصرف کننده از فضای داخل می باشد. 

این ترامپولین به صورت تاشو بوده و در اندازه کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. این قسمت از ترامپولین دارای خاصیت کشسانی بسیار بالایی بوده تا امکان استفاده برای سنین مختلف وجود خواهد داشت. برای این ترامپولین از پوشش PVC برای قسمت لبه این کالا در نظر گرفته شده که برای پوشاندن فنر های این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول یک یکی از جذاب ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد . 

ترامپولین با قطر 1.8 متر

ترامپولین با قطر 1.8 متر از محصولات بی نظیر و با کیفیت بوده که توسط کمپانی itram طراحی و ساخته شده است . این محصول که توانست در مدت زما کوتاهی خریداران و مشتریان بی نظیری را جذب خود کند بکند هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل خریداری می باشد . ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده و تمام نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان بکنیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید ، محصول ارزشمندی را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، این ترامپولین دارای ساختاری گرد بوده و در آن رنگ های آبی و مشکی به کار رفته است که این محصول را جذاب و چشم نواز می کند . این محصول دارای چهار پایه بوده که استحکام این محصول را بالا می برد ، همچنین دور تا دور ترامپولین دارای یک پارچه توری بوده که از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و صدماتی نظیر پرت شدن ناگهانی از این ترامپولین محافظت می کند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پلی پرو پیلن و pvc بوده و پایه های آن از فولاد ضد زنگ می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول می باشد و به همین دلیل باید دارای کیفیت بسیار بالایی باشند که این محصول کیفیت بالایی را دارا است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 180 سانتی متر ، ارتفاع : 230 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 تا 110 کیلو گرم و در نهایت وزن این ترامپولین 18 کیلو گرم می باشد که نسبت به دیگر ترامپولین ها ، دارای وزن بسیار سبکی است و به آسودگی قابل جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما ابتدا باید پایه های آن را نسبت به پیچ های مخصوص ، به بدنه این ترامپولین متصل کرده ، سپس تشک را با فنر های خود به بدنه اتصال می دهید و در نهایت پارچه توری محافظ را به پایه های این محصول وصل می کنید تا در هایت محصول شما راه اندازی شده و به آسودگی از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که به هیچ وجه افراد بالای 100 کیلو گرم از این محصول استفاده نکندد ، همچنین وسایل تیز را به بدنه و تشک ترامپولین نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این ترامپولین صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

ترامپولین با قطر 1.8 متر یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی itram طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و در دور تا دور آن پارچه توری محافظ که از شما در برابر اشعه ماورا بنفش و یا پرت شدن احتمالی ، جلوگیری و محافظت می کند . جنس بدنه این محصول از pvc و پلی پرو پیلن بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
1.8 متر
عرض
1.8 متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
100 تا 110 کیلوگرم
جنس قسمت جامپینگ
پلی پروپیلن
جنس پایه ها
آلومینیوم ضد زنگ
سنین مورد استفاده
مناسب سنین مختلف
توری محافظ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضد آب و ضد ضربه
دارای قابلیت کشسانی بالا
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...